Toon posts:

[Win2k] Profiel bewerken, kun je de adresbalk uit zetten?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een profiel aan het bewerken, alles gaat goed, maar 1 ding krijg ik maar niet gevonden, ik wil in Internet Explorer geen adres balk kunnen zien, welke optie moet ik dan disablen/enablen?? Als het uberhaubt al kan.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:09

Reptile209

- gers -

Beeld -> werkbalken -> adresbalk :?

Zo scherp als een voetbal!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat heeft dit met Windows Operated Systems te maken?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op 01 oktober 2002 @ 15:08:
Beeld -> werkbalken -> adresbalk :?
Nou ik zie Display wel staan, maar daar achter staat geen werkbalken ofzo??

Ik gebruik Windows 2000 Server

• blackd
  • Niet online
View -> Toolbars staan ze...

-> Software Algemeen

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

als het bedoeld is, om de gebruiker geen andere pagina's te kunnen laten openen, moet je er ook rekening mee houden, dat via start-> run je ook webpagina's in kunt voeren

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:09

Reptile209

- gers -

rechts-klik op het woordje address, schakel alle vinkjes eens een voor een uit... see the magic happen :)
Als dat niet werkt, dan heeft je sysadmin het al voor je uigezet/geblokkeerd. :P

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar het probleem is dan dat je dat zelf niet meer ziet, maar de gebruiker van het profiel moet dat niet meer zien, en dit wil ikveranderen in de policy snaps :)

• blackd
  • Niet online
Denk dat je daarvoor even in gpedit.msc moet kijken, als het uberhaupt mogelijk is.

Dan mag ie weer naar Windows Operated Systems :P + titelfix

• ETM

ETM

E=TM²

blackd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:23:
Denk dat je daarvoor even in gpedit.msc moet kijken, als het uberhaupt mogelijk is.

blijf je dan nog niet zitten, met dat start->run verhaal ?

of ben ik nu krom aan het denken :)

• blackd
  • Niet online
ETM schreef op 01 oktober 2002 @ 15:25:
blijf je dan nog niet zitten, met dat start->run verhaal ?

Start -> Run kan je in gpedit.msc ook compleet uitschakelen, maar het is inderdaad mogelijk om zo een custom URL door te geven.

• ETM

ETM

E=TM²

open ff gpedit.msc
en dan gebruikersconfig/ beheerssjablonen/windows onderdelen/ internet explorer/ werkbalken

Verwijderd

Topicstarter
ETM schreef op 01 oktober 2002 @ 15:31:
open ff gpedit.msc
en dan gebruikersconfig/ beheerssjablonen/windows onderdelen/ internet explorer/ werkbalken
Zo ver was ik ook al ja, maar het probleem is daar staat hij niet bij.

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:23:

`

Kijk en daar was ik al in aan het kijken :) Maar kan het niet zijn dat je bepaalde settings voor je policy's kan downloaden van microsoft??

• blackd
  • Niet online
Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden onder Win2k Server, maar misschien kan je wat met IEAK (Inet Explorer Administration Kit)

[google=IEAK]
ETM schreef op 01 oktober 2002 @ 15:31:
open ff gpedit.msc
Juistem, daar kan je aanzetten dat de toolbars niet meer aangepast mogen worden. Dus wanneer jij in Internet Explorer de toolbars goed zet, en je deze policy laat gelden, kan jij de toolbar niet meer tevoorschijn toveren.

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:49:
Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden onder Win2k Server, maar misschien kan je wat met IEAK (Inet Explorer Administration Kit)

[google=IEAK]
[...]

Juistem, daar kan je aanzetten dat de toolbars niet meer aangepast mogen worden. Dus wanneer jij in Internet Explorer de toolbars goed zet, en je deze policy laat gelden, kan jij de toolbar niet meer tevoorschijn toveren.
Probleem is dat deze profiel door een school gebruikt gaat worden, voor de leerlingen, en om het daar nou bij tientallen computers apart te gaan instellen is ook weer zo iets ;)

• blackd
  • Niet online
1 algemeen profiel maken, die verder readonly is enzo, dat kan toch wel? Anders profielen kopieren. Misschien kan je met IEAK als het ware instellingen 'pushen' naar profielen?

Ik heb er verder geen ervaring mee, ik blaat ook maar wat ;)

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:57:
1 algemeen profiel maken, die verder readonly is enzo, dat kan toch wel? Anders profielen kopieren. Misschien kan je met IEAK als het ware instellingen 'pushen' naar profielen?

Ik heb er verder geen ervaring mee, ik blaat ook maar wat ;)
Hmmz, ik krijg bij IEAK meteen de error dat ik een corporate administrator moet zijn :?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• mrsar
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dan moet je een policy aanmaken,op de server,bij users%computers,dan rechtermuisknopklikje(galgjewoord) op de server,dan eigenschappen,dan is het laatste tabblad geloof ik voor de policy's (doe het nu ff uit me hoofd) en daar staat de optie volgens mij wel ergens tussen :? de rechten goed zetten op wie de policy moet zijn (groep studenten ofzo,staat het gelijk goed bij iedereen) :) dit is wat ik nu kan bedenken (dit is dus niet hetzelfde als gpedit omdat je het nu centraal regelt)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Topicstarter
mrsar schreef op 02 oktober 2002 @ 01:38:
dan moet je een policy aanmaken,op de server,bij users%computers,dan rechtermuisknopklikje(galgjewoord) op de server,dan eigenschappen,dan is het laatste tabblad geloof ik voor de policy's (doe het nu ff uit me hoofd) en daar staat de optie volgens mij wel ergens tussen :? de rechten goed zetten op wie de policy moet zijn (groep studenten ofzo,staat het gelijk goed bij iedereen) :) dit is wat ik nu kan bedenken (dit is dus niet hetzelfde als gpedit omdat je het nu centraal regelt)
Nop

• mrsar
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Dan weet ik het ook ff niet meer,mischien dat ik nog ff gaat klooien op me server vanmiddag,dan zal ik hier ook ff voor kijken

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Topicstarter
mrsar schreef op 02 oktober 2002 @ 13:08:
Dan weet ik het ook ff niet meer,mischien dat ik nog ff gaat klooien op me server vanmiddag,dan zal ik hier ook ff voor kijken
_/-\o_
Pagina: 1