Toon posts:

gratis email pop3

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat is de beste gratis email pop3 aanbieder??

ik heb zelf jarenlang planet gehad maar die is nu gestopt, ik zoek nu een gratis alternatief.

lycos werkt prima alleen kan ik niet zenden? misschien omdat ik achter een linuxrouter zit??? pop3 allemaal ingesteld alleen zegt ie dat ik acces denied is bij zenden.

weet iemand een oplossing of alternatief? hotmail uiteraard niet. wil minimaal een mailbox van 5 mb

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-07 06:59

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Je zou een Wanadoo-free accountje aan kunnen maken op www.wanadoo.nl

Maar de reden dat je een access-denied krijgt is omdat je de smtp-server van je provider moet gebruiken om te kunnen verzenden. (anders zou elke provider een open-relay draaien ;))

Permanent wintericon!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ga eens zoeken bij wat gratis pagina's.
Echt een super POP3 zul je voor moeten betalen.

www.gmx.net zie ik heel veel, die schijnt wel goed te zijn.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

gmx is idd goed
naar ik meen niet meer gratis? en alleen nog in het duits en niet meer in tig talen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
ik heb een tijd lang hotpop gebruikt, werkte wel goed. (www.hotpop.com). Nu heb ik een zonnet account, maar zonnet ligt soms wel eens plat (zijn ook wel een paar draadjes over te vinden op GoT). Nu heb ik gewoon een forward-adres van mijn werk, wat ik ook web-based kan bekijken. Die forward het naar zonnet. Betrouwbaar genoeg dus..

GMX heb ik ook een account, daarmee wou ik zonnet vervangen, maar GMX accepteert geen geforwarde hotmail e-mails. Dus dat is geen oplossing, helaas...

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Softhome is ook nog wel redelijk. Ze hebben net hun server vervangen, dus zou het met de betrouwbaarsheids problemen van de laatste tijd ook afgelopen moeten zijn. Is bij mij net zo snel als mijn @home account (beide in 1 klap er overheen als ik niets heb zeg maar).

Ceci n'est pas une signature!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
D2k schreef op 01 oktober 2002 @ 14:57:
gmx is idd goed
naar ik meen niet meer gratis? en alleen nog in het duits en niet meer in tig talen
gmx=gratizz :) ok alleen wel duits, maarja dar merk je toch niks van als je mailt? (niet webbased)

• Ivion
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04 22:24

Ivion

Mame Chishiki

Ik raad ook HotPop aan, ik ben er al meer dan 5 jaar lid van, en ben er zeer tevreden. Bijna geen spam (dus ze sturen je address dus waarschijnlijk niet naar derden toe) en je kan verschillende achtervoegsels kiezen, zoals: XYZ@hotpop.com en XYZ@gamebox.net :D.

This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
endoria.net
triloxigen.nl

zelfde host, ander adres 10mb

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
maaruh als je nou gewoon voor je SMTP server de uitgaande server van je provider neerzet, gaat alles goed

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Vorkie schreef op 01 oktober 2002 @ 15:47:
maaruh als je nou gewoon voor je SMTP server de uitgaande server van je provider neerzet, gaat alles goed
Ja, als je gewoon die gebruikt moet het allemaal werken.
Uitgaande mail heeft namelijk niks met inkomende te maken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zonnet als smtp ingesteld. ik krijg nu de volgende mail terug als ik een test mailtje aan mezelf stuur.

---------

This Message was undeliverable due to the following reason:

Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.

Recipient: <t.muiters@lycos.nl>
Reason: <t.muiters@lycos.nl>: Sender address rejected: Access denied. Please use SMTP Authentification.

Please reply to <postmaster@zonnet.nl>
if you feel this message to be in error.

Verwijderd

Topicstarter
Ivion schreef op 01 oktober 2002 @ 15:38:
Ik raad ook HotPop aan, ik ben er al meer dan 5 jaar lid van, en ben er zeer tevreden. Bijna geen spam (dus ze sturen je address dus waarschijnlijk niet naar derden toe) en je kan verschillende achtervoegsels kiezen, zoals: XYZ@hotpop.com en XYZ@gamebox.net :D.
hotpop schiet niet op zie ik: je berichten mogen amar 500 kb groot zijn max.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Zie de FaQ, en de search. Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.