luiheid op zijn hoogste punt.
surf naar www.google.nl en tiep in : CPUFSB
GoT is niet voor bedoeld om mensen dingen voor jou te laten doen die je zelf makkelijk kan vinden.
surf naar www.google.nl en tiep in : CPUFSB
GoT is niet voor bedoeld om mensen dingen voor jou te laten doen die je zelf makkelijk kan vinden.
dikzak
Er zijn nog wel meer alternatieven hoor. Sommige moederbord fabrikanten maken zulke dingen ook voor hun borden, en voor sommige werkt Speedfan ook heel goed (bijvoorbeeld voor mijn ECS K7S5A). Tis op zich wel handig als je je moederbord post.
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Nee, niet handig, want dan ga je der serieus op inMilo schreef op 01 oktober 2002 @ 15:04:
Er zijn nog wel meer alternatieven hoor. Sommige moederbord fabrikanten maken zulke dingen ook voor hun borden, en voor sommige werkt Speedfan ook heel goed (bijvoorbeeld voor mijn ECS K7S5A). Tis op zich wel handig als je je moederbord post.
Hij kan dit makkelijk zelf vinden.
Hij vraagt naar een goed overclock progje. Dan is het imho nuttiger om het daarover te hebben dan te roepen dat ie het zelf maar op moet gaan zoeken.Nee, niet handig, want dan ga je der serieus op in
Hij kan dit makkelijk zelf vinden.
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
KloptMilo schreef op 01 oktober 2002 @ 15:20:
[...]
Hij vraagt naar een goed overclock progje. Dan is het imho nuttiger om het daarover te hebben dan te roepen dat ie het zelf maar op moet gaan zoeken.
Maar alsnog vind ik het onzinnig, kijk de titel alleen al, en dan zijn vraag
edit:
processor unlocken?
brander barnd niet meer op hoge snelheid?!
voeding maakt irritant peipend geluid?!
greetz ice <== onder elke message
processor unlocken?
^^
Ook weer zoiets, ik vind dat ze het dus echt nooit leren, ik flame dus niet op alleen deze user, maar op velen die GoT een beetje "ziek" maken.
Excuus voor uitval maar soms...
Verwijderd
Mmmmmmmmmm ik kan je Center Parcs adviseren...DjGeRo schreef op 01 oktober 2002 @ 15:30:
[...]
Klopt
Maar alsnog vind ik het onzinnig, kijk de titel alleen al, en dan zijn vraagen als die nu zelf ook niet meer reageert heb ik helemaal zoiets van
![]()
edit:
processor unlocken?
^^
Ook weer zoiets, ik vind dat ze het dus echt nooit leren, ik flame dus niet op alleen deze user, maar op velen die GoT een beetje "ziek" maken.
Excuus voor uitval maar soms...
Kom je helemaal tot rust!
Ik begrijp je wel, maar om dan uit te gaan vallen omdat je gestressed bent geraakt door zulke users (kennelijk). Ga eens naar http://gathering.tweakers.net en dan onderaan "Schop een modje". Meer hoef je niet te doen.
Kom ik ook regelmatigVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:43:
[...]
Mmmmmmmmmm ik kan je Center Parcs adviseren...
Kom je helemaal tot rust!
Ik begrijp je wel, maar om dan uit te gaan vallen omdat je gestressed bent geraakt door zulke users (kennelijk). Ga eens naar http://gathering.tweakers.net en dan onderaan "Schop een modje". Meer hoef je niet te doen.
Maar soms he
Er staat ook excuus
offtopic:
Lol trouwens, center parcs
Lol trouwens, center parcs
Ik heb ook gezocht met google en ik kreeg een of andere vage site waar ik et niet kon downloaden en ik zal eens ff kijken of dat soft FSB wat is.
Bedankt voor de hulp.
greetz ice(wat is daar mis mee?)
Bedankt voor de hulp.
icecoolsniper schreef op 01 oktober 2002 @ 16:02:
Ik heb ook gezocht met google en ik kreeg een of andere vage site waar ik et niet kon downloaden en ik zal eens ff kijken of dat soft FSB wat is.
Bedankt voor de hulp.
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Maakt niet uit, maar ik raad je wel ff aan om de regels door te nemen
ik heb trouwens een ms-6507 version 1 mobo(micro ATX) Misschien weet iemand of er een speciaal overklokkers bios voor is. Ik heb tot nu toe niks kunnen vinden.
ok zal et doen, ik hoop er erg in te houwe. En ik post alleen als het nodig is!
er bestaat ook zoiets als een editknop.
3 posts onder elkaar vandezelfde user is een beetje stupid, if i may say so.
de edit knop ziet er zo uit btw:

edit: OMG!
3 posts onder elkaar vandezelfde user is een beetje stupid, if i may say so.
de edit knop ziet er zo uit btw:
edit: OMG!
En ik post alleen als het nodig is!
edit: lama
Tja, toch een kwestie van gewoon zoeken.. Maar je kunt ook gewoon de pech hebben dat het niet gaat werken met jouw moederbord..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()