Swap drive van school verliest steeds partities

Pagina: 1
Acties:

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Hoi

Laatst heb ik op school een swap drive ''gekregen''. Een Maxtor 5400rpm 20Gb (FAT 32). Nu stop ik hem bij ons op school in de pc (P4 1.7ghz, 256MB, Win 98Se) en dan kan ik gewoon werken. Dan duw ik hem er thuis in (P4 1.8Ghz, 512Mb, Win XP) en dan zegt ie dat het bestandssysteem ''geen'' is.... Nu word ik hier zo erg moe van, want dit is nu al de 5e keer!! Hoe kan dit :? Is die schijf gewoon kapot? Ligt het aan mijn systeem?

Een andere keer was het ook andersom, werd ie hier herkend, maar op school niet. Dan keek ik bij bestandssysteem en dan was het ''gewoon'' FAT, geen FAT32, geen NTFS, geen ''geen'' maar gewoon FAT.

Help me aub ff. Ik weet het niet meer :(

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Heb je al eens geprobeert wat er gebeurt, als je EEN grote partitie maakt ? Ik weet het, het is niet echt tweak-style, maar het is wel een optie !

offtopic:
KW1C in Den Bosch toevallig ?

Mother, will they like this song?

• Go0s
Het is een grote partitie

• Go0s
Niemand een ander ID? ;(

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:16

GaMbiNo

1337

Is die swap drive niet gewoon brak?
Misschien vieze en/of kromme contactpuntjes?

Verwijderd

Je geeft te weinig info. Wordt de schijf bv. door het bios herkend? Wat voor besturingssysteem staat erop. Is de schijf bootable, of is het alleen een dataschijffie? Is ut een IDE of SCSI schijf?

• Go0s
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:56:
Je geeft te weinig info. Wordt de schijf bv. door het bios herkend? Wat voor besturingssysteem staat erop. Is de schijf bootable, of is het alleen een dataschijffie? Is ut een IDE of SCSI schijf?
Hij word in de BIOS herkent. In elke bak herkent ie hem.
Er staat geen OS op, alleen data dus.
IDE schijf.
Pagina: 1