+4 Mojo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

* MM gaat eens een kijkje nemen :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10
FF lopen fietsen met de modpoints, hopelijk blijvens ze nu iets lager :)

Overigens valt het mij de laatste paar dagen weer op dat er heel veel nieuws posts heel snel heel hoog staan :?

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Ja, ik mag het eigenlijk niet zeggen maar soms krijg ik een beetje de indruk dat er ofwel samengespeeld wordt, ofwel dat er modkloontjes worden aangemaakt. Bewijs hiervan heb ik natuurlijk niet maar het valt idd wel op.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
bij nieuwe nieuwsposts staan de reacties meestal te hoog, als het dan ff duurd voor dat de eerste reacties goed gezet worden blijven de hoge reacties en komen de nieuwe reacties ook hoog te staan.

Dit is al tijden aan de gang.
Als je een nieuws item hebt met 20 ongemode reacties en 1 +4 lijkt het meer op cloontjes en vriendjes

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
* Randal Peelen is bezig.

:D Voor me beurt beblaat, ik heb hier al een reactie geplant :P

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX blaat ook :)

gekeken en her en der met wat spijker de scores vast genageld.

spijkers, nagels whatever :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hellup, ik krijg deze niet verder meer naar beneden. :{
Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -0.39: Overgewaardeerd, -0.32: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.20: Overgewaardeerd, -0.17: Overgewaardeerd, -0.15: Overgewaardeerd, -0.14: Overgewaardeerd, -0.13: Overgewaardeerd, -0.12: Overgewaardeerd, -0.11: Overgewaardeerd, -0.10: Overgewaardeerd, -0.10: Overgewaardeerd, -0.09: Overgewaardeerd, -0.08: Overbodig, -0.08: Overbodig, -0.07: Overbodig, -0.07: Overbodig, -0.07: Overbodig, -0.06: Overbodig, -0.06: Overbodig, -0.06: Overbodig, -0.06: Overbodig, -0.05: Overbodig, -0.05: Overbodig, 0: Overbodig, -0.05: Overbodig, -0.05: Overbodig, 0: Gemodereerd, -0.04: Overbodig, -0.04: Overbodig, -0.04: Overbodig, -0.04: Overbodig, -0.04: Overbodig, -0.04: Overbodig, -0.04: Overbodig, -0.04: Overbodig, -0.04: Overbodig, -0.04: Overbodig, -0.03: Overbodig, -0.03: Overbodig, -0.03: Overbodig, -0.03: Overbodig, -0.03: Overbodig, Totaal: 0.62 / 48x
Wie helpt even een handje?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

bazs2000 schreef op 01 oktober 2002 @ 14:53:

[...]

hmz die's dood gemodderd :{ daar kun je niet veel meer aan doen

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
bazs2000 schreef op 01 oktober 2002 @ 14:53:

[...]

Eeh, hoe komt het dat ik het gevoel heb dat daar een LM heel lekker bezig is geweest? :|.

Die blijft nu voor altijd zo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

JimmyPop, ik was die LM, het was een overbodige reply die naar beneden moest, het wilde alleen niet zo vlotten met het modereren.

*kijkt nog eens*
Cool, wie heeft hier zijn vrije tijd verspild om mij te helpen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000, je bent er van op de hoogte dat je zo'n alleen-naar-beneden-modereer-actie behoort te bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Ik vind toch dat we hier dan maar wat duidelijker over moeten zijn gezien het dit niet helemaal lijkt..... Solo acties zoals die van bazs zijn NIET te bedoeling. Behalve dat je er gewoon overbodig veel modpunten doorheenjaagd maakt het ook nog eens praktisch geen verschil. Ook zet je de post absoluut op slot en zo laat je geen ruimte over voor eventuele + moderaties.

Ik heb ook ff uitgerekend dat hij voor jouw bezigheden op +2 stond, erna op +1....

Waar doe je het dan nog om (!) vraag ik mij hardop af.

[edit: Om nog ff meer duidelijkheid te scheppen:

Mochten de eerste paar moderaties ook van jou afkomstig zijn dan heb je dus met 40 (!!!!!) moderaties een verschil van 2 punten gemaakt..... Iets dat ook wel met 2 of 3 modpunten gedaan had kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
* Randal Peelen heeft nog ff verder gekeken....

Mij valt duidelijk iets op in deze draad.... Ik bekijk snel ff 3 posts, moet je zien wat ik aantref:
Beoordelingen: +1, +1: Behulpzaam, -1: Overgewaardeerd, +1: Interessant, +1: Behulpzaam, 0: Gemodereerd, +0.67: Behulpzaam, -0.17: Overgewaardeerd, -0.14: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.10: Overgewaardeerd, -0.09: Overgewaardeerd, -0.09: Overgewaardeerd, -0.08: Overgewaardeerd, -0.07: Overgewaardeerd, -0.07: Overgewaardeerd, -0.06: Overgewaardeerd, -0.06: Overgewaardeerd, -0.06: Overgewaardeerd, -0.06: Overgewaardeerd, -0.05: Overgewaardeerd, -0.05: Overgewaardeerd, -0.05: Overgewaardeerd, -0.05: Overgewaardeerd, 0: Gemodereerd, -0.03: Overgewaardeerd, Totaal: 2.39 / 27x
Bij een reactie van mij....
Beoordelingen: +1, +1: Interessant, +1: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, +1: Inzichtvol, -0.23: Overgewaardeerd, -0.19: Overgewaardeerd, -0.17: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.12: Overgewaardeerd, -0.11: Overgewaardeerd, -0.10: Overgewaardeerd, -0.09: Overgewaardeerd, -0.09: Overgewaardeerd, -0.08: Overgewaardeerd, -0.07: Overgewaardeerd, -0.07: Overgewaardeerd, -0.07: Overgewaardeerd, -0.06: Overgewaardeerd, -0.06: Overgewaardeerd, -0.06: Overgewaardeerd, -0.05: Overgewaardeerd, 0: Gemodereerd, Totaal: 2.38 / 23x
Op een reactie van InterCC
Beoordelingen: +1, +1: Grappig, -1: Overbodig, +1: Ondergewaardeerd, -1: Overbodig, +0.74: Interessant, -0.19: Overgewaardeerd, -0.16: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.11: Overbodig, -0.10: Overbodig, -0.09: Overbodig, -0.08: Overbodig, -0.08: Overbodig, -0.07: Overbodig, -0.07: Overbodig, -0.06: Overbodig, -0.06: Overbodig, -0.06: Overbodig, -0.05: Overbodig, -0.05: Overbodig, -0.05: Overbodig, +0.05: Gemodereerd, -0.04: Overbodig, Totaal: 0.47 / 25x
Op een reactie van juniorrules

Ik moet eerlijk zeggen dat mij dit tegenvalt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 18:43:
bazs2000, je bent er van op de hoogte dat je zo'n alleen-naar-beneden-modereer-actie behoort te bespreken?
* KeX is het daar niet mee eens. Dat is volgens mij nooit zo zwart/wit afgesproken. Voor zover ik het weet is er tussen de regels door afgesproken dat we multimod om een reactie één punt lager te krijgen niet op de vergadertafel mikken. Slechts als bijvoorbeeld een reactie meerdere punten omlaag gebracht moet worden is bespreken _meer_ dan wenselijk. Daar houdt ik me dan ook aan. Maar als dat altijd moet dan is het geen doen IMO. Misschien is het nuttig om deze discussie dan inderdaad opnieuw op te starten of de neuzen allemaal wel dezelfde richting opstaan, zodat in een volgende situatie daar meer duidelijkheid over is. :)

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 01-10-2002 20:42 . Reden: +volgens mij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
KexDaFlex schreef op 01 oktober 2002 @ 20:41:
[...]

* KeX is het daar niet mee eens. Dat is volgens mij nooit zo zwart/wit afgesproken. Voor zover ik het weet is er tussen de regels door afgesproken dat we multimod om een reactie één punt lager te krijgen niet op de vergadertafel mikken. Slechts als bijvoorbeeld een reactie meerdere punten omlaag gebracht moet worden is bespreken _meer_ dan wenselijk. Daar houdt ik me dan ook aan. Maar als dat altijd moet dan is het geen doen IMO. Misschien is het nuttig om deze discussie dan inderdaad opnieuw op te starten of de neuzen allemaal wel dezelfde richting opstaan, zodat in een volgende situatie daar meer duidelijkheid over is. :)
Ik vind dit prima maar dat zou de 3e keer zijn dat ik me kan herinneren dat dit onderwerp is aangehaald. Jouw standpund vind ik goed, bij het meer dan 1 punt verschil maken in een post overleggen. Maar wat basz2000 heeft gedaan, waar ik dus nogal van geschokken ben is posts tot wel 40x modereren en zodoende op slot gooien en 3 punten verschil maken. Nou dan is voor mij de grens toch echt wel overschreden (40x modereren is dus 40x de drempel die ik het liefst zou zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

dat is idd een voorbeeld die even in de groep had moeten gegooid. was nog vers genoeg om door diverse mods te laten behandelen en de tijd op te laten kunnen werken op natuurlijke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

* KeX is het daar niet mee eens. Dat is volgens mij nooit zo zwart/wit afgesproken. Voor zover ik het weet is er tussen de regels door afgesproken dat we multimod om een reactie één punt lager te krijgen niet op de vergadertafel mikken. Slechts als bijvoorbeeld een reactie meerdere punten omlaag gebracht moet worden is bespreken _meer_ dan wenselijk. Daar houdt ik me dan ook aan. Maar als dat altijd moet dan is het geen doen IMO. Misschien is het nuttig om deze discussie dan inderdaad opnieuw op te starten of de neuzen allemaal wel dezelfde richting opstaan, zodat in een volgende situatie daar meer duidelijkheid over is
ditto, soms denk ik weleens of Kex in mijn hersenpan verblijft?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik reageer een beetje laat, dat komt omdat ik net pas thuis ben gekomen.
Ik wil kwijt dat ik bij de drie reakties die ik onderhanden heb genomen heb geprobeert om 1 punt eraf te halen, aangezien destijds is afgesproken dat er bij meer dan één punt een draadje gestart moest worden (hetgeen in dit geval betekende dat ik het hier moest vragen), was ik in de veronderstelling dat ik hier de juiste beslissing heb genomen.

Immers, ik heb er niet meer dan één punt vanaf gehaald. Ik schrik dan ook een beetje van de reakties hier dat ik overtrokken gereageerd heb met modden, ik dacht juist dat wat ik deed dat dit goed was. Ik heb zojuist nog even gekeken of ik dit goed had en dat klopt, in de draad dat deze afspraken zijn gemaakt was het inderdaad zo dat het in mindering brengen van één punt dat dit niet overlegd hoefde te worden.

Nog iets, als deze door meerdere mensen op dezelfde wijze gemod zou zijn (iedereen zou 15x modden) dan zouden deze reakties net zo dood zijn als dat deze nu zijn. Het maakte in mijn ogen dus niet veel uit of ik die éne punt zou doen of een ander, het resultaat zou hetzelfde zijn. Graag zou ik dan een heldere beschrijving willen zien over het hoe of wat.

- Het is in mij duidelijk dat er tot één punt vrijblijvend gemod kan worden zonder overleg, is dit correct?
- Ik wil best een absolute grens hanteren van maximaal 40 moderaties voordat ik een draadje start, houd er wel rekening dat na een modactie op de wijze zoals deze vandaag is gegaan, dat de reaktie dood is.

Dit is hoe ik er voor sta. Mocht ik de plank vandaag op gruwlijke wijze mis hebben geslagen dan bied ik bij deze mijn welgemeende excuses aan, mocht ik gelijk hebben met mijn éne puntje per reaktie dan zal ik in het vervolg wel voorzichtiger zijn en eerder in overleg gaan.
Ik leer graag van mijn fouten en wil niet dat ik er meer zal maken want dat is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Basz2000: Alle reacties die je met opzet meerdere malen mod moeten iig in #tmf en als het even kan ook nog hier besproken worden. Ik wil even een geval van een tijdje geleden aanhalen, toen een LM bijna zen rechten kwijt was na een solo-down-moderatie-actie. Dat was een iets andere situatie, maar voordat je zo bezig gaat kan je IMO wel even verzinnen dat je niet de enige usert op de FP bent.

Niet dat ik je nu haat ofzo hoor, het telt voor iedereen. :)

[edit] Dat 1e punt was dus een moderatie punt, geen score-punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Als het echt zo is dat je er maar 1 punt vanaf hebt gehaald heb ik de situatie overschat en heb ik er overbodig hard op gereageerd. Sorry hiervoor.

Echter, feit blijft dat er 40x achter elkaar dezelfde moderatie is toegepast (wat een verschil van 3 punten uitmaakt), wat dus in mijn ogen heel sterk lijkt op LM werk en waarvan ik begreep dat het van jou afkomstig was. Dan nog vraag ik me af wie het dan in z'n hoofd heeft gehaald zoveel te modereren om 3 punten verschil te maken, want als jij er 1 hebt gedaan moet iemand anders/twee iemanden ook twee punten verschil hebben gemaakt. Dit is dus niet de bedoeling, en als het na aanleiding van deze draad is gebeurd (waarin jij vraagt om hulp) vind ik het alsnog wel een beetje heel hard gaan. Nu ligt dit natuurlijk idd binnen de regels maar de laatste 20 moderaties (steeds -0.03) hadden natuurlijk niet gehoeven en zodoende vind ik dat er toch een beetje overdreven te werk is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Netman, ik heb die andere draad gelezen en ik zie dus wat voor narigheid kan ontstaan door een uit de hand gelopen modactie. Ik zal in het vervolg sneller een draad starten.
Hoe goed mijn actie vanmiddag ook bedoeld was, het neemt niet weg dat ik fout zat, ik vind het dan ook jammer dat ik niet beter van tevoren heb nagedacht over de eventuele gevolgen hiervan. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
bazs2000 schreef op 01 oktober 2002 @ 22:19:
Netman, ik heb die andere draad gelezen en ik zie dus wat voor narigheid kan ontstaan door een uit de hand gelopen modactie. Ik zal in het vervolg sneller een draad starten.
Hoe goed mijn actie vanmiddag ook bedoeld was, het neemt niet weg dat ik fout zat, ik vind het dan ook jammer dat ik niet beter van tevoren heb nagedacht over de eventuele gevolgen hiervan. :{
De gevolgen zijn heel klein gelukkig, de post staat precies waar hij moet staan maar het is simpelweg niet bijzonder netjes gebeurd.

Ik vind het klasse dat je het zo goed oppikt en denk dat hier dan ook genoeg mee gezegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
JimmyPop schreef op 01 oktober 2002 @ 22:16:
[...]

Als het echt zo is dat je er maar 1 punt vanaf hebt gehaald heb ik de situatie overschat en heb ik er overbodig hard op gereageerd. Sorry hiervoor.
Ik heb 't 1e punt eraf gehaald, ik heb dit topic ook gestart tenslotte. 't Waren +4's die dat absoluut niet waard waren. +3 was nog te hoog, maar daar heeft o.a. bazs2000 't stokje dus overgenomen. Vanwege de oudheid van 't topic heeft dat klaarblijkelijk veel moeite gekost. 't Ziet er zo idd niet fraai uit.

Er is wel een verschil met die aangehaalde uit de hand gelopen modactie. Daar werd een onterechte tag gegeven, hier niet. FF checken of 't klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Spice schreef op 01 oktober 2002 @ 21:55:
[...]

ditto, soms denk ik weleens of Kex in mijn hersenpan verblijft?
:) <- More cannot be revealed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Dan wil ik nog even de heren bedanken voor hun oprechtheid en eerlijkheid. Dit is het soort mensen waar we (de maatschappij) mee kunnen praten, hulde :)

Als ik zo doorga kom ik nog eens een keer bij W&L uit :X
Pagina: 1