Toon posts:

[Win98] blijft willekeurig hangen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ey ,

Ik heb een probleem met mijn computer .

Den inhoud :

AMD 1700+
Epox 8k3a
256 MB geheugen (samsung)
Matrox Millenium G550
IBM HDD 40 GB
flop en de rest

Deze computer hangt zich willekeurig op . Als dit gebeurd kan ik verder nergens meer op klikken . Het enigste wat gebeurd is dat ik de iconen over het beeldscherm sleept (groter dan dat ze normaal zijn) waarbij ik het onderliggende vlak uitwis ....(kan dit niet duidelijker maken op dt moment ) .
Ook reboot het systeem af en toe wel eens spontaan .

Heb de Burn-In test gedaan van Sandra (sisoft) maar die draait maar een keer of 20 en dan blijft ie ook hangen . Af en toe klapt het beeldscherm ook dicht alsof ik de monitor op 100 hz heb staan terwijl ie maar 80 aankan .

iemand een idee ????

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Software Algemeen -> Windows Operated Systems. Dat het ook bij Sandra gebeurt maakt het nog geen probleem met Sandra. Ik pas meteen je titel wat aan, 'vaag probleem' is een beetje euh vaag omschreven ;)

Heb je alle OS en driver updates gedaan?

Check in ieder geval je hardware: geheugen (www.memtest86.com), temperaturen, voeding, zit alles goed vast etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Geen toevoegingen nodg wat betreft de oplossing voor dit probleem ;)

Deze plek is te koop.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 23:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Denk dat het aan de drivers voor je videokaart ligt. Heb iets soortgelijks eens een keer gezien m.b.t. de combinatie Abit mobo / Matrox G400 dual.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
heb nu een andere / dezelfde matrix erin en Sisoft loopt tot nu toe door . Zou het ding dan toch kaput zijn ....

eens even afwachten .....

Verwijderd

Topicstarter
Het was een DOA ........damnz lang op gezeten om hier achter te komen . Ik had niet verwacht dat de VGA kaart kapot was . Maja .......

Hierbij mijn dank voor de hulp

---dank voor de hulp - :)

Verwijderd

Topicstarter
pffff heb ik de oude er weer ingestopt doet ie het ook weer fatsoenlijk..is geen pijl op te trekken
Pagina: 1