geforce 2 gts vs geforce 4 mx?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
hoi,

Ik ben op zoek geweest naar benchmarks tussen de geforce 2 gts en de geforce 4 mx, maar niet echt iets relevants gevonden... Zo welke is nu de snelste van de 2?
Zover ik kon lezen, zou de geforce 4 sneller moeten zijn. Welke kan je dan het beste nemen de 420/ 440 of maakt dat echt niet zoveel uit?

Het spel dat ik het meeste speel (nu met m'n geforce 2 gts) is tactical ops (mod van ut) @ een resolutie van 1280*1024 minimum en dat gaat hiermee vlot... Aangezien die geforce 4 een budgetversie is, welke is dus de beste?

System Specs!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Een GF2GTS is ietsje sneller dan een GF4MX420, en de GF4MX440 is ietsje sneller als een GF2GTS.
dan heb je de GF4MX460 die nog weer wat sneller is.
als je echt heel snel wilt koop dan een GF4Ti4200 of beter.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Als ik me niet vergis is het verschil van van een GF4 ti420 en 440 op een Pentium III Systeem ongeveer 1,5 Frame per Seconden op een P4 systeem zou dit rond de 5 frames liggen.
Ikzelf heb op de beurs in Ehv. afgelopen weekend een Leadtek GF4 Ti4200 128MB DDR gekocht en ik kan alles draaien op maximum settings. UT2003 ziet er bij mij uit om te smullen.
Een echte aanrader voor net iets boven de € 200,-

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
okay bedankt, ik dacht al dat het zo zat...

Ik denk zelfs dat m'n gts op hogere resoluties, iets beter zal presteren!

System Specs!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

De GTS presteert ongeveer op hetzelfde niveau als de 4 MX, gezien de 4 MX gebaseerd is op de Geforce 2 Ti serie. Het is iig niet de moeite om over te stappen.

Bovendien belast een Pro/GTS/Ti/Ultra kaart je processor veel minder dan een MX kaart..

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:40

MaDLiVe

.-Observer-.

ik d3nk het niet ;)

Ik heb ze hier beide thuis gehad--> GF2 ti 64mb vs. GF4MX 64mb

3dmarkscore:
gf2: 48xx
gf4: 56xx

Systeem: AMD xp@ 1702 (512DDR kx333)

Die 4 mx zet echt wel een betere prestatie neer dan een 2ti. Maar om nou over te stappen van een gf2ti naar een 4mx, nee dat is de moeite niet waard. Dan kun je beter gelijk overstappen naar een gf ti4x00

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Vanaf de 440 is elke 4 sneller als een Geforce 2, voor de rest zitten er weinig verschillen tussen de 2 kaarten, ok de 4 heeft betere FSAA.

Dit zijn trouwens antwoorden op vragen die je zo kon beantwoorden m.b.v. de Faq, Search of Google

Verwijderd

Wat hierboven staat is helemaal waar, vandaar dat deze dicht gaat met een verwijzing daarnaar :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.