Toon posts:

Win2K : Automatisch inloggen met een bepaalde user

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai dus nu win2K en bij de installatie kon je opgeven of je automatisch met die gebruiker wilde inloggen. Dat wilde ik dus en dat ging een tijdje lang goed. Hoe het precies komt weet ik niet meer, maar dat doet hij dus nu niet meer.

Ik krijg nu voortaan een inlogscherm te zien en dan moet ik op enter drukken. Hij logt niet meer automatisch in met de standaard user. Dit is natuurlijk best lastig aangezien hij het internet moet delen. Het wachtwoord van die user is overigens niets, dus een simpele enter volstaat bij het loginscherm.

Heeft iemand een idee hoe ik dit weer terug kan zetten?

En weet iemand hoe dat bij Windows XP moet?

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

G anaar je configuratie scherm, ga naar gebruikers en wachtwoorden en haal het vinkje weg bij, gebruikers moeten een wachtwoord intypen voordat ze deze computer gebruiken.

Verwijderd

Ik kan het nu niet na trekken want ik heb thuis ook win2k en ik ben niet thuis maar
het zit ergens in : "Configuratiescherm -> users" en daar ergens een vinkje aan zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Moet ie nou weg of moet ie nou niet weg?!

En als de gebruikers zich niet hoeven aan te melden, hoe weet de computer dan met welke gebruiker hij moet inloggen?

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Het vinkje moet dus uit... en de "default" user moet je daar ook invullen... :)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Verwijderd

Topicstarter
thanks!
Pagina: 1