Misschien is de vraag ver ondermaats mar ik heb al liggen te zoeken en op google groups gepost. Maar dit is het volgende
Ik heb net een windows 2000 server met IIS gekregen waar ons intranet op staat. Nu ben ik een beetje aan het stoeien met asp, ik heb een script gedownload van aspin.net waar ik contacts in kan zetten enz. Nu kan ik alle bestaande contacts zien enz. Maar zodra ik een nieuwe wil maken of verwijderen dan krijg ik deze error
Technical Information (for support personnel)
Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query.
/application/test/contact2/newcompany.asp, line 21
De direcotry staat wel op read write enz, dus ik denk dat dat wel ok is. Misschien iemand die zegt ja dit of dat!
Bij een andere contact manager krijg ik deze fout maar dan grafisch
Microsoft JET Database Engine
Hartelijk bedankt voor jullie hulp
Ik heb net een windows 2000 server met IIS gekregen waar ons intranet op staat. Nu ben ik een beetje aan het stoeien met asp, ik heb een script gedownload van aspin.net waar ik contacts in kan zetten enz. Nu kan ik alle bestaande contacts zien enz. Maar zodra ik een nieuwe wil maken of verwijderen dan krijg ik deze error
Technical Information (for support personnel)
Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query.
/application/test/contact2/newcompany.asp, line 21
De direcotry staat wel op read write enz, dus ik denk dat dat wel ok is. Misschien iemand die zegt ja dit of dat!
Bij een andere contact manager krijg ik deze fout maar dan grafisch
Microsoft JET Database Engine
Hartelijk bedankt voor jullie hulp