Toon posts:

Nieuwe Dnet Client over enkele weken al!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Als we Dnet mogen geloven...)

Met gevaar voor eigen leven ben ik achter de Top Secret informatie gekomen (Op de Client Download Page :P) dat
New clients to support other projects will be released in the coming weeks.
/me denkt dat client.include (RC572.Contest(True;))

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Gaat het zeker net als bij de pre-release clients: als er binnen 4 dagen geen bug wordt gemeld wordt ie final, kijk je na 2 maanden nog eens, staat dezelfde versie nogsteeds als pre-release. Na 2,5 maand ofzo is ie final, met precies dezelfde versie nummer :P

Juist

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Net zoals die nieuwe statsbox. in Dec 2000 is toen gezegt dat hij volgende maand in productie zou gaan (Jan 2001 dus). Nou het heeft tot Jan 2002 geduurd. Ik moet toegeven dat ze de maand goed hadden.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 18:33

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ja, indd voor het nieuwe project :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Het schijnt dat de source overigens al een tijdje bescikbaar is

Nu ook zonder stropdas

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Tja. Ik heb zegge en schrijven. 1677 days meegedaam met de RC5 contest maar ben nu een beetje mijn drive kwijt.

En om nou RC72 (of wat bedenken ze) te gaan meedoen, wat heb je daar aan?
Maar iets anders? Ik denk dat ik mijn nietnuttige proc.cycles maar gewoon niks laat doen. :)

Eindelijk rust na 1677 dagen. Wat een tijden waren dat. met 20 blokjes per dag.

Ook vaag trouwens, als ik nu bij de stats kijk lijkt het gecorrigeerd te zijn tot de datum waarop de KEY is gevonden. Ik mis minimaal 60k blokjes.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:53
intert0y schreef op 01 oktober 2002 @ 13:42:
Tja. Ik heb zegge en schrijven. 1677 days meegedaam met de RC5 contest maar ben nu een beetje mijn drive kwijt.

En om nou RC72 (of wat bedenken ze) te gaan meedoen, wat heb je daar aan?
Maar iets anders? Ik denk dat ik mijn nietnuttige proc.cycles maar gewoon niks laat doen. :)

Eindelijk rust na 1677 dagen. Wat een tijden waren dat. met 20 blokjes per dag.

Ook vaag trouwens, als ik nu bij de stats kijk lijkt het gecorrigeerd te zijn tot de datum waarop de KEY is gevonden. Ik mis minimaal 60k blokjes.
ik deed vroeger ook rc5 maar ben gestopt en later overgestapt op eccp en het is echt veel leuker, je kunt met een goeie pc met een aantal dagen sparen lekker in de top 30 komen, een subteam joinen en daarbinnen heb je nog meer competitie :)

ik sta nu op plaats 14 binnen QUCCC na 3 maanden en een vriend gaat me helpen een leuke flush op te bouwen dus dan zal ik weer flink stijgen :)

Verwijderd

Intert0y schreef:
[knip, de overige tekst weg in een wip]
En om nou RC72 (of wat bedenken ze) te gaan meedoen, wat heb je daar aan? Maar iets anders? Ik denk dat ik mijn nietnuttige proc.cycles maar gewoon niks laat doen. :)

Intert0y, je spreekt zelf over: wat heb je daaraan, en onnutige proc.cycles..

Je lijkt me een ideaal persoon om te recruteren voor DPC THINK. ;)
Help de medische wetenschap met je inzet, dat is pas nuttig! Ik hoop het natuurlijk niet voor je maar misschien heb je er zelf later ook nog eens iets aan.

Naar mijn mening is dit het enige echt nuttige project van DPC. :X

Verwijderd

bolleh schreef op 01 oktober 2002 @ 13:52:
[...]

ik deed vroeger ook rc5 maar ben gestopt en later overgestapt op eccp en het is echt veel leuker, je kunt met een goeie pc met een aantal dagen sparen lekker in de top 30 komen, een subteam joinen en daarbinnen heb je nog meer competitie :)

ik sta nu op plaats 14 binnen QUCCC na 3 maanden en een vriend gaat me helpen een leuke flush op te bouwen dus dan zal ik weer flink stijgen :)
Als of dat met RC5/OGR niet kan |:(

Wij hebben een behoorlijke onderlinge strijd die tot het uiterste gaat. Eerst met RC5-64 nu met OGR25 en zo te zien straks met RC5-72
Pagina: 1