Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Halfkakkende schreef op 01 oktober 2002 @ 14:34:
Is het niet zo dat er perongeluk flip image oid aanstaat in je software?
Dat lijkt me dus geen verkeerde instelling in de softwareDinX schreef op 01 oktober 2002 @ 12:45:
Het afspelen doe ik met een stand-alone dvd speler (sony) en niet met pc.
moet fout zijn gegaan met encoden...
of decoden van de DivX, kijk welke Codec je gebuikt bij het afspelen, en welke je gebruikt bij het
inlezen...
Kan wel in de software-> setting tijdens het branden van die VCD...Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 14:39:
Dat lijkt me dus geen verkeerde instelling in de softwareMIsschien iets fout gegaan met encoderen
DVD speler standalone of niet.... het kan door een setting op z'n kop komen te staan...
Alles kan stuk.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
maar ik heb precies hetzelfde: hij is op z`n kop en gemirrord.
Ik heb een avi als vcd laten branden met nero, en in de standalone en in de pc dvd speler is ie verkeerd om
en dat wil ik gefixt hebben, dus wie weet de oplossing?
in nero kon ik er geen settting voor vinden
Dit heb je vervolgens voor het afspelen opgelost door 'flip image' aan te zetten' (in de settings van de codec)
Vervolgens ga je hercoderen naar Mpeg en wordt de 'flip image' niet juist meegenomen.
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
heb ik al geprobeerd, maar dan klopt de ondertiteling dus niet...jammer, geen goede oplossing dus
en waar vind ik die map? ik heb btw win98se...Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 13:26:
Resizefilter zorgt vaak voor 180' ondersteboven problemen... Haal die eens weg uit je DirectX filter map en probeer opnieuw te de/encoderen naar VCD
overigens gaat het om een Xvid die goed geript is (de bond rip)
[ Voor 45% gewijzigd door marteltor op 24-12-2002 21:29 ]
[ Voor 48% gewijzigd door marteltor op 24-12-2002 21:52 ]
Ik gebruik daarom TMPGE om te coderen en brand daarna met nero.
bedankt voor de tip, ik zal het eens proberengerritman schreef op 25 december 2002 @ 09:21:
Dit is een probleem welke regelmatig voorkomt als je via nero codeerd.
Ik gebruik daarom TMPGE om te coderen en brand daarna met nero.
edit: ik heb het getest, maar dat programma lijkt vast te lopen
[ Voor 11% gewijzigd door marteltor op 25-12-2002 11:50 ]
Haal wel het geluid uit de avi (dit voeg je later weer toe anders loopt het inderdaad vast) zoals hier beschreven.
Mijn eerdere bericht was heel kort door de bocht omschreven, maar kon toen zogauw de bovenstaande link niet vinden, maar op deze wijze is het mij in ieder geval gelukt.
erg bedankt!!! ik ga het zo, na m`n kerstontbijt, proberengerritman schreef op 25 december 2002 @ 21:56:
Kijk op deze site http://members.chello.nl/~s.rietberg/DVD/, onder Divx naar VCD/SVCD, daar staat een simpel stappenplan.
Haal wel het geluid uit de avi (dit voeg je later weer toe anders loopt het inderdaad vast) zoals hier beschreven.
Mijn eerdere bericht was heel kort door de bocht omschreven, maar kon toen zogauw de bovenstaande link niet vinden, maar op deze wijze is het mij in ieder geval gelukt.