Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 13:53:
het gaat niet om dat ze alles overkopen maar bedrijfjes die voor sommige mensen toch wel wat betekenen en die in mijn ogen niet op de xbox thuishoren..
en om te reageren om raptorix:
Wat een onzin, MS neemt 2 bedrijfjes over en gelijk is de wereld te klein, beetje zielig om op deze manier te reageren, daarnaast blijven de software huizen gewoon het zelfde werk doen, met die verstande dat op strategisch gebied wat dingen veranderen
Microsoft is sinds de launch van zijn zwarte kist alleen maar bezig geweest met het proberen over te nemen van software huizen... als zij nou inzien dat die lui niet willen produceren voor de lelijke zwarte kist dan houd het gewoon op met een console... normaal gesproken..
maar voor microsoft niet... zij hebben een groot deel van al het geld dat is omloop is in de wereld.. dus dat is geen grenz voor ze... dus dan gaan ze software huizen overkopen.. zodat zij gedwongen software moeten produceren voor hun zwarte rotding.
sega had ook door kunnen gaan als ze veel geld hadden gehad...
Wat is nou eigenlijk je punt? Ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
Ik speel games sinds 1982 en toen was het ook al een geld kwestie, dat is altijd zo geweest en zal altijd z blijven, niet alleen in games land, overal, en zeker wat betreft ontwikkeling van high tech diensten/producten.
Daarnaast heb jij denk ik geen enkel idee hoe hoogstaand MS werkt, ooit met Microsoftmensen samen gewerkt? Ik wel en geloof me deze lui weten wat ze willen en weten waar ze over praten.
Jij kan alleen maar dom flamen, alleen al de manier waarop je praat toont al aan dat je geen idee hoe software development in elkaar zit.