MadreTTor, festial for [Media]_Art, WEB_Culture & technology

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor alle creatievelingen die zeuren dat alle toffe festivals altijd in het buitenland zijn, get out and do something!! In navolging van het festival genaamd Adapter is er dit jaar een nieuw festival genaamd MadreTToR.

Geweldige line-up, oa

Golan Levin, www.flong.com :: Claus Wahlers, http://wahlers.de :: Nikola Tosic, www.tosic.com :: Daniel Brown, www.play-create.com :: Mike Cina & Michael Young, www.trueistrue.com, www.designgraphik.com, www.weworkforthem.com::Rosanne v Klaveren, www.braintec.info :: Joost Korngold, www.renascent.nl :: Sanja Hasagic & Florian Maier, www.quantumether.com :: Ben Wheatley, www.iconobloc.com :: Bradley M. Grosh, www.gmunk.com :: Francois Naude, www.altsense.net & Dplanet, www.dplanet.org from www.no.org.za :: Guy van Belle, www.mxHz.org :: various artist, www.planetart.nl :: Amy Franceschini, www.futurefarmers.com :: Bob Ippolito, www.undefined.org :: Ffukkie Slim! :: Sodaplay team, www.sodaplay.com :: Han Hoogerbrugge, www.hoogerbrugge.com

De aftrap is vanmiddag om 15:45 in Rotterdam. Check voor meer info www.madrettor.org. Workshops zijn trouwens goedkoper als je student bent! ( 5 EURO ) :)

En dit is geen spam, maar een tip met liefde O+

Ik zie je daar :)

"You're only as good, as what you did last week."

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 15:42

DeFeCt

je wéét toch

* DeFeCt baalt dat ie voor een deadline zit ;(

Wat een ontzettend vervelende kunstzinnige mailtjes stuurt die organisatie zeg, 22 pagina's voor een programma overzicht, alleen omdat het hip is tussen elke regel vier enters te zetten....

Flickr

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 15:16

Nozzman

The bastards have landed.

hey. Looks gooood. Denk wel dat wij even gaan kijken. Aangezien het hier zo'n beetje om de hoek is allemaal ;)

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Verwijderd

/me 'll be there (@ vrijdag)

Verwijderd

Nozzman schreef op 01 oktober 2002 @ 11:59:
hey. Looks gooood. Denk wel dat wij even gaan kijken. Aangezien het hier zo'n beetje om de hoek is allemaal ;)
zeg je me ff gedag als je een stuk langharig tuig met een tribal schorpioentje op zn shirt ziet? :)

• Ericston
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-08 18:36
* Ericston gaat met Jaapf en JeX morgen naar Gmunk en Korngold.
Zij blijven vervolgens in Utrecht slapen en gaan die dag daarop ook nog even naar Mike Young.
(Tenzij het programma wéér wordt gewijzigd. ;))

W&G/3.5 zullen we maar zeggen. ;)

Verwijderd

Ik ben woensdagavond en donderdag aanwezig. Het programma is niet fijn als je in Friesland woont :| 't is allemaal nl zeer gespreid over de week. Maar de geweldige line-up maakt dat natuurlijk allemaal goed :) Krijgen studenten op de middelbare school (VWO6) ook korting? :)

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hmmmm, donderdag..., 'k denk dat dat wel lukt? ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:30:
[...]

zeg je me ff gedag als je een stuk langharig tuig met een tribal schorpioentje op zn shirt ziet? :)
hey, fool! ;)

Verwijderd

/me misschien...
(donderdag)...

• Jex
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2024

Jex

yup!

Ericston said it all :)

phtnblst

Verwijderd

helaas, moet gewoon werken.... :( was erg tof geweest...

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Het lijkt me wel leuk, maar helaas zit absorbeert studie te veel tijd (zoals gewoonlijk). Nog meer van zulke tips oh,when??

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Pagina: 1