internet op centerparcs

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

Topicstarter
ieder jaar organiseren wij met een groep vrienden een lanpartij op een willekeurig centerparcs park.. ik vroeg me af of/en wat voor een mogelijkheden er zijn om een internetverbinding voor elkaar te krijgen...

de huisjes hebben geen telefoon oid. en het kabelnet is een gesloten systeem, dus we zullen door de lucht moeten lijkt me....

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
jah straal verbinding of satilite is een optie of natuurlijk modem >:)

• franklin

franklin

denkt teveel...

Topicstarter
modem is geen optie ivm geen telefoonlijn... en dat het dan straal of sat wordt snap ik.. alleen welke bedrijven leveren dat soort diensten?

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

wireless lan? gewoon om de honderd meter een doorlusbakkie zetten! :)

"Luie mensen worden ook moe!"

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
modem zal niet lukken, ze hebben toch geen telefoonlijn. Tja sataliet zal ook niet lukken, tenzij je heel veel geld wilt gaan uitgeven. Hier heb je namelijk ook een telefoonlijn voor nodig, je kan immers alleen high speed downloaden. Je kan wel! via een UMTS mobieltje of elk andere gewone GSM met een kabeltje voor de pc internet. Snel is anders

https://www.enwatbenjedan.nl/

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Of je neemt zoiets even op met Centerparks zelf, want dan zijn er vast wel andere opties, alleen zul je ook daarvoor wel redelijk wat geld neer moeten leggen...

Verwijderd

Op CenterParcs hebben de cottages geen telefoonaansluiting.

Satteliet lijkt me redelijk prijzig voor een eenmalig evenement. Ik vrees dat je vast blijft zitten aan een gesloten LAN.

Weet je al welk park en wanneer? Doe maar niet de Eemhof, want dan kan je mij tegen komen :D

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Hayfork

Drinkin&Boardin

Ik werk bij Centerparcs het Meerdal (America noord-limburg) enneh... naar mijn mening doen we bij centerparCs niet aan lijntjes aanleggen in de huisjes. Ik werk zelf dan wel in het cafe maar ik ben vaak zat in de huisjes geweest en bij de technische dienst meegelopen om dat te weten

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• franklin

franklin

denkt teveel...

Topicstarter
heh.. voorjaarsvakantie en ergens in drente :) lijntjes zal idd wel niet gaan.. maar een sat of straalverbinding moet toch kunnen.. enne het mag best wel wat kosten!

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 19:30
wifi maar dan zit je met investering en je moet goed zicht hebben anders krijg je een te onregelmatige verbinding om lekker te kunnen gamen...

• franklin

franklin

denkt teveel...

Topicstarter
zicht zal wel niet echt goed gaan... die parken liggen altijd in bossen en zo....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:19
Van Centerparks de eemhof weet ik iig dat ze daar com32 in gebruik hadden voor multimedia gedoe ofzo.. Kun je die niet (mis)bruiken voor het lan? ;)

internet.... dat word draadloos beamen naar dichtstbijzijnde aansluiting, dealtje met een bedrijf ofzo?
Pagina: 1