Ik zie toch niet echt wat nu het verschil is tussen de oude dremel en die nieuwe 395 PH Multipro. Beide variable toerentallen tot 33.000 toeren, etc. Die oudere variant is op een aantal plaatsen voor minder geld te koop. Als ik de plaatjes op de Wehkamp site mag geloven zelfs voor 49 euro met koffer en 40 acc. (hoewel ik er niet zeker van ben of dit toch de variant is met maar 2 toerentallen). Kan iemand me wat wijzer maken?
Dacht dat ze de achterste glijlager, die vaak voor onbalans/trillen, en schudden zorgt hadden vervangen door een ball bearing..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Is het nou de oude of de nieuwe op de Wehkamp site?
Want als ik het zo zie dan is deze goedkoper dan die bij kijkshop en krijg je er ook nog meer voor. Ik weet alleen niet welke van de 2 nou beter is.
Want als ik het zo zie dan is deze goedkoper dan die bij kijkshop en krijg je er ook nog meer voor. Ik weet alleen niet welke van de 2 nou beter is.
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Die van 99 linksonder is dezelfde als die van de kijkshop. Maar die rechtsboven is de 'oude' in de aanbieding maar vraag me af of die nou maar twee toerentallen heeft of traploos regelbaar is. Het gekke is dat die met 2 snelheden en 5 accesoires ook genoemd wordt voor 59.99. Ik vermoed dat ze nog een flinke berg hebben van die traploze 40 acc. variant in een koffer en dat die voorraad op moet. Dan is het wel een goede deal lijkt me....nickv schreef op 01 oktober 2002 @ 12:00:
Is het nou de oude of de nieuwe op de Wehkamp site?