AGP voltage omhoog, zelfde als Vcore :?

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:42
mijn mobo (msi Kt3 ultra2) biedt de mogelijkheid tot het "opvoeren" van het agp voltage. Bereik ik hiermee hetzelfde als met het opschroeven van de Vcore voor mijn proccesor? Maw, kan ik nu mijn videokaart verder overklokken?
Geldt dit dan voor mijn geheugen, mijn Gpu of beiden?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Meestal geld het voor alle componenten op de kaart, alles gaat dus omhoog, wel in percentage dus he!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik vind het wel een goede opmerking, je zou denken dat de video mem en gpu meer voltage krijgen, maar ik heb nog nooit gezien dat ik dan ook maar 1 mhz verder kon klokken door het agp voltage te verhogen, terwijl al zou ik een voltage mod op de videokaart doen dit wel het geval moeten zijn zoals is gebleken.

Het zou er dus op neer komen dat die kaart ook weer zelf zijn voltage regelt en dat alleen een bepaalde interface daartussen meer voltge krijgt.

Wel had ik toenertijd met mijn gf2 toen ik mijn i/o voltage verhoogde vette artifacts als ik hoger ging dan 2,7v, dus dan zou je zeggen dat het weer wel invloed had.. :?

Maar ik lijf erbij, ik heb nog nooit 1 mhz meer eruit kunnen persen dmv agp volatge te verhogen :(

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:42
hm, das niet erg bemoedigend. :{ artifacts heb ik nog nooit gehad, dus geheugen kan vrij ver, alleen heb ik al snel dat ie gewoon reboot, wat volgens mij aan de core zou moeten liggen, dit hoopte ik hiermee te kunnen voorkomen.

(tis btw een gf3ti200 voor de nieuwsgierigen :P )

PSN: DutchTrickle PVoutput