SM-Buscontroller Vraag

Pagina: 1
Acties:

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Een vraag,

Ik heb een MSI 84E Max 2 moederbord (MS-6566E).

Nou staat er bij apparaatbeheer een SM-Buscontroller met een geel vraagteken. Hoe krijg ik deze geinstalleerd. Heb de bijgeleverde CD al geprobeert.

Specs:
Pentium IV 2.0 Ghz
MSI 845E Max2
40Gb Maxtor 7200rpm
Windows XP Pro

Verwijderd

windows update al geprobeert?

Verwijderd

Buscontrollers dienen volges mij al tijdens de windows setup geinstalleerd te worden, dus waarschijnlijk is er iets fout gegaan bij jou installatie.... Ik heb dit ook eens gehad, en een re-install van Windows hielp :).

• cvs79
  • Nu online
Heb net 2 keer achter elkaar format C: en dan schone install gedaan en dan nog steeds geen drivers voor bus-controller. Ook SP1 heb ik al geprobeerd

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Al geprobeerd om de nieuwste i845 drivers te van www.intel.com te downen en deze overheen te gooien :?

Verwijderd

Hmm vreemd, een vriend van mij heeft eenzelfde mobo. Hij heeft dit probleem nog niet gehad (wel al 5x win XP pro gereinstalled). Heb je al geprobeerd die controller te verwijderen, rebooten en dan (als het goed is) windows wizard zooi uitvoeren om een driver te installen.

• cvs79
  • Nu online
heb hem al een paar keer weg gegooid maar Windows Wizard kan geen drivers vinden.

Zal idd de Intel drivers eens proberen. Nog niet gedaan
Thanx alvast

Verwijderd

trouwes 2x windows xp installen in 21 minuten DAMN doe mij je comp :). Zo snel lukt het me vriend nie eens en die heeft een 2,4 Ghz ;). Maja hopelijk helpt me vorige tip ;)

• cvs79
  • Nu online
Haha, ik bedoelde tussen gisteravond en toenet.
Zou wel stoer zijn als dat zo snel ging.
:D

Verwijderd

hehehe ja hae :), maar veel suc6 met die drivers downen ;)

• cvs79
  • Nu online
Thanx :)

• cvs79
  • Nu online
BalusC schreef op 01 oktober 2002 @ 11:44:
Al geprobeerd om de nieuwste i845 drivers te van www.intel.com te downen en deze overheen te gooien :?
Thanx, dit heeft mijn probleem idd opgelost

_/-\o_
Pagina: 1