Toon posts:

W2K - Filemaker 4.0/4.1 c0000005 error !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer Filemaker 4.0 / 4.1 wordt geinstalleerd op een W2K machine
krijg ik regelmatig te maken met de onderstaande error DrWatson en word Filemaker afgesloten !!!

Type gebeurtenis: Informatie
Bron van gebeurtenis: DrWatson
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 4097
Datum: 6-9-2002
Tijd: 13:56:24
Beschrijving:
De toepassing , , heeft een fout gegenereerd De fout is opgetreden op 06-09-2002 om 13.56.24.766 De gegenereerde uitzondering is c0000005 op adres 77805D89 (DocumentPropertiesA)

Dit in tegenstelling tot de Win98 clients !!!

Kan mij iemand vertellen waar ik moet zoeken, wordt nerveus van die klagende gebruikers !!! :(

Alvast bedankt

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Heel simpel : Gewoon de map kopieeren naar het nieuwe station. Dit heeft met de installer te maken die ook al een dagje ouder wordt. Dit probleem hebben we heel toevallig deze ochtend bij onszelf (de computers dan) opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ... Filemaker kopieren en dus ook lokaal inloggen op de betreffende pc ? of kun je ook gewoon op het domein inloggen ?

Verwijderd

Gewoon de installatiemap van een andere computer kopieeren, dit loste alles op bij ons. Het kan ook zijn dat 'n tijdelijke bestand van FMPro het probleem geeft. Ik weet zo de naam helaas niet. In sommige gevallen moesten we het systeem opnieuw installeren. Inderdaad een zeer wazig probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Heb alle manieren v kopieeren/installeren getest ...... echter geen resultaat. Het vreemde is dat wanneer ik GEEN printer installeer (vanaf de printserver) of deze de-installeer wanneer wel aanwezig .. de problemen uit de wereld zijn ... !?

Misschien nog suggesties ?

Thx Roy
Pagina: 1