Allo,
Ik zoek een goed boek over Solaris 8/9 (het liefst 9)
Ik ben behoorlijk goed thuis in Linux en ik kan me redelijk redden in Sol9 maar er zijn dusdanig veel verschillen met Linux dat ik me soms toch de blubber zoek naar hoe iets moet.
Er is natuurlijk docs.sun.com maar dat leest niet zo lekker.
Het boek moet zaken behandelen als "Hoe netwerk interfaces te configureren" en dat soort materie. Ik denk dat een system administration boek het dichts in de buurt zit van wat ik zoek.
Een dikke complete reference manual enz.
Iemand een goeie tip. Iets van O'Reily's of zo?
Iemand goede ervaringen met een bepaald boek.
Weet iemand tevens een goede online boeken winkel in NL. Ik zag dat Donner bijvoorbeeld geen online shop heeft (of ik moet verkeerd gekeken hebben (lees: drank))
Tevens is Bol.com best duur vergeleken met Amazon.
Ik zoek een goed boek over Solaris 8/9 (het liefst 9)
Ik ben behoorlijk goed thuis in Linux en ik kan me redelijk redden in Sol9 maar er zijn dusdanig veel verschillen met Linux dat ik me soms toch de blubber zoek naar hoe iets moet.
Er is natuurlijk docs.sun.com maar dat leest niet zo lekker.
Het boek moet zaken behandelen als "Hoe netwerk interfaces te configureren" en dat soort materie. Ik denk dat een system administration boek het dichts in de buurt zit van wat ik zoek.
Een dikke complete reference manual enz.
Iemand een goeie tip. Iets van O'Reily's of zo?
Iemand goede ervaringen met een bepaald boek.
Weet iemand tevens een goede online boeken winkel in NL. Ik zag dat Donner bijvoorbeeld geen online shop heeft (of ik moet verkeerd gekeken hebben (lees: drank))
Tevens is Bol.com best duur vergeleken met Amazon.