Google Groups mist berichten?

Pagina: 1
Acties:

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:32

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Ligt het nou aan mij of mist Google Groups nou zo'n beetje alle berichten tussen 24 september en nu :? Ik wil wel eens wat in newsgroups lezen of naar een bepaald bericht verwijzen, maar dat lukt nu niet meer. Iemand die weet wat er aan de hand is?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat het aan jou ligt. :)

Ik vul net het woord sex in, aangezien dat een veel gebruikt woord is en de eerste post die hij vind is al van de 29ste.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:32

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 01 oktober 2002 @ 10:47:
Ik denk dat het aan jou ligt. :)

Ik vul net het woord sex in, aangezien dat een veel gebruikt woord is en de eerste post die hij vind is al van de 29ste.
maar vraag nou eens de berichten van nl.sport.voetbal op? ik krijg berichten van 24 september, daarna 1tje van 26, 1tje van 27 en 1tje van 29 september. En dat terwijl NSV normaal 1 van de drukste newsgroups is!

Lijkt me trouwens ook sterk dat het aan mij ligt, zou niet weten waarom alleen ik er last van zou hebben.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Google mist vaker berichten. Ik lees nieuwsgroepen met Free Agent, als ik de berichtenlijst vergelijk met Google groups, staan er in Free Agent altijd meer berichten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik denk dat dit gewoon een foutje is van de kant van google i.v.m. de indexering, het is mij ook wel eens opgevallen, maar als je de groups echt goed wil volgen kun je beter een goede newsreader gebruiken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

vergeet ook de "X-No-Archive" header niet, zie: Google
Pagina: 1