Toon posts:

probleem in painter classic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het algemene tekentopic heeft me dan uiteindelijk weten te overtuigen om een wacom graphire 2 aan te schaffen. Werkt fantastisch in photoshop. Alleen nog 1 klein probleempje...

Zogauw ik painter classic wil starten geeft ie de error "not enough free memory to run painter classic". Heb inmiddels nog 4 gb vrij en heb 512 ddr ram en draai onder win xp... hoe is dit mogelijk?

Ik zal dit onderwerp straks aansnijden in software algemeen, maar gezien ik hier alle wacom en painter gebruikers op een hoopje vind dacht ik dat dit wel ff de goede plek zou zijn om het te vragen. Zo niet gooi hem dan maar op slot...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:32
Vaag probleem. Heb ik ook. 95% van de keren dat ik het op wil starten... ben ook nog niet achter een oplossing. Soms doet 'ie het wel gewoon; Probeer eens je PC op te starten en dan het eerste wat je doet als je XP bent, is Painter op te starten.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

ik heb ook xp, painter classic, en een graphire 2, en ben dit probleem nog _nooit_ tegen gekomen :{ niet dat dat veel helpt, maarja. 't is wel raar. Alles aan mijn bak is brakker dan de jouwe :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
heb het al vrij vaak geprobeerd (6 x) en hij doet het nog steeds niet :S
Heb ook al geprobeerd om hem een paar keer opnieuw te installeren, ook zonder succes. Heb ook niks kunnen vinden op de site van Corel.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:18

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

het ligt waarschijnlijk aan je wacom:
http://www.wacom-europe.com/uk/support/faq/1077.asp

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:32
Please try to limit virtual memory setting to 512 MB.
Hmm :/
Snap niet waarom de zut 't niet doet als de instelling op System-Managed staat.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt willem en RM-rf! Dat was het probleem en nu doet hij het weer ;) Is 512 echt het maximum waar ik nu aan vast zit? Want mijn virtual memory zit namelijk vrij snel vol als ik photoshop en al mijn macromedia stuff aan heb staan :S

Maar goed dat zijn zorgen voor later, ik ga mij nu eerst 's ff flink uitleven op mijn wacom!
Pagina: 1