[access]rapporten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64011

Topicstarter
Hey

Misschien een stom vraagje maar kan nergens vinden of er een maximaal aantal velden hebt in een rapport. Want ik zit met probleem dat access zegt dat ik teveel velden heb. Nou weet ik niet of er een maximum is of dat er een bepaalde manier is om meer velden in een rapport te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65064

Voor het maken van Rapporten in Access wordt gebruik gemaakt van je print driver
Het verschild dus van driver
Je kan wel proberen met subrapporten te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:09
Ik weet wel dat er een maximum is voor het aantal besturingselementen op een formulier is. Ik mocht van access er niet meer dan 750 opzetten. Toen ik nog een besturingselement wou plaatsen kreeg ik een melding dat het maximum was vereikt.

Als jebesturingselementen van het formulier verwijderd hebt, dan telt Access die toch mee. Dit kun je oplossen door het formulier onder een andere naam op te slaan.

Ik weet niet of dit bij rapporten ook zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
uhm.........
Kun je nou ook een rapport met meerdere pagina's maken, want ik krijg er maar 1 te zien en heb wel meer velden dan dat op ene pagina staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan toch 1 raport maken en dan "een bound object frame" er in doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik bedoel meer dat de hoogt van een rapport maar tot 55 gaat, daardoor kun je geen velden meer onder elkaar zetten, en krijg je zo ook niet meerdere pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je maakt toch meerdere rapporten die je als subrapporten onder het hoofdrapport zet
natuurlijk maak je de subrapporten voledig zichtbaar anders krijg je er niet alles op als jet het uitprint
Pagina: 1