animo ontwerpwedstrijdje NY

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:29
ik ben de laatste paar dagen bezig geweest met een ontwerp voor Ground Zero in New York en het begint nu aardig gestalte te krijgen, daarnaar zal ik waarschijnlijk met wildeaap gaan samenwerken om er een goed 3d model van te produceren. details erover zal ik achterwege laten.

maar nu vroeg ik me af of er animo is voor een ontwerp-wedstrijd. de bedoeling is dan dus dat je een goed ontwerp maakt en daarbij een goede uitleg geeft over waarom je gekozen hebt om het zo te ontwerpen, waarom bepaalde materialen, welke functie de gebouwen/herdenkingstekens ed hebben. als hier dan genoeg mensen zijn die geinterresseerd zijn in zon wedstrijdje wil ik wel de moeite doen om dat op te zetten. ideeen hiervoor zijn natuurlijk ook welkom. het maakt mij niet uit of je samenwerkt met iemand(wel credits geven ;)) en of het een getekend/3d/beide ontwerp is.

verder moet ik nog even goed uitzoeken hoe groot het stuk braak terrein nog ongeveer is, een vriend die er geweest is schatte het op zon 300-450 meter maar dat kan ik dus nog niet zeker stellen.

reageer, reageer, reageer :)

Verwijderd

leuk idee, maaruh, wil je dit ook echt gaan inzenden dan en mee gaan concurreren met grote architect bureau's over de wereld?! En volgens mij is de selectie van ontwerpen vorige week al geweest ...

• bolleh
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 09:12:
leuk idee, maaruh, wil je dit ook echt gaan inzenden dan en mee gaan concurreren met grote architect bureau's over de wereld?! En volgens mij is de selectie van ontwerpen vorige week al geweest ...
daar heb ik ook al aan gedacht, maar ik dacht dat ik mischien de ontwerpen zou kunnen mailen naar 1 van de 2 nederlandse bureaus die nog in de race zijn, wat die er dan verder mee doen is hun zaak, ik bedoel als ze een onderdeel van een ontwerp van hier gebruiken zal dat vast wel erkend worden door dat bureau en anders weet je iig dat je verantwoordelijk bent voor een deel van het ontwerp wat toch wel een eer is imho en als ik het dan zelf maar weet dat is voor mij het belangrijkst.

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Er zijn nu nog 6 bureau's over. Deze moeten binnen 3 weken (meen ik) met ontwerpen komen, en daar wordt het beste ontwerp dan uit gekozen.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• bolleh
akakiwi schreef op 01 oktober 2002 @ 09:21:
Er zijn nu nog 6 bureau's over. Deze moeten binnen 3 weken (meen ik) met ontwerpen komen, en daar wordt het beste ontwerp dan uit gekozen.
volgens mij waren het niet 6 bureaus maar 6 groepen bureaus.

maargoed iig het gaat mij niet zozeer om mee te doen aan die wedstrijd maar gewoon een wedstrijd op got, als we dat kunnen inzenden naar 1 van die bureaus is dat meegenomen.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:32
Voordat er een "wedstrijd topic" wordt geopend graag even overleggen met een (lite)mod.
Als je voorstel wordt geaccepteerd, merk je vanzelf of er animo is. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.