Toon posts:

"slaapstand" problemen bij ASUS TUSL2-C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een groot "slaapstand" probleem met mijn TUSL2-C :|. Of ik nu Windows 98, 2000 of XP installeer, telkens belandt de PC na een onbepaalde tijd in een soort slaapstand, waarbij de monitor uitgaat en waar ik hem ook niet meer uit kan halen. Ik heb alle opties uitgeschakeld die hier verband mee zouden hebben in Windows en in de BIOS.

Weet iemand hier een oplossing voor of heeft iemand dezelfde problemen (met misschien ook een TUSL2-C :?) ?

GreetZ
the_Swiftmaster

Verwijderd

heb je je hybernation uitgezet? en is het niet gewoon je voeding die het niet rekt, wat heb je als laatste veranderd voor dat je problemen kreeg... wat zijn de rest van je specs? heb je al gezocht? en welkom op GoT

Verwijderd

Topicstarter
Onder Windows 98 en 2k is er geen hybernation en daar viel hij ook in de slaapstand. De PC staat gewoon onder stroom, want je hoort de fans draaien en lampjes op de kast zijn aan, maar de monitor is uit. Als je met je muis beweegt of een toets indrukt dan gebeurt er dus niks.

Andere specs:

Intel P3 1000EB
256 MB SDRAM Samsung
GeForce2 MX400, 64 MB
350 Watt voeding
en alleen een CD-ROM speler

De PC wordt gebruikt als "server" om webcamfoto's te uploaden dus het is heel vervelend als hij in die soort slaapstand komt, want dan wordt er niets meer geupd.....

Ik heb dit probleem trouwens altijd al gehad sinds de PC in elkaar geschroefd is.

Hoop dat je nu meer weet....