duke 3d onder win2k

Pagina: 1
Acties:

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:27
hoi

ik heb hier duke 3d (versie 1.3d) en ik wil hem graag onder win2k spelen via het netwerk.

ipx/spx heb ik al geinstalleerd alleen krijg ik de error:

--------------------------------
COMMIT Device Driver Version 1.3
--------------------------------
o 2 Player Game
o Network Game
Unable to get adapter status - NetBIOS not useable

ik weet dat het aan het netwerk protocol ligt maar hoe kan ik dit oplossen

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• buzz
  • Laatst online: 18-01 11:53
NetBIOS installeren? :P

• bokkie11
he ik ook al (nwlink/netbios heet het volgens win2k)

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ook al geprobeert de netwerkkaart te de-installeren en opnieuw te installeren. (desnoods fysiek)?

Xbox360 gamerprofile

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 10:46
Hij zal je netwerk adapter wel niet pakken.
Andere drivers :?

Verwijderd

In het meest negatieve geval kun je ook een aparte fat16 partitie maken en daar de boel opzetten en dan met een dos of windows98 diskette booten (met netwerkdriver) en dan gamen vanaf die partitie

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:23:
In het meest negatieve geval kun je ook een aparte fat16 partitie maken en daar de boel opzetten en dan met een dos of windows98 diskette booten (met netwerkdriver) en dan gamen vanaf die partitie
Uiteraard, :? ben ik het helemaal mee eens 8)7 :? :+

Verwijderd

Zou wel zonde zijn als het niet zou lukken. Want duk3d over een LAN rules :9
Persoonlijk vond ik dat altijd leuker dan die spellen die nu uitkomen.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
kan je het niet via NetBeui spelen? En gooi tcp/ip d'r ook eens op, ik heb deze 3 (met ipx/spx) ook met win98 en duke3d draait perfectement :7 Weet alleen niet welke versie...

Verwijderd

Schuey schreef op 01 oktober 2002 @ 19:18:
kan je het niet via NetBeui spelen? En gooi tcp/ip d'r ook eens op, ik heb deze 3 (met ipx/spx) ook met win98 en duke3d draait perfectement :7 Weet alleen niet welke versie...
jij hebt ook 1.3 als ik het me goed herinner, dat is de full version van het spel ;)

• bokkie11
jep dit is de full version en ook nog legaal ook :)

maar de netwerk kaart de-installeren is geen optie want zit hier op de zaak ...

en voor als mensen gaan zeuren het is voor in de pauzes...

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
bokkie11 schreef op 03 oktober 2002 @ 08:42:
[...]

en voor als mensen gaan zeuren het is voor in de pauzes...
ja dat moet je altijd zeggen dan...

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Een goeie pot duurt altijd langer dan een half uur dus het zal ook wel voor na de pauze zijn... lol

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Forget it... het zal niet gaan werken. Het IPX/SPX protocol in Win2K is niet compatible met de Win98 versie (waar Duke3D overigens wel onder werkt)

Misschien kan je het Novell IPX protocol ofzo installeren en daarmee de Win2K implementatie van het IPX protocol overschrijven?

Laat ff weten of het gelukt is, want dan zouden spellen als Redalert, C&C, Blood en Shadow Warrior ook weer moeten werken in het netwerk ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
Wat een onzin.
Dus als je een (novell) netwerk zou hebben waar je ipx praat zouden je win2k machines niet met je win98 bakken kunnen praten :? sure.
Aan het protocol ligt het heus niet hoor, ik heb ook gewoon red alert/starcraft gespeelt via win98/win2k met ipx. Probeer eerst eens het frametype op 802.3 te zetten.

Maar als het een dos spel is wordt het wat lastiger... ik kan me voorstellen dat win2k niet zo vrolijk wordt als een dos game direct de netwerkinterfaces probeert aan te spreken :/

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:54

[Jules]

Confusion in confusion

Kijk hier eens. Je kunt dus met behulp van kali verschillende ipx/spx spellen over tcp/ip spelen.
Ik heb het ooit eens getest met wacky wheels ofzoiets op NT4 met kali d'r op. Dat werkte wel. Geen idee of het ook met win2k werkt.

Kali geeft schijbaar een gratis tijdelijke registratie weg... ook leuk.. :)

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Pagina: 1