M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Andere drivers
Verwijderd
Verwijderd
Uiteraard,Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:23:
In het meest negatieve geval kun je ook een aparte fat16 partitie maken en daar de boel opzetten en dan met een dos of windows98 diskette booten (met netwerkdriver) en dan gamen vanaf die partitie
Verwijderd
Persoonlijk vond ik dat altijd leuker dan die spellen die nu uitkomen.
Verwijderd
jij hebt ook 1.3 als ik het me goed herinner, dat is de full version van het spelSchuey schreef op 01 oktober 2002 @ 19:18:
kan je het niet via NetBeui spelen? En gooi tcp/ip d'r ook eens op, ik heb deze 3 (met ipx/spx) ook met win98 en duke3d draait perfectementWeet alleen niet welke versie...
maar de netwerk kaart de-installeren is geen optie want zit hier op de zaak ...
en voor als mensen gaan zeuren het is voor in de pauzes...
ja dat moet je altijd zeggen dan...bokkie11 schreef op 03 oktober 2002 @ 08:42:
[...]
en voor als mensen gaan zeuren het is voor in de pauzes...
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Misschien kan je het Novell IPX protocol ofzo installeren en daarmee de Win2K implementatie van het IPX protocol overschrijven?
Laat ff weten of het gelukt is, want dan zouden spellen als Redalert, C&C, Blood en Shadow Warrior ook weer moeten werken in het netwerk
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Dus als je een (novell) netwerk zou hebben waar je ipx praat zouden je win2k machines niet met je win98 bakken kunnen praten
Aan het protocol ligt het heus niet hoor, ik heb ook gewoon red alert/starcraft gespeelt via win98/win2k met ipx. Probeer eerst eens het frametype op 802.3 te zetten.
Maar als het een dos spel is wordt het wat lastiger... ik kan me voorstellen dat win2k niet zo vrolijk wordt als een dos game direct de netwerkinterfaces probeert aan te spreken
Ik heb het ooit eens getest met wacky wheels ofzoiets op NT4 met kali d'r op. Dat werkte wel. Geen idee of het ook met win2k werkt.
Kali geeft schijbaar een gratis tijdelijke registratie weg... ook leuk..
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.