Euhm allereerst, deze post was al gemeld en staat inmiddels onmodbaar op -1.
En als 2de hij is niet grappig
En als 2de hij is niet grappig
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ik zou wel eens willen weten wat Netman4598534785634873645644242 hier allemaal op te zeggen heeft.
Plague, deze user is bekend en een tijdje terug gebanned.
Voor als je het niet meegekregen hebt: Da_Rode_Fiets is een klasgenoot van mij en Netman en heeft via ons van de site gehoord, hij vond het wel leuk te reageren daar en heeft deze kans benut om onze coordinator uit te schelden (
)...... Maak je maar niet druk om hem
.
Voor als je het niet meegekregen hebt: Da_Rode_Fiets is een klasgenoot van mij en Netman en heeft via ons van de site gehoord, hij vond het wel leuk te reageren daar en heeft deze kans benut om onze coordinator uit te schelden (
Waarom hij Femme dan zo nodig aan moet vallen is mij een raadsel..JimmyPop schreef op 01 oktober 2002 @ 17:42:
Plague, deze user is bekend en een tijdje terug gebanned.
Voor als je het niet meegekregen hebt: Da_Rode_Fiets is een klasgenoot van mij en Netman en heeft via ons van de site gehoord, hij vond het wel leuk te reageren daar en heeft deze kans benut om onze coordinator uit te schelden ()...... Maak je maar niet druk om hem
.
Omdat het joch een aandachtstekort heeft, ofzo 
Eniewees, we hebben, na hem 3x uit de deur te hebben getrapt, ook nog een IP-ban achter um aangeslingerd. Zoveel last zullen we niet meer van hem hebben.
Eniewees, we hebben, na hem 3x uit de deur te hebben getrapt, ook nog een IP-ban achter um aangeslingerd. Zoveel last zullen we niet meer van hem hebben.
Pagina: 1