Toon posts:

Nike PSA[play 60 mp3speler--->WinXP ondersteuning?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand de Nike PSA[play 60 mp3 speler?
Op de website staat dat Windows 98, Windows 98 SE, Windows 2000, Windows Me ondersteunt worden. Maar ik heb alleen WindowsXP op me PC`s!!

Zou dit misschien toch gewoon werken of niet?
Werkt het ding met speciale software ofzo, die niet draaid op XP?

En nou wil ik gelijk even vragen, is dat ding nou wat of niet? Het is voor mijn vader, die 50 jaar wordt. Hij doet veel aan hard lopen, en zo kwam ik op deze speciale mp3 speler van Nike.
Ik heb ook de Creative MuVo gezien, deze heeft 64Mb aan geheugen, ipv 32Mb wat de Nike standaard heeft. Maar bij de MuVo is weer niet mogelijk om het geheugen uit te breiden.

Verwijderd

Werkt niet met XP :(

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

is het niet zo dat MediaPlayer 8 dat ding ondersteund ?
Kijk eens bij de opties van Mediaplayer en dan iets als apparaten en toevoegen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Ik heb de Rio800 en ook daar staat XP niet in het rijtje van ondersteunende OS-en, maar hij werkt wel perfect onder XP. Ik zou je daar dus maar niet te druk over maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja... wat is het nou :? :)
Ik wil niet dat ik dat ding straks koop en het werkt niet, snappie.
Maar heeft er toevallig ook al iemand de MuVo? Die begin ik steeds interessanter te vinden!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

mijn vriendin heeft de Nike gehad en na een paar weken weer verkocht...

- de software is echt bagger (loopt vaak vast en kopieren gaat zeer traag)
- soms gaat-ie vanzelf uit...batterij is dan verschoven (dus niet echt shockproof)
- soms doet de afstandsbediening niet...dan moet je een paar keer in -en uitpluggen, zodat-ie weer werkt...
- de eq. settings zijn vrijwel allemaal slecht (te harde bass of te schel geluid) en alleen te zien als je de afstandsbediening ingeplugd hebt...

dus nee, de Nike is geen aanrader :)

nu heeft ze net een week de MuVo en die bevalt prima...

- drag&drop in verkenner (dus geen software nodig)
- kopieren gaat snel (op max. usb snelheid)
- geluid is goed in balans
- standaard oordopjes zijn wel bagger, maar dat is gebruikelijk bij mp3-speler...koop een setje Sennheiser MX500 (15 euro) - heeft mijn vriendin ook en ze klinken echt heel goed voor die prijs (en ze hebben volumecontrole in het snoer, dus de afstandsbediening mis je niet)

nadeel is misschien dat je de MuVo niet kan uitbreiden, maar 64MB is echt wel genoeg voor hardlopen (15-20 liedjes -> min. 1 uur muziek) en uitbreiden is toch overdreven duur (32MB MMC kost 30 euro :/)

eigenlijk moet je helemaal niet denken aan uitbreiden, flash mp3-spelers zijn er voor gemaakt om geregeld nieuwe liedjes op te zetten...als je veel geheugen wil, voldoet geen enkele flash speler (want die gaan maar tot 256/512MB)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Mooooody schreef op 01 oktober 2002 @ 12:58:
mijn vriendin heeft de Nike gehad en na een paar weken weer verkocht...

- de software is echt bagger (loopt vaak vast en kopieren gaat zeer traag)
- soms gaat-ie vanzelf uit...batterij is dan verschoven (dus niet echt shockproof)
- soms doet de afstandsbediening niet...dan moet je een paar keer in -en uitpluggen, zodat-ie weer werkt...
- de eq. settings zijn vrijwel allemaal slecht (te harde bass of te schel geluid) en alleen te zien als je de afstandsbediening ingeplugd hebt...

dus nee, de Nike is geen aanrader :)

nu heeft ze net een week de MuVo en die bevalt prima...

- drag&drop in verkenner (dus geen software nodig)
- kopieren gaat snel (op max. usb snelheid)
- geluid is goed in balans
- standaard oordopjes zijn wel bagger, maar dat is gebruikelijk bij mp3-speler...koop een setje Sennheiser MX500 (15 euro) - heeft mijn vriendin ook en ze klinken echt heel goed voor die prijs (en ze hebben volumecontrole in het snoer, dus de afstandsbediening mis je niet)

nadeel is misschien dat je de MuVo niet kan uitbreiden, maar 64MB is echt wel genoeg voor hardlopen (15-20 liedjes -> min. 1 uur muziek) en uitbreiden is toch overdreven duur (32MB MMC kost 30 euro :/)

eigenlijk moet je helemaal niet denken aan uitbreiden, flash mp3-spelers zijn er voor gemaakt om geregeld nieuwe liedjes op te zetten...als je veel geheugen wil, voldoet geen enkele flash speler (want die gaan maar tot 256/512MB)
Kijk, daar kunnen we wat mee :D THNX!
Die Nike wordt het dus NIET :)

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-02 11:15
werkt perfect me xp. Ik heb hem.
EZ as hell.
Je hebt niet eens extra software nodig.
wel 2 tips:
1: download de nieuwste firmware hier: http://www.hastec.nl/drivers/rio/nike_psa/nike_psa.htm
2: download daar meteen de Windows media player support, dan heb je geen extra software nodig, maar werkt hij perfect met wma

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-02 11:15
En over de nadelen.
1: Afstandbediening gebruik je nooit.
2: Heb hem nog nooit uit laten slaan
3: software zuigt maar wmp ruled

voordelen:
1: erg licht
2: goed geluid ( met eigen koptelefoon )
3: armband
4: vorm
5: gebruiksvriendelijkheid

Verwijderd

Sevenhunt schreef op 01 oktober 2002 @ 20:16:
werkt perfect me xp. Ik heb hem.
EZ as hell.
Je hebt niet eens extra software nodig.
wel 2 tips:
1: download de nieuwste firmware hier: http://www.hastec.nl/drivers/rio/nike_psa/nike_psa.htm
2: download daar meteen de Windows media player support, dan heb je geen extra software nodig, maar werkt hij perfect met wma
Werkt dat dan ook met MP3's?
Pagina: 1