Toon posts:

Muis scroll onregelmatig en stroperig traag

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de logitec mx700 muis gekocht. De scroll is alleen traag, werkt een halve seconde langzamer als dat je draait. Ook scrollt de pagina altijd op de zelfde snelheid, snel of langzaam scrollen heeft geen zin. Weet iemand hoe ik dat verbeter?
Ook slaat hij vaak een tikje over, en doet er dan bij de volgende tik 2 x 3 regels... erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46

YellowCube

Wait...what?

heb je de nieuwste drivers geinstalleerd ?
En verder kun je in de je configuratiescherm kijken bij je muisopties en misschien het een en ander verbeteren.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Haha dat ken ik, je hebt zeker de software van logitech geinstalleerd... Adviesje, gooi die eraf en probeer het nog eens. Als het niet zo is heb ik verder geen idee

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:47

Zoefff

❤ 

Heb je "vloeiend scrollen" van internet explorer wel uitstaan??

Extra ==> Internet-opties ==> Geavanceerd ==> En dan onder het kopje "Surfen", "Vloeiend schuiven gebruiken" uitschakelen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

Of in mouseware kan je dat ook uitschakelen

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 00:57:
Heb net de logitec mx700 muis gekocht. De scroll is alleen traag, werkt een halve seconde langzamer als dat je draait. Ook scrollt de pagina altijd op de zelfde snelheid, snel of langzaam scrollen heeft geen zin. Weet iemand hoe ik dat verbeter?
Ook slaat hij vaak een tikje over, en doet er dan bij de volgende tik 2 x 3 regels... erg irritant
Ik was laatst bij een kennis die had hetzelfde probleem. :( , Ik zal hem eens vragen of hij het probleem al verholpen heeft.
Pagina: 1