Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat wordt niet gedaan met je MAC adres, maar met je Account die je hebt bij hun.
Je moet je MAC adres van je netwerkkaart en je modem reggen op JE account van Chello
Je moet je MAC adres van je netwerkkaart en je modem reggen op JE account van Chello
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
Reggen?
Als ik van mac adres verander krijg ik binnen 5sec een nieuw ip en kan ik vrolijk verder interpretten.
Dat het modem geregged is lijkt me inderdaad wel logisch.
Als ik van mac adres verander krijg ik binnen 5sec een nieuw ip en kan ik vrolijk verder interpretten.
Dat het modem geregged is lijkt me inderdaad wel logisch.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Tuurbo_Online bedoelt het mac adres van je modem, niet van je netwerkkaart. Aan de hand daarvan worden je gegevens bijgehouden en dat mac-adres kun je niet veranderen. Dat verandert alleen als je een ander modem krijgt. 
Als je trouwens ff de search had gebruikt had je ontdekt dat iemand ongeveer10 dagen geleden dezelfde vraag had gesteld en daarin heb ik het nog iets uitgebreiden beantwoord:
Hoe meet Chello je verbruik?
Als je trouwens ff de search had gebruikt had je ontdekt dat iemand ongeveer10 dagen geleden dezelfde vraag had gesteld en daarin heb ik het nog iets uitgebreiden beantwoord:
Hoe meet Chello je verbruik?
Dit topic is gesloten.
![]()