[RaRa-topics]Wáárom meteen een rage? :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Er worden zeggen en schrijven 4 topics met hetzelfde spelletje geopend en men noemt het een rage? :/

Hóéveel Henk-Tweaky topics zijn er geweest?
Hóéveel React-Topix topics?
Hóéveel BreeZaH-topics zijn er geweest?

Bovenstaande voorbeelden hebben geen algemeen topic gekend en hebben zeker 2 tot 3 weken geduurd. Nu komt er een keer een leuk spelletje dat zeggen en schrijven 3 uur mag duren en het moet meteen allemaal in één topic. Erg overdreven vind ik!

Net zoals het Bikkeltopic zal het nu geen succes meer zijn. Hoe kun je het ooit overzichtiglijk houden als je minstens 4 onderwerpen in 1 topic moet houden, als er in 1 topic al 6 posts per minuut worden gepost |:(

Wat vinden jullie?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het 9,9 van de 10 keer eens met de moderatieregels hier, maar deze 2 (zie andere LA topic) dingen moet ik toch van 't hart...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon de meest onzinnige dingen voorzijn...

Daar zijn al vele voorbeelden van geweest, zoals: "Ik stap over op...", "... is overleden", "Hoe spreek je ... uit?" en dit zijn slechts de voorbeelden die me nu al te binnen schieten...

Het verschil zit hem in dat de wildgroei aan dit soort topics zich vrij snel voltrekt, terwijl Henk-Tweaky, React-Topix veel meer verspreid waren over een langere tijd...

De rages die hier worden tegengegaan groeien enorm snel en als je er niks tegen doet staan er binnen de kortste keren 25 RaRa topics, met steeds flauwere variaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Goed Durden, kan ik inkomen, maar sta het dan in ieder geval iets langer toe. Je kan ook een week lang 2 á 3 topics per dag toestaan. Op een gegeven moment is het einde zoek, dat snap ik ook, maar om nou al zó snel zó'n harde grens te trekken ...

Het resultaat is meer tevredenheid onder de users die het leuk vinden en na een week hebben ook degenen die het grappig vinden ook wel genoeg gehad van het Sherlock Holmes spelen.

En nee, ik vraag niet of je het grote topic wil sluiten en alle andere topics weer open, want dat gebeurd toch niet ;) Maar ik wil alleen aangeven dat ik hoop dat het de volgende keer misschien wel op 'mijn' manier zou gaan, want 3 uur vind ik wat kort hoor, kan me niet voorstellen dat mensen zich nu al aan het ergeren waren.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je uit ervaring vertellen, probeer mijn voorbeelden er maar op na te zoeken, dat als je het niet tijdig stopt, dat binnen de kortste keren de halve HK er mee volstaat, met steeds flauwere variaties. Ik heb nog nooit meegemaakt dat die dingen uit zichzelf zijn gestopt en bij de voorbeelden die ik gaf, is het ook pas gestopt na het ingrijpen van een mod. En dan stonden er al 15 topics ofzo..

De ervaring heeft helaas geleerd, dat die grappen zichzelf niet reguleren en dat als er niet tijdig een punt achter wordt gezet, dat het later alleen maar meer puinruimen wordt... Het kan helaas niet anders, vandaar deze aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Dat is inderdaad erg sneu dat het niet anders kan. Hebben de users het schijnbaar zelf naar gemaakt. Je hebt wel een beetje gelijk, maar wil je dit topic nog een poosje open houden? :)

Heb namelijk nu weinig inspiratie voor argumenten :o Moet ook nog eens dringend gaan slapen en ik wil weten wat anderen (met name de mensen die het leuk vonden natuurlijk ;)) er van vinden.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

Tijntje

Hello?!

Ik moet zeggen dat ik het toch ook met PromWarMachine eens ben. Ik snap echter ook dat zodra er al een variatie staat met welk mp3-tje draai ik en win een tft dat ze flauw worden. Maar alles in een topic is echt niet overzichtelijk.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de HK is ook extra en met dit soort dingen wordt het een full-time bezigheid...
Tegengaan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 11:16:
de HK is ook extra en met dit soort dingen wordt het een full-time bezigheid...
Tegengaan! :P
Hey alleen voorstanders & modjes allowed :/ :+

Iemand anders nog iets nuttigs te vertellen? Anders moet ik het hierbij laten denk 'k.
Wel jammer dat 't zo moet :O

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijnen moeten worden getrokken, en dat niet iedereen het daar mee eens is hou je toch,
jammer dat het voor jou zo'n leuk topic was , maar helaas was er voor de mods rede genoeg om hem te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prom, als we eerst eens zorgen dat het forum weer op niveau komt, kunne we daarnaa weer erg veel vrijheid krijgen in het aanmaaken van de raaaarste topics, of klinkt dat heel vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 11:59

dreeke

outdated icon

Met een beetje verstand had je dat zelf al aan kunnen zien komen, dat zulke topics gesloten zouden gaan worden.
Eigenlijk zou je zelf de slimste moeten zijn, en zo'n topic niet eens moeten openen. Dat je er al half mee bezig bent en dat Flipje en Pukkie ook zo'n topic hebben geopend, terwijl die van jou wordt dichtgegooid, is geen excuus.

Ze worden gewoon dichtgegooid op het moment dat een modje het ziet dat er teveel onzin inzit en omheen hangt.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat rara een terroristische organisatie is die 10 jaar geleden een half ministerie in nl hebben opgeblazen... en dat mag niet van de policy... :D
Pagina: 1