Geen idee of dit bericht hier thuis hoort, maar ik probeer het toch. De reclamecampagne die AMD onlangs gestart zou hebben, heeft iemand daar al wat van meegekregen?
Helemaal niets en het zou vanaf de 23e in Europa moeten beginnen?
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
hoort denk ik meer in SG of HK thuis, maar wel aardig dat je et ff meld.
AMD ook eens in the spotlights
AMD ook eens in the spotlights
Niks van gemerkt.
Kijk ik te weinig tv?
Misschien in een computertijdschrift, maar sinds t.net koop ik die steeds minder, en de laatste maanden helemaal niet meer eigenlijk.
Kijk ik te weinig tv?
Misschien in een computertijdschrift, maar sinds t.net koop ik die steeds minder, en de laatste maanden helemaal niet meer eigenlijk.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
* McKaamos is nogsteeds geabboneerd op ComputerIdeeW3ird_N3rd schreef op 01 oktober 2002 @ 00:16:
Niks van gemerkt.
Kijk ik te weinig tv?
Ik heb vaak de tv wel aanstaan maar hoor/zie nooit AMD. In de verschillende kranten die ik lees (stuk of 3) ook niets gezien eigenlijk. In de "PC vak bladen" heb ik ook nog niets gezien. Conclusie....geen reclame nog
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Aargh, CIDFireWurX schreef op 01 oktober 2002 @ 00:17:
[...]
* Mentalist is nogsteeds geabboneerd op ComputerIdeestaan leuke prijspuzzels in elke 2 weken, en de hardwarenieuwtjes staan vaak ook niet op T.net.
Ik heb eerst een hele tijd CID gekocht (geen abbo), na een tijdje werd het steeds minder interresant (hoe bouw ik een DVD speler in
Maarre, staat er dan nog AMD reclame in de CID misschien? Check jij dat anders ff
Is al lang van start gegaan maar nog niet in Europa, komt volgende maand heb ik begrepen.
http://www.amd.com/us-en/0,,3715_7056,00.html
Ook leuk is deze:
Ook leuk is deze:
Verwijderd
Weinig F1 fans hier dus. 
Ik vind het niet gek dat Ferrari door AMD gesponserd wordt, hoe anders konden ze vooraan staan ?
Maar dat heeft niets met de soort cpu te maken.
Voor de niet tv- cq. F1-kijkers op de achter spoiler van de Ferrari bolides
zit een AMD sticker.
Ik vind het niet gek dat Ferrari door AMD gesponserd wordt, hoe anders konden ze vooraan staan ?
Voor de niet tv- cq. F1-kijkers op de achter spoiler van de Ferrari bolides
SWEET krijg je dit soort spreuken
dont be stuned bij the rpm of your car, its the power that counts
dont be stuned bij the rpm of your car, its the power that counts
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Wat moet ik me voorstellen bij dat rare kale mannetje?The Source schreef op 01 oktober 2002 @ 00:38:
Is al lang van start gegaan maar nog niet in Europa, komt volgende maand heb ik begrepen.
Ook leuk is deze:
[afbeelding]
Sorry, maar daardoor laat ik AMD misschien nog wel eerder aan de kant staan... Misschien ik de Nederlandse vertaling beter begrijp, maar als hier op staat wat ik denk dat er staat is het een ontzettend flauwe grap die.... nergens op slaat
Das Dr. Evil uit Austin PowersW3ird_N3rd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:00:
[...]
Wat moet ik me voorstellen bij dat rare kale mannetje?
Sorry, maar daardoor laat ik AMD misschien nog wel eerder aan de kant staan... Misschien ik de Nederlandse vertaling beter begrijp, maar als hier op staat wat ik denk dat er staat is het een ontzettend flauwe grap die.... nergens op slaat
en zijn clone
ik snap hem ook niet maar het zal wel onvertaal bare humor zijn
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Austin Powers?
Omfg
Ik haat AP
Iemand een Athlon XP1800+ hebben?
edit:
Nee die sub is niet helemaal serieus
Ik ben vandaag in een goede bij,W3ird_N3rd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:09:
[...]
Austin Powers?
Omfg
Ik haat AP
Iemand een Athlon XP1800+ hebben?
edit:
ik zal je er vanaf helpen ok....
Zie editWeezer-DC schreef op 01 oktober 2002 @ 01:28:
[...]
Ik ben vandaag in een goede bij,
ik zal je er vanaf helpen ok....
Misschien toch een reden om eens F1 te kijkenVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 00:42:
Weinig F1 fans hier dus.
Voor de niet tv- cq. F1-kijkers op de achter spoiler van de Ferrari bolideszit een AMD sticker.
In de VS is de reclamecampagne al begonnen. In de Wired van deze maand staat een reclame (zonder Austin Powers, dat wel) met als vreemde boodschap 'AMD me.'
Verwijderd
die boodschap is denk ik helemaal niet zo vreemd een nieuwe reclame campaigne word afgesteld op de huidige tijd en zal dus niet vergelijkbaar zijn met de conventionele formules... 'AMD me' is wat persoonlijker en misschien (voor zover dat mogelijk is voor een hardware slogan) ook een beetje sexy
[ wat doet dit topic hier
]
[ wat doet dit topic hier
Volgens mij bedoelen ze dat amd nog completer/beter is als het kleiner is , (minder micron dus).Shunt schreef op 01 oktober 2002 @ 01:05:
en zijn clone![]()
Persoonlijk vind ik het wel grappig, maar ik vraag me af of dit draadje wel bij het goede sub-forum is gekomen
Lijkt me wel super om op rtl4 en andere commerciëlen AMD langs te zien vliegen ipv Intel. Maar dat duurt dus nog eventjes, blijkbaar. Vind trouwens dat ik dit topic wel op de goeie plek heb geopend. En de modjes ook blijkbaar
.
http://www.amd.com/us-en/0,,3715_7056,00.html is een stukje te vinden..
Ik lees net dat deze link hierboven ook al staat.
Ik lees net dat deze link hierboven ook al staat.
Pagina: 1