Yo
Ik heb enkele vraagen over linux
1 Kan ik bestanden op me windows pc bemachtigen via netwerk zonder extra software ?
2 Kan ik bestanden van de linux pc afhalen met een windows pc ?
3 Is het mogelijk me hd te conferten van fat 32 naar linux formaat zonder dat all de informatie verloren gaat ?
4 is er goede ftp server software op de markt voor linux die geadvanceert is (domme vraag , weet ik maar naamen graag)
5 Werkt het met dual proc. ?
-------
Ik heb probleemen met me edo geheugen het moet parity zijn maar is non parity
Kan ik iets doen aan dit geheugen dat ik ook windows kan draaien die nu probleemen heeft met mn geheugen ?
Als ik windows wil instaleeren(win98) dan geeft hij aan nadat ik msdos setup heb ingetoetst :
Undetermined NMI
System Halted!
Ik weet dat dat een windows vraag is maar het is zonde daar een nieuw tropic voor te openen...
Grzzz
D-child
ps heeft windows nt ook last van dit parity prob ?
Ik heb enkele vraagen over linux
1 Kan ik bestanden op me windows pc bemachtigen via netwerk zonder extra software ?
2 Kan ik bestanden van de linux pc afhalen met een windows pc ?
3 Is het mogelijk me hd te conferten van fat 32 naar linux formaat zonder dat all de informatie verloren gaat ?
4 is er goede ftp server software op de markt voor linux die geadvanceert is (domme vraag , weet ik maar naamen graag)
5 Werkt het met dual proc. ?
-------
Ik heb probleemen met me edo geheugen het moet parity zijn maar is non parity
Kan ik iets doen aan dit geheugen dat ik ook windows kan draaien die nu probleemen heeft met mn geheugen ?
Als ik windows wil instaleeren(win98) dan geeft hij aan nadat ik msdos setup heb ingetoetst :
Undetermined NMI
System Halted!
Ik weet dat dat een windows vraag is maar het is zonde daar een nieuw tropic voor te openen...
Grzzz
D-child
ps heeft windows nt ook last van dit parity prob ?