zou er iets leven misschien???
Kaboem!
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Ik vermoed meer dan 15000.
Prepare for unforeseen consequences
gok minimaal 15.000/20.000....
Een ding weet ik zeker: Ik ga er meer dan 25.000 flushen!
(veeeeeeeeellll meer, kaboem dekt de lading echt niet.)
Denk eerder aan:
KABOEM!!!!
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
voor de eerste plaats?????
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Anders word het op 28 februari:
7:00 geen stats
8:00 geen stats
9:00 .plan update van Nugget(problems with stats server)
10:00 geen stats
11:00 .plan update van nugget(problem located, server upgrade required)
12:00 geen stats
13:00 geen stats
14:00 .plan update van nugget(Server upgrade complete, stats running again)
15:00 geen stats
16:00 stats!!!!
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
hoe ik desnoods stap voor stap op een veilige
en juiste manier mijn buffers in moet stellen.
Please?
We spend our years as a tale that is told
als je oa de volgende regels in je .ini-file hebt staan, komt 't volgens mij wel goed...
[parameters]
id=username@domein.nl
threshold=500:500
logname=logfile.txt
uuehttpmode=2
keyport=2064
keyproxy=130.161.38.8
preferredblocksize=33
[networking]
disabled=yes
[misc]
project-priority=RC5,CSC:0,DES:0,OGR:0
zo nu en dan met de hand fetchen (-fetch)
maar ik gok zelf die dag op een 20.000 tot 30.000 keys in te leveren
Greetinx [eNeRGy]
419 wu's te pakken (of was het wo bij RC5?)
Ik zit hier nu met 2 PC's al 3 dagen te grazen en ik zit op de 400 packets.
Of tellen jullie de workunits?
Dan is het wel wat meer namelijk!
DarkHelmet
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
[removed]
Ik ga btw vooor de 10.000 work units (1 pc) 2e pc is erug traag die doet er misschien 500 van die 10.000
Verwijderd
wilde jij een lijstje gaan bijhouden van wie-heoveel-denkt-te-sparen? Zoiets begreep ik van je reactie op t.net.
mij mag je noteren voor minimaal 75k, m'n streven is echter 100k
dus als iedereen dat ff post hier kun je een schatting maken... ik denk nl. dat wel over die 2 miljoen gaan... zoals ik het hier hoor...
[eNeRGy]: 20.000
Marc H: 25.000
Vossie: 100.000
PoisonouZ: 10.000
Oezie Woezie: 25.000
Chaos: 20.000
Totaal: 200.000
Aanvullen maar!
(edited 26-01-2000).]
(edited 27-01-2000).]
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Verwijderd
want zolang ik niet flush heb ik geen stats en kan ik geen pwd aanvragen om lid te worden
nou (\/)zzls
Heb ik daar namelijk 1500 staan, dan zal hij 1500 flushen, ook al staat buffer updates dus disabled.
Zo ben ik nu alweer 4500 wu kwijt geraakt...
KUTZOOI!
Greetinx [eNeRGy]
Verwijderd
staan deze regels in je dnetc.ini-file
<pre>
[rc5]
fetch-workunit-threshold=2000
flush-workunit-threshold=2000
preferred-blocksize=31
[networking]
disabled=yes
</pre>
Oh ja, ik verwacht ongeveer 20000 tot 25000 wus te hebben (afhankelijk van hoe stabiel de Pctjes hier blijven draaien)
[removed]
mits er niets door de vingers glipt...
maar ik ben gevraagt om de nieuwe compu's op school ff te testen, dus kan ik daar ook wel wat
moooooooooooh!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Maar op deze manier hou ik in de tussentijd DPC nog een beetje gaande.
Marc H: 25.000
Vossie: 100.000
PoisonouZ: 10.000
Oezie Woezie: 25.000
Chaos: 20.000
PeeJee: 10.000
redwing: 25.000
Blimmel: 100.000
Chakotay: 10.000
Totaal: 345.000
En dat al van maar 10 mensen...
34.500 blokjes per persoon...
Hoogste: 100.000 (vossie & Blimmel)
Laagste: 10.000 (poisonouZ, Chakotay, PeeJee)
Ik denk dat we voor de 2.500.000 blokjes moeten gaan...
btw Herman, ik heb een keyproxy draaien, je mag de blokken wel een paar dagen vantevoren bij mij dumpen, dan flush ik de hele handel wel op de 28e. keyproxy.tcw.cx, stats ervan staan op http://keyproxy.tcw.cx
Whoehahaha
Groeten, herman
keyserver moest gebruiken:
keyproxy=130.161.38.8
Waarom eigenlijk?
Staat ergens in Delft trouwens.
alsie het niet doet gebruik ik 130.161.38.7
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
wees es wat duidelijker wat je met je keyproxy wilt uitvreten. Wat ik uit je verhal begrijp is dat mansen zo lang daarheen hun blokjes kunnen flushen en dat jij ineens die keyroxy weer bij distributed.net neerdondert op de 28e.
Maar op vragen over op wiens conto ze worden bijgeschreven ben je stil. Daaruit maak ik dan op dat je ze in je eigen zak (maar wel in die van DPC) steekt
M I right?? (or M I Left)
als ik het goed heb wordt je email-adres in je blokjes versleuteld....
daar verandert geen proxy wat aan...
correct me if i'm right
maarre, waarom krijg ik dan blokjes toegerekend, die ik op servers laat chrunchen terwijl daar als naam rc5@distributed.net blijft staan???
(die flush ik via mijn pc waar wel avschaik@rentokil.nl als naam staat)
misschien komt t door de versie van de client
??
Maar een proxy is niet een gewone client die de blokjes nog een keer flusht, maar die zijn speciaal door distributed geschreven om grote netwerken met niet permanente internetverbinding toch van blokjes te voorzien. Een proxy verandert het emailadres in ieder geval niet.
Dan is de service van Kaoz ideaal voor de mensen die wat problemen hebben om precies die dag te flutsen
Zijn proxy krijgt daarvoor de
"ND's Recommended Award!!!"
Chaos proxy server: DPC recommended
Dit topic is gesloten.
![]()