[IT/LuNaTiC]Waarom krijgt híj ook een mail?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Goed, dat er niet om warez gevraagd mag worden lijkt me een duidelijke zaak.

Maar deze reactie vind ik toch ietwat overdreven. (aan pierce dus)

Voor de waarschijnlijk vele mensen die niet gelezen hebben wat er stond: er stond een link naar een startpagina variant met daarop weer links naar voor hier verboden pagina's.

Dat is net zoiets als naar www.startpagina.nl linken ... als ik daar doorklik naar de 18+ section ben ik ook in de gevaren zone dus zou ik niet mogen linken naar startpagina.nl?

Zie ik iets over het hoofd?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Die startpagina is nog tot daar aa ntoe. de www versie dan ;)
maar degene die pierce poste, was expliciet op warez gericht, dus duidelijker kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Vae Victis schreef op 01 oktober 2002 @ 00:06:
Die startpagina is nog tot daar aa ntoe. de www versie dan ;)
maar degene die pierce poste, was expliciet op warez gericht, dus duidelijker kan het niet.
Ik blijf erbij dat het geen directe link naar een board is.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

PromWarMachine schreef op 01 oktober 2002 @ 00:11:
[...]

Der moet gewoon ergens een grens getrokken worden.
Elke goeie tweakert weet waar hij zijn goedje vandaan kan halen. ;)
Daar is deze forum niet voor bedoelt.

Tis idd. geen directe link, maar hoe duidelijk wil je het dan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hint als "Ik heb icq O-) " ed. mogen ook niet. En dat is al helemaal niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 13:50

Kettrick

Rantmeister!

PromWarMachine schreef op 01 oktober 2002 @ 00:11:
[...]

Je moet toch ergens een streep trekken. :?

Als je dat soort links gaat posten ben je de regels aan het testen, dan moet je ook voor de gevolgens instaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nu toch duidelijk: Kan dat? Nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja ik vind het helemaal niet overdreven, zo kan ik allerlei sites geven, bv ik zet een link naar een pagina waar je direct UT2003 kan downloaden.

Dan moet je dit allemaal toelaten. Ik weet dat je ook met google alles kan vinden, en ook via startpagina, maar de op deze startpagina kloon was gewoon een pagina vol met allerlei directe links naar FXP boards.

Mja sorry hoor, maar kan eigenlijk niet begrijpen wat daar overdreven aan is :? Een gast vraag om FXP boards, dus warezrequest in principe, die krijgt mail, dat vind je niet overdreven.

Maar iemand die die link geeft, en dus min of meer links naar FXP boards aanbiedt, daar is weer niks mis mee :?

* LuNaTiC is confused

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het is niet zo dat op dit punt niet consequent wordt gehandeld door de Mod's. Links naar homepages met daarop een dikke warez link kunnen ook een mail verwachten. Met een enkele zin (met hint) en een zogenaamde 'legale' link met een klein warez linkie daarop is de link voor GoT even gevaarlijk als een directe warezlink. Een soort transparante look op links dus, en in dit geval heel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Misschien snap ik het eerder als er bijgezegd werd wat er in de mails stonden? Kregen ze beide dezelfde 'straf'?

De topicstarter is imo sowieso fout. Ga ik het verder niet meer over hebben, want dat is een directe warez request.

Maar die pagina waar de tweede user een link van gaf is legaal. Het is in het grijze gedeelte en dat is soms wat moeilijk te vinden/hanteren, dat geef ik meteen toe.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 01 oktober 2002 @ 00:24:
Misschien snap ik het eerder als er bijgezegd werd wat er in de mails stonden? Kregen ze beide dezelfde 'straf'?

De topicstarter is imo sowieso fout. Ga ik het verder niet meer over hebben, want dat is een directe warez request.

Maar die pagina waar de tweede user een link van gaf is legaal. Het is in het grijze gedeelte en dat is soms wat moeilijk te vinden/hanteren, dat geef ik meteen toe.
Grijs is dus ook zwart... waarom verder gaan? De uitleg is duidelijk: het kan gewoon niet! Dus daar kun je wat van opsteken, of het elders nog eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 13:50

Kettrick

Rantmeister!

PromWarMachine schreef op 01 oktober 2002 @ 00:24:
Als je weet dat het eigenlijk niet mag moet je het gewoon niet posten :)

sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

een pagina waarin tientallen FXP boards direct gelinkt worden, valt wat mij betreft buiten het grijze gedeelte, en al helemaal omdat het een antwoord op een warez request is....

en ja, beiden kregen een Officiele Waarschuwing.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10 11:39

vinnie1908

Appel != peer

Is toch ook niet zo gek, ik zie het probleem niet echt eigenlijk. Hoog uit dat LuNaTiC wat traag is met het sluiten van de topic :P

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
RoeLz schreef op 01 oktober 2002 @ 00:27:
[...]

Als je weet dat het eigenlijk niet mag moet je het gewoon niet posten :)

sim-pel
Zelf zou ik het niet eens proberen :) 'k Wil de modjes graag tevree houden, want het bevalt me hier nog prima :Y)
LuNaTiC schreef op 01 oktober 2002 @ 00:27:
een pagina waarin tientallen FXP boards direct gelinkt worden, valt wat mij betreft buiten het grijze gedeelte, en al helemaal omdat het een antwoord op een warez request is....

en ja, beiden kregen een Officiele Waarschuwing.
Goed, laten we het zo samenvatten:
De content was zwart, maar de site was wit/grijsachtig :)

Officieel is die site zo legaal als het maar kan!

We houden er over op, hij mag dicht wat mij betreft, ik snap het beleid in ieder geval weer wat beter en dat was de bedoeling, dank u allen :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mkay ;)

opgelost dus :P

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.