Toon posts:

Groot cooling probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een abit kt7 met een Tb 900 maar toen ik de kooler er op zetten ben ik vergeten dat blauwe plakkertje er af te halen dus is dat op mijn core gesmolten, ik heb het er wel af kunnen krijgen maar er zit nog een klein beetje in de letters. als ik nu de cooler er op doe, loopt de temp. op tot 80 graden en dan loop ie vast..wat kan ik hier aan doen?

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Zelfs met plastic er tussen is 80 wel erg veel. Zit ie er wel goed op ?
En wat voor cooler is het ?

= TheGrimReaper op tweakers

Verwijderd

Topicstarter
Het is een trust cooler socket A..ja volgens mij zit ie er wel goed op...want hij kan niet strakker ofzo..

Verwijderd

Pak een dun iets. Het is plastic en als dat warm wordt smelt het en dat is niet goed. Probeer het er zo veel mogelijk toch maar uit te krijgen.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Das inderdaad een idee
je pc laten lopen tot ie crashed dan snel de cooler er af en peuteren :P
Ook al moet je wel oppassen want 80 is volgens mij wel erg dicht op het randje, voor je et weet is ie kapot

= TheGrimReaper op tweakers

Verwijderd

Topicstarter
mm ja het meeste plastic is er ook wel tussenuit maar er zit nog een beetje in de AMD en de t van atlon..maar volgens mij is dat niet zo heel erg

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
nou nou das klinkt niet erg gezond als je nog +-5 grades omhoog gaat dan is je cpu naar de klotte!!!
i denk echt dat er nog wat plastic onder je cooler zit want dat kan anders nietoja heb je het plakertje onder je cpu eraf gehaald?
want dat fikt namelijk :)

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
ja het plakkertje is er af...maar onder het plakkertje op de cooler zat coolpasta maar dan heel hard geworden ofzo..maybe is dat nie goed ofzo?

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Maak koeler schoon.
eventueel voorzichtig core schoon.
beetje echta pasta ertussen.
Moet beter werken.
Huisgenoot had een 800 en die was 75 graden met blauw plakkertje... 35 met beetje pasta
van de electronika boer verderop na schoonmaken.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Pagina: 1