Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
hmm...jaja...maar nu gaat ie van de new topics af, en dat wil ik niet
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 21:44 schreef bille het volgende:
core 320MHz
mem 130 MHz[/quote]Eeeehm andersom bedoel je toch hopelijk?
Core op 320!!?? Zou ik niet graag doen met m'n GF
core 320MHz
mem 130 MHz[/quote]Eeeehm andersom bedoel je toch hopelijk?
Core op 320!!?? Zou ik niet graag doen met m'n GF
Verwijderd
pomp het geheugen van de kaart maar omhoog
de proc is niet nodig, de bottleneck van de kaart ligt bij het geheugen......
de proc is niet nodig, de bottleneck van de kaart ligt bij het geheugen......
whoopsie inderdaad...natuurlijk andersom =] zou wel leuk zijn hoor 320MHz core =]
ik krijg bij een corespeed van 145Mhz alleen van die discolichtjes op mijn beeld...zouden ze dat nou verstaan onder glitches =] ik vind het wel geinig
ik krijg bij een corespeed van 145Mhz alleen van die discolichtjes op mijn beeld...zouden ze dat nou verstaan onder glitches =] ik vind het wel geinig
Verwijderd
ik heb mijn creative geforce DDR core op 150 staan en de geheugen op 350 staan. maar zoals net word gezegt, is het dus niet nodig de core ophoog te krikken? als ik de core nou normaal laat, dus iets van 105, kan ik dan de geheugen nog hoger zetten?
Verwijderd
mijne loopt 150/345.
k had een beetje Artic Silver tussen de heatsink en core gesmeerd.
Nu zit er een Blue Orb (op 6100 RPM) op en ik heb heatsinkjes besteld voor mn geheugen.
ff kijken hoehoog ie dan wil.
165/350 lijkt me wel te halen, dan roep ik m uit tot Geforce DDR Ultra
k had een beetje Artic Silver tussen de heatsink en core gesmeerd.
Nu zit er een Blue Orb (op 6100 RPM) op en ik heb heatsinkjes besteld voor mn geheugen.
ff kijken hoehoog ie dan wil.
165/350 lijkt me wel te halen, dan roep ik m uit tot Geforce DDR Ultra
Mijn CL Geforce DDR loopt 133/360 stabiel zonder extra koeling, gewoon kleine stapjes omhoog (vooral geheugen)
Pagina: 1