T68i, 6310I, 8310, T100 gratis bij een 2jr. vodafone 180 abo

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 311 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Robbie007 schreef op 10 oktober 2002 @ 12:41:
Doe dat maar... ik had net nog een keer gebelt. En die verkoper zei letterlijk. " De vliegen eruit" .

Mensen komen daar om de mobieltjesx te reserveren. Hij zei dat er nu al meer als 150 mobieltje gereserveerd waren voor zaterdag. En aangezien deze lijst vanaf maandag is, is dat al best veel. Morgen nog koopavond dus... Nooit geen mobieltjes opvoorraad. Ik laat er nu ook alvast 1 reserveren want het is zo.

Op=Op.
Kunnen ze dan niet gewoon een toestel bijbestellen? Ik heb er niet echt haast mee ofzo, ik hoef hem niet per sé morgen te hebben oid.

Vinnet alleen zo damn lullig staan om daar te komen en dan te vragen "kan ik em na 4 maanden ook om laten zetten in iets goedkopers?" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ok ik ben net geweest om te informeren maar dat nummerbehoud dat doe ik dus niet ;) Dan heb ik 2,5 maand dubbel abo (Ben en Vodafone) waarvan ik die van Vodafone pas kan gebruiken als Ben is afgelopen! Ik betaal dan dus 2,5 maand voor Jan *** (verzin maar een korte achternaam)

Dan maar een nieuw nummer en gelijk mn nieuwe foontje ;) Met het oude nummer kan mn pa nog bellen ofzo desnoods.

Heb alleen niet gevraagd hoe dat zat met die 4 maanden. Naja.. ik zie wel joh :D Morgenochtend ga ik hoogst waarschijnlijk nog een keertje langs, maar nu om het geheel af te sluiten (Vodafone 120 + Samsung T100_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Vraag morgenochtend dan nog even hoe het zit met die 4 maanden, want 24 maanden x 180 is me te veel...

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
nogmaals(het lijkt wel of iedereen scheel is): ik heb nog een andere vodafone medewerker aan de lijn gehad en ook die wist mij te vertellen dat je na die 4 maanden zover omlaag kon gaan als je wil. dus van 180 naar budget is geen probleem!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb elfs gevraagd bij t for telecom en belcompany, beiden hebben deze actie, en ze zeiden beide over na 4 maanden omzetten naar vodafone 60, geen probleem. Sommige mensen zijn ook zo achterdochtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 19-09 21:02
Hehe, morgenavond heb ik um al :D

Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/usericons/25351/icon_banana.gif

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Tentacle1 schreef op 10 oktober 2002 @ 16:05:
Vraag morgenochtend dan nog even hoe het zit met die 4 maanden, want 24 maanden x 180 is me te veel...
Ik wou em ook zowieso voor 120 afsluiten.. voorlopig bel ik vrij veel en mocht ik achteraf minder gaan bellen dan kan ik alsnog omlaag (jammer van die 30 euro verschil dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ik wilde jullie niet onthouden dat ik waarschijnlijk maandag mijn 4 Nokia 6510's binnenkrijg incl. onbeperkt bellen! (O2 ondernemers abonnement)

1 voor mij, 1 voor mijn vriendin, 1 voor mijn broertje en 1 verkopen...iemand interesse? :Y)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
staat hier iets over O2???? of ondernemers abonnement????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

tijsco schreef op 10 oktober 2002 @ 21:28:
[sjors]
Kijk dat is nou een makkelijke vraag... NEE!
[/sjors]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Razorfist schreef op 10 oktober 2002 @ 15:44:
Ok ik ben net geweest om te informeren maar dat nummerbehoud dat doe ik dus niet ;) Dan heb ik 2,5 maand dubbel abo (Ben en Vodafone) waarvan ik die van Vodafone pas kan gebruiken als Ben is afgelopen! Ik betaal dan dus 2,5 maand voor Jan *** (verzin maar een korte achternaam)

Dan maar een nieuw nummer en gelijk mn nieuwe foontje ;) Met het oude nummer kan mn pa nog bellen ofzo desnoods.

Heb alleen niet gevraagd hoe dat zat met die 4 maanden. Naja.. ik zie wel joh :D Morgenochtend ga ik hoogst waarschijnlijk nog een keertje langs, maar nu om het geheel af te sluiten (Vodafone 120 + Samsung T100_
Nee, dat is zeker niet waar.
Als jij een abo bij vodafone neem en graag jou nummer wil meenemen, dan gaat jou vodafone abo pas in op het moment dat jouw BEN abo stopt!!!!!!!

Dat betekend dus dat je nog GEEN dag dubbel betaal...........

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

ginz2002 schreef op 11 oktober 2002 @ 00:15:
[...]

Nee, dat is zeker niet waar.
Als jij een abo bij vodafone neem en graag jou nummer wil meenemen, dan gaat jou vodafone abo pas in op het moment dat jouw BEN abo stopt!!!!!!!

Dat betekend dus dat je nog GEEN dag dubbel betaal...........
Hmm.. lekker informeren kan die verkoper dan :|
Ik ga in ieder geval zo er naar toe (zaak gaat om 9.30 open en ik wil een beetje vroeg zijn) om een nieuw abonnementje af te sluiten 8)

En nu maar hopen dat ze een T100 op voorraad hebben liggen.. Gisteren zag ik er 2 over de toonbank gaan toen ik er was dus ik heb nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Razorfist schreef op 11 oktober 2002 @ 09:08:
[...]

Hmm.. lekker informeren kan die verkoper dan :|
Ik ga in ieder geval zo er naar toe (zaak gaat om 9.30 open en ik wil een beetje vroeg zijn) om een nieuw abonnementje af te sluiten 8)

En nu maar hopen dat ze een T100 op voorraad hebben liggen.. Gisteren zag ik er 2 over de toonbank gaan toen ik er was dus ik heb nog hoop.
Ik weet natuurlijk niet waar jij woon, maar in Heerhugowaard zijn er genoeg T100`s op voorraad

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

tijsco schreef op 10 oktober 2002 @ 21:28:
staat er in mijn post dat ik het tegen jou heb?
volgens mij niet... :z

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
Mooooody schreef op 11 oktober 2002 @ 11:21:
[...]
staat er in mijn post dat ik het tegen jou heb?
volgens mij niet... :z
allereerst ben ik heel blij voor je dat je die prachtige telefoons krijgt, want ik moet toegeven, ze zijn leuk.

en over dat gezeik van mij, 't maakt me heel weinig uit, maar iedereen hakt er altijd zo op in en ik dacht, laat ik nou eens een keer degene zijn die zo'n opmerking maakt. het was niet persoonlijk bedoelt, sorrie, vergeef me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Goed, ik haal hem vannavond op. Wat kan ik nou het beste doen, meteen vragen of ze er de nieuwste software opzetten of is het standaard: op nieuwe gsm's zitten de nieuwste software op?

Ik koop die grijze.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

grijze? t68 bedoel je?

De t68i (welke in deze actie zit volgens mij) is alleen in wit met blauw te krijgen.
De t68m (eerdere, iets mindere versie) is in goud en antracietgrijs te koop.

Dus ik zou persoonlijk toch maar niet voor die grijze gaan dan ;)

En ik denk dat de nieuwste software er gewoon op zit hoor. Zo niet dan inderdaad gelijk laten flashen. Als je dit later laat doen ben je gelijk weer al je smsjes en agendagegevens kwijt.

edit:
sorry.. foute gegevens

[ Voor 0% gewijzigd door Blamm op 11-10-2002 17:15 . Reden: foutje.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Razorfist schreef op 11 oktober 2002 @ 13:05:
grijze? t68 bedoel je?

De t68i (welke in deze actie zit volgens mij) is alleen in wit met blauw te krijgen.
De t68m (eerdere, iets mindere versie) is in goud en antracietgrijs te koop.

Dus ik zou persoonlijk toch maar niet voor die grijze gaan dan ;)

En ik denk dat de nieuwste software er gewoon op zit hoor. Zo niet dan inderdaad gelijk laten flashen. Als je dit later laat doen ben je gelijk weer al je smsjes en agendagegevens kwijt.
Je hebt de T68i in 2 kleuren.

Artic blue en mineral grey.
Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/dsc02311s.jpg
Mijn vraag is dus of er dadelijk de nieuwste verseie op mijn grijze T68i staat, yes or no.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb sinds vorige week de T68i in mineral grey van Belcompany, met de softwareversie R2E006. Volgens mij (een van) de nieuwste.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
mmh ja, ik heb ook die versie, maar er is een nieuwere, kijk maar op de esato forums. Vraag is natuurlijk of die versie er al in het Nederlands is, denk het niet.

Overigens doen vodafone citypoints (iig in Maastricht) ook aan deze actie, maar daar krijg je er ook nog eens een mooie sony discman bij, dus nog beter dan bij belcompany en t for telecom.. Ze zeiden dat de actie tot zaterdag geldig is.

Ik heb ook de grijze en dat is toch echt wel een echte t68i. Wel raar is dat op de SE site "Stellar Grey" staat, en niet mineral grey, wat op mijn doos staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Sorry voor mijn antwoord dan Robbie007. Ik had het fout, shoot me :P

Ondertussen heb ik mn nieuwe Samsung T100 naast me liggen hier en ben er dolblij mee :D
Gelijk maar een verzekering afgesloten erop want ik voel er nix voor om hem over 2 maanden al weer kwijt te zijn. Dit kost me trouwens slecht €5,50 per maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
Inderdaad, waarom zegt niemand wat over een verzekering? Je gaat toch geen abbo afsluiten voor 2 jaar zonder een verzekering???

Een nieuwe t68i kost je 468 euro, halleluja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ja, ik heb hem ook verzekerd, voor ietsje meer.
punt is wel dat verzekeringen vaak heel moeilijk doen over "verlies", maar ja.. laten we maar hopen dat ik hem daar niet nodig voor zal hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Je moet je telfoon niet laten rondslingeren en altijd bij je houden. K heb nu nog een T28s dus die past in mn broekzak, zo raak je em ook nooit kwijt. Als je zoiets in je jas of tas stopt is het risico inderdaad groter... T is maar net hoe je er mee omgaat imho.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
cornelixnootje1 schreef op 12 oktober 2002 @ 01:00:
Inderdaad, waarom zegt niemand wat over een verzekering? Je gaat toch geen abbo afsluiten voor 2 jaar zonder een verzekering???

Een nieuwe t68i kost je 468 euro, halleluja!
ok,

Hier duidelijk uitgelegd wat voor verzekeringen er bij T For Telecom af te sluiten zijn:

Gold & Diamond cover:

Dekking:
- Kan je het toestel nog overhandigen aan de verzekeringsmaatschappij? dan wordt hij altijd gerepareerd of vervangen door een nieuwe. (van mij apart in een blok beton)
- Kan je het toestel niet meer aan de maatschappij overhandigen maar is het toestel van jou afgenomen d.m.v bedreiging of met geweld, of is het toestel uit een afgesloten compartiment gehaald waar braak zichtbaar is dan krijg je ook een nieuwe.
- Als de diefstal gedekt is dan ben je ook nog verzekerd tot € 225,-- misbruik met je abo.

Gold: binnen 10 werkdagen een nieuwe
Diamond: binnen 48 uur een nieuwe

Conclussie: Alles is gedekt als je maar niet nalatig ben met je toestel

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ik kreeg te horen dat zakkenrollen ook niet verzekerd is. Je wanneer je er achter komt dat je telefoon weg is namelijk niet met zekerheid zeggen of je hem verloren bent of dat hij gejat is.

Ik heb trouwens de Gold verzekering. Heb altijd nog wel een vervangend toestel liggen, dus hoef niet binnen 48h een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Razorfist schreef op 12 oktober 2002 @ 13:58:
Ik kreeg te horen dat zakkenrollen ook niet verzekerd is. Je wanneer je er achter komt dat je telefoon weg is namelijk niet met zekerheid zeggen of je hem verloren bent of dat hij gejat is.

Ik heb trouwens de Gold verzekering. Heb altijd nog wel een vervangend toestel liggen, dus hoef niet binnen 48h een nieuwe.
Het verhaal kun je natuurlijk wel zelf doen.

In geval van beroven moet je wel eerst aangifte doen enzo ;)

anders werkt het ook niet.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de T100 net gekocht. Heel relaxt ding *D

Ik heb em gewoon verzekerd en het enige 'addertje' is dat je em niet vergoed krijgt als tie gestolen word vanuit je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Hmm, k heb net de t86i (grijs) gereserveerd bij de Belcompany. Ze hadden in alle vestigingen in rotterdam geen enkele meer op voorraad :|. K hoop dat ze een beetje snel bellen, want het 1000x gekopieerde blaatje waarop ze de reservering schreven was niet echt profi zeg maar (en bovendien is het wel de bedoeling dat ik dat ding haast "gratis" krijg ;)).

P.s.

Wat wordt er moeilijk gedaan over de verzekering als ie wordt gestolen... Als ie uit je auto wordt gestolen zeg je toch tegen de politie dat ie op een andere manier is gestolen. Hij moet dan ook wel daadwerkelijk gestolen zijn he! Als je em doorverkoopt en dan als gestolen opgeeft vind ik je gewoon een boerenlul!

[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 12-10-2002 16:37 . Reden: Verhaaltje erbij... ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Heb net gehoord dat deze actie nog 2 weken geldig is, Tijd zat dus om nog een vette mobiel te kopen

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Als je em doorverkoopt en dan als gestolen opgeeft vind ik je gewoon een boerenlul!

Maar dan wel een slimme boerenlul, kan je zo makkelijk je belastinggeld terug verdienen :D

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Robbie007 schreef op 14 oktober 2002 @ 13:11:
Als je em doorverkoopt en dan als gestolen opgeeft vind ik je gewoon een boerenlul!

Maar dan wel een slimme boerenlul, kan je zo makkelijk je belastinggeld terug verdienen :D
Je bent als je dat doet strafbaar vanwege valsheid in geschrifte. Bij diefstal moet je aangifte doen bij de politie. Helaas wordt door tijdgebrek bij de politie niets meer met je aangifte gedaan, maar als dat wel gebeurt komen ze er toch wel snel achter. Daarnaast zal de verzekeringsmaatschappij je imeinummer opgeven, waarna de telefoon wordt bestookt met een sms-bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is het nu trouwens al 100% zeker dat je kosteloos kunt overschakelen op een goedkoper --> budget abonnement, bij die actie.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

haas schreef op 14 oktober 2002 @ 14:10:
[...]

Je bent als je dat doet strafbaar vanwege valsheid in geschrifte. Bij diefstal moet je aangifte doen bij de politie. Helaas wordt door tijdgebrek bij de politie niets meer met je aangifte gedaan, maar als dat wel gebeurt komen ze er toch wel snel achter. Daarnaast zal de verzekeringsmaatschappij je imeinummer opgeven, waarna de telefoon wordt bestookt met een sms-bom.
psst.. voor 5 euro vervangt de lokale minder-legale-dealer je imei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
Oscar28 schreef op 14 oktober 2002 @ 14:12:
Is het nu trouwens al 100% zeker dat je kosteloos kunt overschakelen op een goedkoper --> budget abonnement, bij die actie.....?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb Belcompany gemaild. Quote uit hun e-mail:
In principe is het nu nog steeds mogelijk om bij Vodafone na 4 facturen
van abonnement te wisselen. Dit kan dus ook naar een lager abonnement,
zelfs dus naar een Budget. Hiervoor berekent Vodafone geen extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Kijk Oscar28, daar hebben we nou wat aan.. ik wist wel dat het kon maar nog niet echt zeker dat het ook kon i.s.m. de actie. Tnx! Nu alleen nog wachten totdat ze bellen als de telefoon voor me klaar ligt... (Als ze ooit nog bellen)..

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nog ff een vraagje. Is de telefoon simlockvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vraag ik me ook af, of ie simlockvrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wederom even Belcompany gemaild:
Het antwoord op uw vraag is:
Het gaat inderdaad om een simlock vrij toestel.

U kunt altijd het abonnement aansluiten en dan wachten tot de T68i er is,
maar omdat wij niet weten wanneer deze weer geleverd gaat worden kunnen
wij u gewoon geen garanties geven dat dit niet nog een maand of zelfs twee
gaat duren.

U kunt het beste naar de winkel gaan en met hun kortsluiten wat u het
beste kunt doen.
Zij zullen zeker voor u een reservering willen maken voor dit toestel. U
kunt dit het beste zo snel mogelij doen (en bij beide filialen in
Eindhoven en eventueel ook in Veldhoven). Indien het toestel er tegen het
eind van de maan nog niet is kunt u de beslissing nemen of u dan toch
alvast een abonnement aanlsuit en dan wacht op de T68i. Na deze maand is
de kans groot dat er weer een andere actie komt die wellicht niet zo
voordelig is.

Mocht het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan
ben ik graag bereid u wederom te helpen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany

Esmeralda van der Linden
Servicemedewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Tegen mij zeiden ze dat ik dat abbo ten allertijde kan afsluiten. Binnen nu en 2 weken heb ik dat mobieltje zeker.

Ze gingen ze nu vanuit het buitenland halen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

StanTheMan schreef op 11 oktober 2002 @ 14:35:
mmh ja, ik heb ook die versie, maar er is een nieuwere, kijk maar op de esato forums. Vraag is natuurlijk of die versie er al in het Nederlands is, denk het niet.

Overigens doen vodafone citypoints (iig in Maastricht) ook aan deze actie, maar daar krijg je er ook nog eens een mooie sony discman bij, dus nog beter dan bij belcompany en t for telecom.. Ze zeiden dat de actie tot zaterdag geldig is.

Ik heb ook de grijze en dat is toch echt wel een echte t68i. Wel raar is dat op de SE site "Stellar Grey" staat, en niet mineral grey, wat op mijn doos staat.
WTF???? Een gratis discman erbij???? Je weet zeker dat het voor de rest exact dezelfde actie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yepp, je krijgt bij Vodafone een gratis SONY DISCMAN 220 / 330 bij een T68i mits ze het op voorraad hebben ;) En als het goed is komt VCP Eindhoven deze week met een extra stunt vanwege een verbouwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 09:34:
Yepp, je krijgt bij Vodafone een gratis SONY DISCMAN 220 / 330 bij een T68i mits ze het op voorraad hebben ;) En als het goed is komt VCP Eindhoven deze week met een extra stunt vanwege een verbouwing :)
FF alles op een rijtje.
Je doet dus het truukje met het terugzetten van het abo na 4 mnd, naar een budget. Dan heb je dus uiteindleijk voor €308,- hevolgende:
-t68i
-12 uur gratis bellen
- Sony discman
-verder 0 kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Oscar28 schreef op 15 oktober 2002 @ 09:28:
[...]

WTF???? Een gratis discman erbij???? Je weet zeker dat het voor de rest exact dezelfde actie is?
Nee, ik heb de t68i ook gekocht met die actie, en kreeg die discman er niet bij, ook niet toen ik er speciaal om vroeg. Was niet in combinatie met deze actie.

Dus helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij Vodafone citypoint maastricht wel, maar die actie was tot zaterdag jl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar28 schreef op 15 oktober 2002 @ 09:39:
[...]

FF alles op een rijtje.
Je doet dus het truukje met het terugzetten van het abo na 4 mnd, naar een budget. Dan heb je dus uiteindleijk voor €308,- hevolgende:
-t68i
-12 uur gratis bellen
- Sony discman
-verder 0 kosten?
Klopt helemaal ;)
Dat truucje is handig maar niet belangrijk - want ik zocht namelijk een 3 uur belbundel. Een T68i + Discman + PLUS SUPRISE + geen aansluitkosten!

Dit alles voor 0 plEuro's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 27-09 08:59
zag gisteren topic... vandaag maar meteen langs foonwinkel gegaan... alle T68i's op :/

morgen nog maar ff langs wat andere zaken, oa citypoint in den Bosch of ze nog wat hebben liggen... kannik na 2 jaar me T28i vervangen

Btw, zijn die acc. voor de T28 en T68 uitwisselbaar ?

en wat kost bluetooth ding voor pc en/of datakabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

KeRsTmAnNeKe schreef op 15 oktober 2002 @ 21:40:
zag gisteren topic... vandaag maar meteen langs foonwinkel gegaan... alle T68i's op :/

morgen nog maar ff langs wat andere zaken, oa citypoint in den Bosch of ze nog wat hebben liggen... kannik na 2 jaar me T28i vervangen

Die accu lijkt me niet uitwisselbaar. Die van de t68 is gelijk de achterkant van de telefoon en deze heeft een rubberachtige structuur. Voor zover ik me kan herinneren had de t28 dit niet. Helaas dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op 15 oktober 2002 @ 21:40:

ROEL (aka GetFraggel) kom naar VCP Eindhoven ipv DEN BOSCH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 17:33:
[...]

Klopt helemaal ;)
Dat truucje is handig maar niet belangrijk - want ik zocht namelijk een 3 uur belbundel. Een T68i + Discman + PLUS SUPRISE + geen aansluitkosten!

Dit alles voor 0 plEuro's :)
Die actie is bij de VCP's in EIndhoven? Dat weet je zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 27-09 08:59
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:11:
[...]

ROEL (aka GetFraggel) kom naar VCP Eindhoven ipv DEN BOSCH ;)
das net wat te ver, anders was ik echt wel langsgekomen!

Maar met acc. bedoelde ik accesoires... zoals headset enzow... en dat past dus gewoon :)

en wat voor bluetooth dingie moet ik eik nemen voor me pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
msi van mij werkt prima, en niet duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
W00t, mijn grijze T68i is binnen bij Belcompany. Morgen gelijk ophalen :D

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar28 schreef op 16 oktober 2002 @ 09:37:
[...]

Die actie is bij de VCP's in EIndhoven? Dat weet je zeker?
Heel zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een t68i bij een vodafone citypoint besteld inclusief mp3 speler.
In een abbotje alleen hij was er niet. :'(

Hopelijk is die er snel weer.
Was trouwen in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:55:
Ik heb ook een t68i bij een vodafone citypoint besteld inclusief mp3 speler.
In een abbotje alleen hij was er niet. :'(

Hopelijk is die er snel weer.
Was trouwen in Groningen
Kreeg je er daar gratis een mp3 speler bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Robbie007 schreef op 16 oktober 2002 @ 17:31:
W00t, mijn grijze T68i is binnen bij Belcompany. Morgen gelijk ophalen :D
En Robbie007, heb je hem nu eindelijk :)? Ik hoop dat het deze keer wel helemaal goed is gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
haas schreef op 17 oktober 2002 @ 16:00:
[...]

En Robbie007, heb je hem nu eindelijk :)? Ik hoop dat het deze keer wel helemaal goed is gegaan...
Nog 4 uur te gaan :D , rond 2000u heb ik hem (8> _/-\o_ :*) _/-\o_ (8>

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar28 schreef op 17 oktober 2002 @ 16:00:
[...]

Kreeg je er daar gratis een mp3 speler bij?
k heb hem nog niet.

Maar de verkoopster zei dat ik die mp3 speler er gratis bij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

WTF wanneer heb je em besteld/gereserveert Robbie007? (Bij de belcompany?)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:36:
[...]

k heb hem nog niet.

Maar de verkoopster zei dat ik die mp3 speler er gratis bij kreeg.
Vet! Ik ben morgen in Groningen, dan gaat ik het maar eens controleren. Dus in groningen krijg je gratis mp3 speler erbij, en in Eindhoven een discman... das aardig rielekst zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Tentacle1 schreef op 17 oktober 2002 @ 16:36:
WTF wanneer heb je em besteld/gereserveert Robbie007? (Bij de belcompany?)
Ja, afgelopen zaterdag bij Belcompany Weert.

En vannavond ophalen..

Mijn vader gaat er ook gelijk 1 halen >:) . Morgen issie toch al kapot van hem omdat hij gefrustreert de mobiel kapot knijpt omdat hij alweer verloren heeft met zeeslagje :P .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Damn, dan moet ik binnenkort maar eens een keertje gaan bellen, want ik vertrouw de belcompany niet helemaal met de brakke reserveer blaatjes...

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit zo lees heb ik met een superactie te maken gehad : Ik heb afgelopen zaterdag bij Vodafone Amersfoort een T68i gehaald met een Vodafone 240 abbonnement voor 2 jaar.
Mijn factuur was als volgt :

Toestel : 0 Euro
Aansluitkosten : 0 Euro
Extra;s : GRATIS bluetooth headset of CommuniCam

ik ben dus zonder 1 cent te betalen de winkel weer uit gegaan en betaal 35 euro per maand.

Moet ik er wel bij vertellen dat het de openingsdag van het filiaal was, vandaar die actie die alleen op die dag geldde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ai ai ai, dat is dus een zwaar goede deal ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 18:23:
Als ik dit zo lees heb ik met een superactie te maken gehad : Ik heb afgelopen zaterdag bij Vodafone Amersfoort een T68i gehaald met een Vodafone 240 abbonnement voor 2 jaar.
Mijn factuur was als volgt :

Toestel : 0 Euro
Aansluitkosten : 0 Euro
Extra;s : GRATIS bluetooth headset of CommuniCam

ik ben dus zonder 1 cent te betalen de winkel weer uit gegaan en betaal 35 euro per maand.

Moet ik er wel bij vertellen dat het de openingsdag van het filiaal was, vandaar die actie die alleen op die dag geldde.
Zelfde actie is nu ook geldig in VCP Eindhoven!
Met een DISCMAN erbij! OP = OP alleen :)
Heb vandaag alles meegenomen :)
T68i roels baby :9

VODAFONE 180 minuten = 29,50 p/maand (2 jaar)
SMS BUNDEL = 3,50 (25 sms p/maand)
VERZEKERING TEGEN ALLES (5,33 p/maand)

en kreeg

GRATIS AANSLUITKOSTEN (52,50)
GRATIS T68i (589 euro!)
GRATIS BLUETOOTH HEADSET (199 euro!)
SONY DISCMAN (89 EURO)

en een glimlach van een prachtig verkoopster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:41:
[...]

en kreeg

GRATIS T68i (589 euro!)
SONY DISCMAN (89 EURO)

Hoelang loopt die actie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog een optie is : kpn

Bij kpn 120 belminuten 2 jarig abbo( ook €23 per maand), bijna alle telefoons gratis (waaronder de T68i) , geen aansluitkosten, en €50 op je rekening retour!

Ik kon kiezen tussen die vodafone aanbieding en de kpn aanbieding bij belcompany, maar ik heb toch maar voor kpn gekozen, omdat dat "downgraden" na 4 maanden mij toch niet helemaal lekker zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat toevallig in leeuwarden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar28 schreef op 17 oktober 2002 @ 16:37:
[...]

Vet! Ik ben morgen in Groningen, dan gaat ik het maar eens controleren. Dus in groningen krijg je gratis mp3 speler erbij, en in Eindhoven een discman... das aardig rielekst zeg!
Sorry ik was een beetje te stoned. 8)7

Je krijgt er ook een discman bij ipv mp3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 23:39:

Bij kpn 120 belminuten 2 jarig abbo( ook €23 per maand), bijna alle telefoons gratis (waaronder de T68i) , geen aansluitkosten, en €50 op je rekening retour!

Ik kon kiezen tussen die vodafone aanbieding en de kpn aanbieding bij belcompany, maar ik heb toch maar voor kpn gekozen, omdat dat "downgraden" na 4 maanden mij toch niet helemaal lekker zat!
ja psiez
waar was dit dan ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knights16 schreef op 19 oktober 2002 @ 01:18:
[...]

ja psiez
waar was dit dan ?
Belcompany enschede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
dit is een landelijke belcompany actie of heb je geen idee?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
knights16 schreef op 20 oktober 2002 @ 13:45:
dit is een landelijke belcompany actie of heb je geen idee?
Elke Belcompany heeft deze actie.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
wat lame, op de belcompany site staat niets over aanbiedingen ;(

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 20:45
Niet waar - het staat niet groot aangekondigd ofzo, maar als je een telefoon bekijkt die meedoet aan de actie, dan kun je een speciale optie bij "abonnement" kiezen, en dan wordt de telefoon opeens gratis... :)

Kassa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ESteg schreef op 20 oktober 2002 @ 18:31:
Niet waar - het staat niet groot aangekondigd ofzo, maar als je een telefoon bekijkt die meedoet aan de actie, dan kun je een speciale optie bij "abonnement" kiezen, en dan wordt de telefoon opeens gratis... :)

Kassa :P
kassa voor de provider ja, want jij betaalt elke maand 20 of 30 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 17:13:
[...]

Sorry ik was een beetje te stoned. 8)7

Je krijgt er ook een discman bij ipv mp3 speler.
Ik was zaterdag in Groningen en je krijgt er idd een disman bij, maar je betald fdan ook €89,- ipv €0,- :(

Was dus helemaal geen goede actie. Ga nu maar eens informeren of ze actie nog in EIndhoven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:41:
[...]

en kreeg

GRATIS T68i (589 euro!)
SONY DISCMAN (89 EURO)

Was net bij de Vodafone in Eindhoven, en de actie was maar geldig tot 20 oktober :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Oscar28 schreef op 22 oktober 2002 @ 09:55:
[...]

Was net bij de Vodafone in Eindhoven, en de actie was maar geldig tot 20 oktober :(
Dat stond ook elders op het forum hoor :)

Maar ik meen dat de actie voor het gratis toestel bij het abonnement wel gewoon tot eind van de maand loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Had ik niet gezien.... En kon het VCP ook niet bellen, omdat ze nergens hun telefoonnummer hadden, zelfs Vodafone niet!

Maar waar kan ik nu het beste die phone aanschaffen? De actie is namelijk bij meerdere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Oscar28 schreef op 22 oktober 2002 @ 10:22:
Had ik niet gezien.... En kon het VCP ook niet bellen, omdat ze nergens hun telefoonnummer hadden, zelfs Vodafone niet!

Maar waar kan ik nu het beste die phone aanschaffen? De actie is namelijk bij meerdere winkels.
De actie is er nog steeds bij TFT en BC

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ginz2002 schreef op 22 oktober 2002 @ 10:55:
[...]

Precies, maar welke van de twee raden jullie mij aan? Zijn er nog verschillen als je bij BC of TFT haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar28 schreef op 22 oktober 2002 @ 09:55:
[...]

Klopt het was namelijk een openingsactie :)
Ze hebben er binnen een drie dagen 60 stuks er doorheen gejaagd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmey schreef op 22 oktober 2002 @ 10:13:
[...]

Dat stond ook elders op het forum hoor :)

Maar ik meen dat de actie voor het gratis toestel bij het abonnement wel gewoon tot eind van de maand loopt.
Is dus ingetrokken en niet meer geldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar28 schreef op 22 oktober 2002 @ 10:22:
Dit mag je ze niet kwalijk nemen omdat KPN de nummers heeft gewijzigd van VCP EHV :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:47:
[...]

Is dus ingetrokken en niet meer geldig :)
TFT en BC maken er anders nog wel reclame voor. Dus de actie loopt nog tot einde deze maand lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ja, de actie geld nog steeds!!!!!!!

De Actie loopt bij T For Telecom nog 2 weken door!!!!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik las iets dat je €100,- retour kunt krijgen bij het inleveren van je oude phone bij TFT.

Hoe werkt dat als je dus een tel aanschaft die gratis is zoals de T68i eigenlij is in die actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

*kick*

Ik heb ze zelf even net gebeld en gevraagd hoe het zit met de korting.

Als je een 180 abo neemt, kun je met inruil korting krijgen als een accesoire erbij koopt
Als je een 120 abo neemt kun je korting krijgen op de €50,- de je dan voor het toestel zou betalen.

Ik heb ook gevraagd naar de hoogte van de korting....

Stel je levert een toestel in gelijkwaardig aan een T68i dan krijg je €100,- korting
Lever je een bijvoorbeeld een Nokia 3310 in dan krijg je €5,- tot €10,- korting.

Samengevat, je hebt er heel weinig aan IMHO. Want ik ken zat mensen die meer dan €10,- voor een Nokia 3310 geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ginz2002 schreef op 22 oktober 2002 @ 10:55:
[...]

De actie loopt bij Belcompany tot 3 november. Vandaag, bij het afsluiten van een KPN profile 30 2jr icm T68i en nummerbehoud, deed de klantenservice van KPN moeilijk over de actie. Aangezien ik mijn nummer wilde behouden (en dat kost tijd) kon de ingangsdatum van mijn abo niet voor 3 november zijn, waardoor ik geen gebruik zou kunnen maken van deze actie. Na wat bellen met hoofdkantoor Belcompany en nogmaals met KPN bleek uiteindelijk dat toch de datum van afsluiten geld als ingangsdatum voor mijn abo. Gelukkig dus toch een T68i voor nop :*) Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Laatst online: 25-09 20:28

x-man

Proud newbie!

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 21:11:
[...]

De actie loopt bij Belcompany tot 3 november. Vandaag, bij het afsluiten van een KPN profile 30 2jr icm T68i en nummerbehoud, deed de klantenservice van KPN moeilijk over de actie. Aangezien ik mijn nummer wilde behouden (en dat kost tijd) kon de ingangsdatum van mijn abo niet voor 3 november zijn, waardoor ik geen gebruik zou kunnen maken van deze actie. Na wat bellen met hoofdkantoor Belcompany en nogmaals met KPN bleek uiteindelijk dat toch de datum van afsluiten geld als ingangsdatum voor mijn abo. Gelukkig dus toch een T68i voor nop :*) Heeft iemand dit ook meegemaakt?
De T68i's waren op hier in Amsterdam (t for telecom) en ik kon ook niet meer meedoen met de aktie, want ze wilden daar geen aanvraag meer aannemen :(
Maar ik heb de telefoon dus online besteld bij hun en ik krijg alsnog de telefoon plus abbonement.
Alleen toen ik vroeg naar telefoonnummer overzetten, zeiden ze dat het te laat was, omdat alles voor eind oktober geregeld diende te worden. Dus ik kan m'n nummer van m'n dutchtone prepay niet overzetten. Wat eigenlijk ook wel goed is want dan kan ik m'n prepay als backup toestel blijven gebruiken.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 23:39:

Euh goh, downgraden kost je bij kpn 20 euro per keer, bij vodafone is het gratis.

Makes you wonder... ;)

En waarom zit het je niet lekker? Ben je bang dat het wordt afgeschaft ofzo? In dat geval kan ik je geruststellen, dat mogen ze niet doen, dat heet contractbreuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op 30 oktober 2002 @ 20:10:
[...]

Euh goh, downgraden kost je bij kpn 20 euro per keer, bij vodafone is het gratis.

Makes you wonder... ;)

En waarom zit het je niet lekker? Ben je bang dat het wordt afgeschaft ofzo? In dat geval kan ik je geruststellen, dat mogen ze niet doen, dat heet contractbreuk. :)
En bij KPN mag je maar 1 ladder per half jaar verlagen (dus niet van een zeer duur abonnement naar een lage abonnement). Dat er ook nog eens 20 euro extra kosten aan verbonden waren is me nieuw. Ik zou het er niet voor over hebben. Maar ik ben ook een zeer tevreden Vodafone klant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Jongens (en de eventuele meide) hebben jullie enig idee waar de providers dit momenteel aan het doen zijn????

Is dit een galgemaal voor ons??

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

cornelixnootje1 schreef op 30 oktober 2002 @ 20:10:
[...]

Makes you wonder... ;)

Bij de actie waar je de t68i gratis krijgt met een premium abo betaal je gene kosten om te downgraden. Er loopt een topic van mij over dit abo en de kosten. Het is iig een stuk goedkoper dan met de Vodafone actie.

linkje:
T68i gratis bij 2 jarig KPN premium abo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-man schreef op 30 oktober 2002 @ 11:57:
[...]

Alleen toen ik vroeg naar telefoonnummer overzetten, zeiden ze dat het te laat was, omdat alles voor eind oktober geregeld diende te worden. Dus ik kan m'n nummer van m'n dutchtone prepay niet overzetten.
De klantenservice van KPN had inderdaad deze mededeling, de afdeling nummerbehoud gaf echter aan dat ik voor het eind van de actietermijn (3-11) had aangevraagd en dus gewoon nog tegen de actie"prijs" (0 euro dus, :) ) de t68i kon krijgen. De verschillende afdelingen van de klantenservice geven dus verschillende informatie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 23:24:
[...]

En bij KPN mag je maar 1 ladder per half jaar verlagen (dus niet van een zeer duur abonnement naar een lage abonnement). Dat er ook nog eens 20 euro extra kosten aan verbonden waren is me nieuw. Ik zou het er niet voor over hebben. Maar ik ben ook een zeer tevreden Vodafone klant ;)
Ik heb de T68i genomen icm een Hi Profile30 abo. Die is nog voordeliger ook dan dat hele Vodafone abonnement. Voor 30 euro per maand 200 belminuten/smsjes.

Kan niet beter :)

Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan of je het ook verbruikt, of dat je uiteindelijk blijft hangen op een abo'tje van 60min per maand. Dan koop je de foon trouwens ook alleen maar voor het gadget gehalte :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Timmey schreef op 31 oktober 2002 @ 19:10:
[...]

Ik heb de T68i genomen icm een Hi Profile30 abo. Die is nog voordeliger ook dan dat hele Vodafone abonnement. Voor 30 euro per maand 200 belminuten/smsjes.

Kan niet beter :)

Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan of je het ook verbruikt, of dat je uiteindelijk blijft hangen op een abo'tje van 60min per maand. Dan koop je de foon trouwens ook alleen maar voor het gadget gehalte :S
Die heb ik gister ook besteld. en vandaag opgehaald.
Ook met KPN dus.
Maar ik krijg elke keer: Kaartfout en KPN heeft mn nummer nog niet geactiveerd :?
Hoelang doen deze knakkers drover om zoiets voor elkaar te krijgen?
Pagina: 1 2 3 Laatste