Bij Vodafone citypoint maastricht wel, maar die actie was tot zaterdag jl.
Verwijderd
Klopt helemaalOscar28 schreef op 15 oktober 2002 @ 09:39:
[...]
FF alles op een rijtje.
Je doet dus het truukje met het terugzetten van het abo na 4 mnd, naar een budget. Dan heb je dus uiteindleijk voor €308,- hevolgende:
-t68i
-12 uur gratis bellen
- Sony discman
-verder 0 kosten?
Dat truucje is handig maar niet belangrijk - want ik zocht namelijk een 3 uur belbundel. Een T68i + Discman + PLUS SUPRISE + geen aansluitkosten!
Dit alles voor 0 plEuro's
zag gisteren topic... vandaag maar meteen langs foonwinkel gegaan... alle T68i's op 
morgen nog maar ff langs wat andere zaken, oa citypoint in den Bosch of ze nog wat hebben liggen... kannik na 2 jaar me T28i vervangen
Btw, zijn die acc. voor de T28 en T68 uitwisselbaar ?
en wat kost bluetooth ding voor pc en/of datakabel ?

morgen nog maar ff langs wat andere zaken, oa citypoint in den Bosch of ze nog wat hebben liggen... kannik na 2 jaar me T28i vervangen
Die accu lijkt me niet uitwisselbaar. Die van de t68 is gelijk de achterkant van de telefoon en deze heeft een rubberachtige structuur. Voor zover ik me kan herinneren had de t28 dit niet. Helaas dus...KeRsTmAnNeKe schreef op 15 oktober 2002 @ 21:40:
zag gisteren topic... vandaag maar meteen langs foonwinkel gegaan... alle T68i's op
Verwijderd
ROEL (aka GetFraggel) kom naar VCP Eindhoven ipv DEN BOSCHKeRsTmAnNeKe schreef op 15 oktober 2002 @ 21:40:
Die actie is bij de VCP's in EIndhoven? Dat weet je zeker?Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 17:33:
[...]
Klopt helemaal
Dat truucje is handig maar niet belangrijk - want ik zocht namelijk een 3 uur belbundel. Een T68i + Discman + PLUS SUPRISE + geen aansluitkosten!
Dit alles voor 0 plEuro's
das net wat te ver, anders was ik echt wel langsgekomen!Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:11:
[...]
ROEL (aka GetFraggel) kom naar VCP Eindhoven ipv DEN BOSCH
Maar met acc. bedoelde ik accesoires... zoals headset enzow... en dat past dus gewoon
en wat voor bluetooth dingie moet ik eik nemen voor me pc ?
msi van mij werkt prima, en niet duur
W00t, mijn grijze T68i is binnen bij Belcompany. Morgen gelijk ophalen
w00t
Verwijderd
Heel zekerOscar28 schreef op 16 oktober 2002 @ 09:37:
[...]
Die actie is bij de VCP's in EIndhoven? Dat weet je zeker?
Verwijderd
Ik heb ook een t68i bij een vodafone citypoint besteld inclusief mp3 speler.
In een abbotje alleen hij was er niet.
Hopelijk is die er snel weer.
Was trouwen in Groningen
Was trouwen in Groningen
Kreeg je er daar gratis een mp3 speler bij?Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:55:
Ik heb ook een t68i bij een vodafone citypoint besteld inclusief mp3 speler.
Was trouwen in Groningen
En Robbie007, heb je hem nu eindelijkRobbie007 schreef op 16 oktober 2002 @ 17:31:
W00t, mijn grijze T68i is binnen bij Belcompany. Morgen gelijk ophalen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nog 4 uur te gaanhaas schreef op 17 oktober 2002 @ 16:00:
[...]
En Robbie007, heb je hem nu eindelijk? Ik hoop dat het deze keer wel helemaal goed is gegaan...
w00t
WTF wanneer heb je em besteld/gereserveert Robbie007? (Bij de belcompany?)
Vet! Ik ben morgen in Groningen, dan gaat ik het maar eens controleren. Dus in groningen krijg je gratis mp3 speler erbij, en in Eindhoven een discman... das aardig rielekst zeg!Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:36:
[...]
k heb hem nog niet.
Maar de verkoopster zei dat ik die mp3 speler er gratis bij kreeg.
Ja, afgelopen zaterdag bij Belcompany Weert.Tentacle1 schreef op 17 oktober 2002 @ 16:36:
WTF wanneer heb je em besteld/gereserveert Robbie007? (Bij de belcompany?)
En vannavond ophalen..
Mijn vader gaat er ook gelijk 1 halen
w00t
Damn, dan moet ik binnenkort maar eens een keertje gaan bellen, want ik vertrouw de belcompany niet helemaal met de brakke reserveer blaatjes...
Verwijderd
Als ik dit zo lees heb ik met een superactie te maken gehad : Ik heb afgelopen zaterdag bij Vodafone Amersfoort een T68i gehaald met een Vodafone 240 abbonnement voor 2 jaar.
Mijn factuur was als volgt :
Toestel : 0 Euro
Aansluitkosten : 0 Euro
Extra;s : GRATIS bluetooth headset of CommuniCam
ik ben dus zonder 1 cent te betalen de winkel weer uit gegaan en betaal 35 euro per maand.
Moet ik er wel bij vertellen dat het de openingsdag van het filiaal was, vandaar die actie die alleen op die dag geldde.
ik ben dus zonder 1 cent te betalen de winkel weer uit gegaan en betaal 35 euro per maand.
Moet ik er wel bij vertellen dat het de openingsdag van het filiaal was, vandaar die actie die alleen op die dag geldde.
ai ai ai, dat is dus een zwaar goede deal ja..
Verwijderd
Zelfde actie is nu ook geldig in VCP Eindhoven!Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 18:23:
Als ik dit zo lees heb ik met een superactie te maken gehad : Ik heb afgelopen zaterdag bij Vodafone Amersfoort een T68i gehaald met een Vodafone 240 abbonnement voor 2 jaar.
Met een DISCMAN erbij! OP = OP alleen
Heb vandaag alles meegenomen
T68i roels baby
VODAFONE 180 minuten = 29,50 p/maand (2 jaar)
SMS BUNDEL = 3,50 (25 sms p/maand)
VERZEKERING TEGEN ALLES (5,33 p/maand)
en kreeg
GRATIS AANSLUITKOSTEN (52,50)
GRATIS T68i (589 euro!)
GRATIS BLUETOOTH HEADSET (199 euro!)
SONY DISCMAN (89 EURO)
en een glimlach van een prachtig verkoopster
Hoelang loopt die actie nog?Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:41:
[...]
Zelfde actie is nu ook geldig in VCP Eindhoven!
T68i roels baby
en kreeg
GRATIS T68i (589 euro!)
SONY DISCMAN (89 EURO)
Verwijderd
Ook nog een optie is : kpn
Bij kpn 120 belminuten 2 jarig abbo( ook €23 per maand), bijna alle telefoons gratis (waaronder de T68i) , geen aansluitkosten, en €50 op je rekening retour!
Ik kon kiezen tussen die vodafone aanbieding en de kpn aanbieding bij belcompany, maar ik heb toch maar voor kpn gekozen, omdat dat "downgraden" na 4 maanden mij toch niet helemaal lekker zat!
Bij kpn 120 belminuten 2 jarig abbo( ook €23 per maand), bijna alle telefoons gratis (waaronder de T68i) , geen aansluitkosten, en €50 op je rekening retour!
Ik kon kiezen tussen die vodafone aanbieding en de kpn aanbieding bij belcompany, maar ik heb toch maar voor kpn gekozen, omdat dat "downgraden" na 4 maanden mij toch niet helemaal lekker zat!
Verwijderd
Sorry ik was een beetje te stoned.Oscar28 schreef op 17 oktober 2002 @ 16:37:
[...]
Vet! Ik ben morgen in Groningen, dan gaat ik het maar eens controleren. Dus in groningen krijg je gratis mp3 speler erbij, en in Eindhoven een discman... das aardig rielekst zeg!

Je krijgt er ook een discman bij ipv mp3 speler.
ja psiezVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 23:39:
waar was dit dan ?
dit is een landelijke belcompany actie of heb je geen idee?
Elke Belcompany heeft deze actie.knights16 schreef op 20 oktober 2002 @ 13:45:
dit is een landelijke belcompany actie of heb je geen idee?
w00t
wat lame, op de belcompany site staat niets over aanbiedingen
Niet waar - het staat niet groot aangekondigd ofzo, maar als je een telefoon bekijkt die meedoet aan de actie, dan kun je een speciale optie bij "abonnement" kiezen, en dan wordt de telefoon opeens gratis... 
Kassa
Kassa
kassa voor de provider ja, want jij betaalt elke maand 20 of 30 euroESteg schreef op 20 oktober 2002 @ 18:31:
Niet waar - het staat niet groot aangekondigd ofzo, maar als je een telefoon bekijkt die meedoet aan de actie, dan kun je een speciale optie bij "abonnement" kiezen, en dan wordt de telefoon opeens gratis...
Kassa
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik was zaterdag in Groningen en je krijgt er idd een disman bij, maar je betald fdan ook €89,- ipv €0,-Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 17:13:
[...]
Sorry ik was een beetje te stoned.
Je krijgt er ook een discman bij ipv mp3 speler.
Was dus helemaal geen goede actie. Ga nu maar eens informeren of ze actie nog in EIndhoven hebben.
Was net bij de Vodafone in Eindhoven, en de actie was maar geldig tot 20 oktoberVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:41:
[...]
Zelfde actie is nu ook geldig in VCP Eindhoven!
T68i roels baby
en kreeg
GRATIS T68i (589 euro!)
SONY DISCMAN (89 EURO)
Dat stond ook elders op het forum hoorOscar28 schreef op 22 oktober 2002 @ 09:55:
[...]
Was net bij de Vodafone in Eindhoven, en de actie was maar geldig tot 20 oktober
Maar ik meen dat de actie voor het gratis toestel bij het abonnement wel gewoon tot eind van de maand loopt.
Had ik niet gezien.... En kon het VCP ook niet bellen, omdat ze nergens hun telefoonnummer hadden, zelfs Vodafone niet!
Maar waar kan ik nu het beste die phone aanschaffen? De actie is namelijk bij meerdere winkels.
Maar waar kan ik nu het beste die phone aanschaffen? De actie is namelijk bij meerdere winkels.
De actie is er nog steeds bij TFT en BCOscar28 schreef op 22 oktober 2002 @ 10:22:
Had ik niet gezien.... En kon het VCP ook niet bellen, omdat ze nergens hun telefoonnummer hadden, zelfs Vodafone niet!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Precies, maar welke van de twee raden jullie mij aan? Zijn er nog verschillen als je bij BC of TFT haalt?
Verwijderd
Klopt het was namelijk een openingsactieOscar28 schreef op 22 oktober 2002 @ 09:55:
[...]
Was net bij de Vodafone in Eindhoven, en de actie was maar geldig tot 20 oktober
Ze hebben er binnen een drie dagen 60 stuks er doorheen gejaagd
Verwijderd
Is dus ingetrokken en niet meer geldigTimmey schreef op 22 oktober 2002 @ 10:13:
[...]
Dat stond ook elders op het forum hoor
Maar ik meen dat de actie voor het gratis toestel bij het abonnement wel gewoon tot eind van de maand loopt.
Verwijderd
Dit mag je ze niet kwalijk nemen omdat KPN de nummers heeft gewijzigd van VCP EHVOscar28 schreef op 22 oktober 2002 @ 10:22:
TFT en BC maken er anders nog wel reclame voor. Dus de actie loopt nog tot einde deze maand lijkt mij.
ja, de actie geld nog steeds!!!!!!!
De Actie loopt bij T For Telecom nog 2 weken door!!!!!
De Actie loopt bij T For Telecom nog 2 weken door!!!!!
-
Ik las iets dat je €100,- retour kunt krijgen bij het inleveren van je oude phone bij TFT.
Hoe werkt dat als je dus een tel aanschaft die gratis is zoals de T68i eigenlij is in die actie.
Hoe werkt dat als je dus een tel aanschaft die gratis is zoals de T68i eigenlij is in die actie.
*kick*
Ik heb ze zelf even net gebeld en gevraagd hoe het zit met de korting.
Als je een 180 abo neemt, kun je met inruil korting krijgen als een accesoire erbij koopt
Als je een 120 abo neemt kun je korting krijgen op de €50,- de je dan voor het toestel zou betalen.
Ik heb ook gevraagd naar de hoogte van de korting....
Stel je levert een toestel in gelijkwaardig aan een T68i dan krijg je €100,- korting
Lever je een bijvoorbeeld een Nokia 3310 in dan krijg je €5,- tot €10,- korting.
Samengevat, je hebt er heel weinig aan IMHO. Want ik ken zat mensen die meer dan €10,- voor een Nokia 3310 geven!
Ik heb ze zelf even net gebeld en gevraagd hoe het zit met de korting.
Als je een 180 abo neemt, kun je met inruil korting krijgen als een accesoire erbij koopt
Als je een 120 abo neemt kun je korting krijgen op de €50,- de je dan voor het toestel zou betalen.
Ik heb ook gevraagd naar de hoogte van de korting....
Stel je levert een toestel in gelijkwaardig aan een T68i dan krijg je €100,- korting
Lever je een bijvoorbeeld een Nokia 3310 in dan krijg je €5,- tot €10,- korting.
Samengevat, je hebt er heel weinig aan IMHO. Want ik ken zat mensen die meer dan €10,- voor een Nokia 3310 geven!
Verwijderd
De actie loopt bij Belcompany tot 3 november. Vandaag, bij het afsluiten van een KPN profile 30 2jr icm T68i en nummerbehoud, deed de klantenservice van KPN moeilijk over de actie. Aangezien ik mijn nummer wilde behouden (en dat kost tijd) kon de ingangsdatum van mijn abo niet voor 3 november zijn, waardoor ik geen gebruik zou kunnen maken van deze actie. Na wat bellen met hoofdkantoor Belcompany en nogmaals met KPN bleek uiteindelijk dat toch de datum van afsluiten geld als ingangsdatum voor mijn abo. Gelukkig dus toch een T68i voor nop
De T68i's waren op hier in Amsterdam (t for telecom) en ik kon ook niet meer meedoen met de aktie, want ze wilden daar geen aanvraag meer aannemenVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 21:11:
[...]
De actie loopt bij Belcompany tot 3 november. Vandaag, bij het afsluiten van een KPN profile 30 2jr icm T68i en nummerbehoud, deed de klantenservice van KPN moeilijk over de actie. Aangezien ik mijn nummer wilde behouden (en dat kost tijd) kon de ingangsdatum van mijn abo niet voor 3 november zijn, waardoor ik geen gebruik zou kunnen maken van deze actie. Na wat bellen met hoofdkantoor Belcompany en nogmaals met KPN bleek uiteindelijk dat toch de datum van afsluiten geld als ingangsdatum voor mijn abo. Gelukkig dus toch een T68i voor nopHeeft iemand dit ook meegemaakt?
Maar ik heb de telefoon dus online besteld bij hun en ik krijg alsnog de telefoon plus abbonement.
Alleen toen ik vroeg naar telefoonnummer overzetten, zeiden ze dat het te laat was, omdat alles voor eind oktober geregeld diende te worden. Dus ik kan m'n nummer van m'n dutchtone prepay niet overzetten. Wat eigenlijk ook wel goed is want dan kan ik m'n prepay als backup toestel blijven gebruiken.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Euh goh, downgraden kost je bij kpn 20 euro per keer, bij vodafone is het gratis.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 23:39:
Makes you wonder...
En waarom zit het je niet lekker? Ben je bang dat het wordt afgeschaft ofzo? In dat geval kan ik je geruststellen, dat mogen ze niet doen, dat heet contractbreuk.
Verwijderd
En bij KPN mag je maar 1 ladder per half jaar verlagen (dus niet van een zeer duur abonnement naar een lage abonnement). Dat er ook nog eens 20 euro extra kosten aan verbonden waren is me nieuw. Ik zou het er niet voor over hebben. Maar ik ben ook een zeer tevreden Vodafone klantcornelixnootje1 schreef op 30 oktober 2002 @ 20:10:
[...]
Euh goh, downgraden kost je bij kpn 20 euro per keer, bij vodafone is het gratis.
Makes you wonder...
En waarom zit het je niet lekker? Ben je bang dat het wordt afgeschaft ofzo? In dat geval kan ik je geruststellen, dat mogen ze niet doen, dat heet contractbreuk.
Jongens (en de eventuele meide) hebben jullie enig idee waar de providers dit momenteel aan het doen zijn????
Is dit een galgemaal voor ons??
Is dit een galgemaal voor ons??
-
Bij de actie waar je de t68i gratis krijgt met een premium abo betaal je gene kosten om te downgraden. Er loopt een topic van mij over dit abo en de kosten. Het is iig een stuk goedkoper dan met de Vodafone actie.cornelixnootje1 schreef op 30 oktober 2002 @ 20:10:
[...]
Euh goh, downgraden kost je bij kpn 20 euro per keer, bij vodafone is het gratis.
Makes you wonder...
linkje:
T68i gratis bij 2 jarig KPN premium abo!
Verwijderd
De klantenservice van KPN had inderdaad deze mededeling, de afdeling nummerbehoud gaf echter aan dat ik voor het eind van de actietermijn (3-11) had aangevraagd en dus gewoon nog tegen de actie"prijs" (0 euro dus,x-man schreef op 30 oktober 2002 @ 11:57:
[...]
Alleen toen ik vroeg naar telefoonnummer overzetten, zeiden ze dat het te laat was, omdat alles voor eind oktober geregeld diende te worden. Dus ik kan m'n nummer van m'n dutchtone prepay niet overzetten.

Ik heb de T68i genomen icm een Hi Profile30 abo. Die is nog voordeliger ook dan dat hele Vodafone abonnement. Voor 30 euro per maand 200 belminuten/smsjes.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 23:24:
[...]
En bij KPN mag je maar 1 ladder per half jaar verlagen (dus niet van een zeer duur abonnement naar een lage abonnement). Dat er ook nog eens 20 euro extra kosten aan verbonden waren is me nieuw. Ik zou het er niet voor over hebben. Maar ik ben ook een zeer tevreden Vodafone klant
Kan niet beter
Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan of je het ook verbruikt, of dat je uiteindelijk blijft hangen op een abo'tje van 60min per maand. Dan koop je de foon trouwens ook alleen maar voor het gadget gehalte
Die heb ik gister ook besteld. en vandaag opgehaald.Timmey schreef op 31 oktober 2002 @ 19:10:
[...]
Ik heb de T68i genomen icm een Hi Profile30 abo. Die is nog voordeliger ook dan dat hele Vodafone abonnement. Voor 30 euro per maand 200 belminuten/smsjes.
Kan niet beter
Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan of je het ook verbruikt, of dat je uiteindelijk blijft hangen op een abo'tje van 60min per maand. Dan koop je de foon trouwens ook alleen maar voor het gadget gehalte
Ook met KPN dus.
Maar ik krijg elke keer: Kaartfout en KPN heeft mn nummer nog niet geactiveerd
Hoelang doen deze knakkers drover om zoiets voor elkaar te krijgen?