Toon posts:

epson perfection 610 en win xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi
Ik heb problemen met mijn scanner, hij doet het namelijk niet.
Ik heb de drivers geinstalleerd en de instructies gevolgt maar zo gauw ik iets wil gaan scannen krijg ik een melding met daarin geschreven dat mijn apparaat mischien niet goed is aan gesloten terwijl ik het toch echt een paar keer heb na gekeken en dat de scanner kapot is is ook hoogst onwaarschijnlijk omdat hij het gewoon nog deed voordat ik van OS switchte.
Ik heb het hier over een EPSON perfection 610 en als OS heb ik win XP.
Ik zou het erg op geweldig vinden als iemand mij met dit probleem kon helpen.

alvast bedankt

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

hoe is je scanner met de pc verbonden ?
(USB/SCSI/Parallel)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

zijn de drivers voor je USB poorten goed geinstalleerd ?
Als het mogelijk is, geef even wat meer specificaties van je pc (bijv. de chipset op het moederbord)
Je kunt ook proberen de scanner via een usb-hub te laten werken...wil ook nog wel eens helpen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
USB poorten zijn gewoon goed geinstalleerdwant de andere apparaten werken er ook op,
ik heb een amd xp2000 met een Asus A7V333

Verwijderd

Topicstarter
hmm niemand? :/

Verwijderd

Topicstarter
oh ja wat mischien ook wel wilt weten is dat ik USB 2.0 heb, ik weet niet of dat wat uit maakt of zo :o
Pagina: 1