Toon posts:

Hotmail in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja maybe is dit al eens gevraagt maar kon het niet vinden.
Ik heb al een tijdje win Xp maar ik kan me hotmail berichten niet openen. De rede snap ik niet. Ik kan wel in me INBOX komen maar het openen gaat niet. Weet iemand misschien waar het aan ligt. P.s kan ze wel openen via open in nieuwscherm maar het moet natuurlijk op de gewonen manier kunnen. :?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:56

gwystyl

Beugeltje dan maar?

en dit probeer je gewoon met IE6? Daar heb ik nooit problemen mee. Mozilla wilde eerst nog wel eens tegensputteren, maar dat gaat nu ook eigenlijk altijd goed

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Zit je direct op het internet of via een router.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
--> Software Algemeen

Vertel eens wat meer over je netwerk, je internetverbinding, je browser, welke instellingen je m.b.t. security hebt enz.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb XP pro en draai explorer 6.0. Ik sta niet in een netwerk, gewoon een desktopje :?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:39

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Even een vraagje op n00b-niveau:
De icoontjes van je brieven, zijn die op dat moment helemaal getekend of slechts voor de helft (diagonaal doorgesneden)

Eerst wordt een lijst binnengehaald met de berichten die je hebt ontvangen; daarna pas de berichten zelf... (ook weer afhankelijk van de instellingen btw)

Als ik bijvoorbeeld 20 berichten junkmail wil verwijderen, kan ik ze selecteren, dan op verwijderen klikken en vervolgens nog heel wat secondes afwachten tot ze daadwerkelijk van m'n scherm verdwijnen.... Wil ik een bericht lezen, dan kan dat ook even duren...

Of dat bij jou het geval is, weet ik zo niet... maar misschien is dit de oorzaak?

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Heb je misschien Kazaa oid ?
Ik had een soortgelijk probleem.....ik kon helemaal geen links openen. Kwam door de spyware in Kazaa, die had m'n IE helemaal verpest..........

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Bij mij is het zo dat onderin de balk van IE 6 de voortgangsindicator nog gedeeltelijk blauw is en hij dus nog iets laadt :? Pas na 20 of 30! seconden kan ik dan wat aanklikken en herhaalt zich dit gedoe. Daarom haal ik tegenwoordig mijn hotmail mailtjes via outlook express op.

Misschien voor jou ook een idee?

Edit: heb een adsl verbinding dus zo lang kan dat normaal nooit duren :(

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-07 23:31
Persoonlijk ben ik geen voorstander van Hotmail berichten in Outlook Express openen.
Dit is toch veel virusgevoeliger het openen in Hotmail dan ??
Zeker als je geen virusscan hebt draaien. ( of zit ik verkeerd ) ? 8)7

PC Specs

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Griffx schreef op 02 oktober 2002 @ 09:41:
Persoonlijk ben ik geen voorstander van Hotmail berichten in Outlook Express openen.
Dit is toch veel virusgevoeliger het openen in Hotmail dan ??
Zeker als je geen virusscan hebt draaien. ( of zit ik verkeerd ) ? 8)7
Daar heb ik NAV 2002 voor, maar de hotmail dingen die ik krijg zijn alleen text.
--> Is geen prive mailbox, maar een adres voor een vereniging dat alleen gebruikt wordt om mensen op een gastenlijst te zetten voor een feest.

Heb er ook nog nooit spam op gehad (en dat bij hotmail :*) )

Maar als je niet weet waar je mee bezig bent, is het gebruik van outlook in combi met hotmail idd GEEN goed idee....maar tweakers weten toch waar ze mee bezig zijn >:)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:42

TwoR

Gekleurde stippen

Nou ja ik heb een goede en upgedate virus scan en 9 van de 10 meeltjes op hotmail gaat ie over de rooie en zegt ie dat er een virus in zit. Ik wordt echt helemaal gek van die spam.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-07 23:31
Maar als je niet weet waar je mee bezig bent, is het gebruik van outlook in combi met hotmail idd GEEN goed idee....maar tweakers weten toch waar ze mee bezig zijn
Inderdaad maar iedere Tweaker is ooit als noob begonnen toch.

PC Specs

Verwijderd

gewoon geen hotmail gebruiken :z
Pagina: 1