Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Alles heel licht opgeschuurt, grondverf erover heen en dan de lak. Bij het kunstof de voorkant heb ik alleen lak gedaan. En dat werkt prima.Tentacle1 schreef op 30 september 2002 @ 22:55:
Mooi kleurtje!! Vertel eens hoe je te werk bent gegaan (Hoeveel lagen verf/lak en hoe opgeschuurt, merk verf/lak enzo, is altijd wel interessant)
Merk van grondverf is MOTIP, de lak weet ik zo niet.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Jep kijk hierboven... licht opschuren, primer, lak. Ik heb er maar 1 laag over gedaan.FlowDesign schreef op 30 september 2002 @ 23:14:
Heb je primer gebruikt en/of geschuurd voordat je die lak erop hebt gespoten?
Als je het helemaal perfect zou willen doen moet je er aan het eind ook nog even blanke lak overheen doen. Minder snel beschadigingen etc en moooie glans
Netjes!t!mP schreef op 30 september 2002 @ 23:17:
[...]
Jep kijk hierboven... licht opschuren, primer, lak. Ik heb er maar 1 laag over gedaan.
Als je het helemaal perfect zou willen doen moet je er aan het eind ook nog even blanke lak overheen doen. Minder snel beschadigingen etc en moooie glans
En heb je die blowholes in je window ook zelf gedaan?
Vertel ff hoe je dat precies gedaan hebt.
Verwijderd
Als ik dat eerste plaatje van je zie zijn ook de blauwzilvere spuitbussen van Motip.t!mP schreef op 30 september 2002 @ 22:57:
Alles heel licht opgeschuurt, grondverf erover heen en dan de lak. Bij het kunstof de voorkant heb ik alleen lak gedaan. En dat werkt prima.
Merk van grondverf is MOTIP, de lak weet ik zo niet.
Zeer netjes gedaan, mooi met die schroefjes, en netjes afgewerkt. Ook die fans met gele bladen zien er strak uit. eerg om te
jep, ik ben naar onze knutselzaak gegaan en heb gevraagd of ze nog een stukje plexi overhadde. En verrek, hadde ze ook nog. Koste iets van 5 gulden.FlowDesign schreef op 30 september 2002 @ 23:21:
[...]
Netjes!
En heb je die blowholes in je window ook zelf gedaan?
Vertel ff hoe je dat precies gedaan hebt.
Ok de gaten; Je laat het papier wat op het plexi vastgekleeft zit zitten, pakt dan een 7gatenzaag en boord er voorzichtig 2 gaten in
wat voor een kleur evrf is het precies ?
het lijkt groen/grijs/blauw
mooie kleur iig
Verwijderd
kben ook bezig met materiaal (en inspiratie) te verzamelen om een saaie kast die ik hier nog heb liggen te modden. (misschien binnekort een nieuwe fotoreportage van mij te verwachten in dit forum
Okee, je hebt plexiglas gebruikt. Dan lukt dat wel ja. Met acrylglas lukt dat niet, want dat scheurt.t!mP schreef op 30 september 2002 @ 23:26:
[...]
jep, ik ben naar onze knutselzaak gegaan en heb gevraagd of ze nog een stukje plexi overhadde. En verrek, hadde ze ook nog. Koste iets van 5 gulden.
Ok de gaten; Je laat het papier wat op het plexi vastgekleeft zit zitten en pakt dan een 7gatenzaag en boord er voorzichtig 2 gaten in( zet em niet op een te lage snelheid dan gaat ie hakken )
Ik heb nml. een window zelf gemaakt van acrylglas en dat heb ik met een dremel bewerkt, want ook met een decoupeerzaag en handzaag ging het al scheuren.
Volgende keer neem ik ook plexiglas.
Verwijderd
Ik heb alleen maar me kamer (wat ik weer nodig op moet ruimen),
en een balkon (wat erg lastig spuiten is met veel wind op 10 hoog
Mooie mod, nice paint color, netjes afgewerkt !!
dont forget me.. ok.. soms heb ik wel ruimte maar toch.. ik heb geen echte werkbank oid..Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 02:35:
Meeste mensen hier lijken wel altijd een goede werkplaats te hebben.
Ik heb alleen maar me kamer (wat ik weer nodig op moet ruimen),
en een balkon (wat erg lastig spuiten is met veel wind op 10 hoog)
Mooie mod, nice paint color, netjes afgewerkt !!
maargoed.. zwaar mooie gespoten en alles netjes afgewerkt. het enige wat ik minder vind is dat het een aopen case is en dat de blauwe randje dat origineel nog blauw is.. ik vind dat vloeken.. dus die zou ik juist zwart of knal rood maken.. geel kan btw ook goed.. just 4 the finishing touch
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Netjes gedaan!t!mP schreef op 30 september 2002 @ 22:48:
hallo,
Nou dit is dus mijn eerste mod. Helemaal af is die nog niet.
Graag wil ik nog een paar schakelaars in een 5.25 bouwen om de koelers en het neonlampje aan of uit te zetten, en fan guards ervoor plaatsen.
Ik heb geprobeert om het verloop een beetje op de foto te zetten. Helaas heb ik niet zoveeel pix van het eindproduct door probs met mijn cam.
In de toekomst zal ik er nog es een paar maken.
Als je nog suggesties hebt zijn die van harte welkom, HF
btw: me temps (was ik ff vergete). Ik heb een p4 533 2.4 met std koeler.
normaal
Case temp: 21 C
CPU temp: 25 C
stressed
Case temp: 25 C
Cpu temp: 35 C
t!mPje
(pics)
Laat die fanguards maar weg
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Enne die fans zijn ok wel geinig gedaan
Ziet er toppie uit.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Onz modje
Oh het kostte eingelijk bijna nix.
Plexi = 2 E
Verf = 8 E
Fans = 4x 7 E
stripjes = 4 E ( ik had ook nog alluminium.. maar ik vond de zwarte toch mooier
en de klinknageltjes had ik nog
42 E inc de 4 fans dus..
Die p4 zit er nog maar 2 dagen in, en ik denk ook dat ik die eerst ff met rust laatVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 03:34:
[...]
Netjes gedaan!
Laat die fanguards maar wegScheelt herrie. En ik neem aan dat je ze op 7V laat lopen? Je cpu temp is wel zeer laag, vast nog wel wat overklokruimte? Wat heb je voor P4 en wat voor mem?
Eerlijk gezegd had ik eerst een Athlon Xp 1700+ op 1639 Mhz lopen, stabiel...
Maar ik heb die later verkloot met unlocken
Check hier me results, deze score was nog met de locked cpu.
http://service.madonion.com/compare?2k1=2766493
Verwijderd
Strakke verflaag, dikke kleuren! Ga zo door!
Heel mooi gedaan hoor, wou dat mijn Aopen er ook zo uitzag!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Heb je geen pic van recht op de zijkant met de window ?
heb je btw ook pics van de binnenkant ?
Dr.Snuggles schreef op 01 oktober 2002 @ 14:34:
Zeer mooi
Heb je geen pic van recht op de zijkant met de window ?
komt nog .. k hoop snel
Verwijderd
Lol, mijn cpu heeft 1 keer op standaard snelheid gewerkt. Dat was na het gebruik van bios 1009 en 1010 want mijn systeem wordt daar instabiel van.t!mP schreef op 01 oktober 2002 @ 14:03:
[...]
Die p4 zit er nog maar 2 dagen in, en ik denk ook dat ik die eerst ff met rust laat.
Eerlijk gezegd had ik eerst een Athlon Xp 1700+ op 1639 Mhz lopen, stabiel...
Maar ik heb die later verkloot met unlocken
Check hier me results, deze score was nog met de locked cpu.
http://service.madonion.com/compare?2k1=2766493
Je geheugen kan je met dipswitch 6 op on op 3:4 voor je mem zetten, als laat je bios geen verschil zien: 4:3 is dan 1:1 en 1:1 is dan werkelijk 3:4
Vooral netjes afgewerkt ook
mooi kleurtje enzo
maar heb je na het spuiten er nog iets van een laagje over gedaan ofzo?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Vooral die casefans zijn wel stoer.
Mod em on.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
nauwkeurig afgeplaktwmeester schreef op 01 oktober 2002 @ 17:32:
Hoe heb je die Fan's gespoten? Heb je het binnenwerk eruit gehaald en dat apart gespoten oid? Of heb je de buitenkan heel nauwkeurig afgeplakt?
Nop, maar je zou er nog een laagje blanke lak over kunne doen.. had ik geen zin meer aan, en leek al aardig. Ben nl erg ongeduldigYonni schreef op 01 oktober 2002 @ 16:21:
heel gave mod !
mooi kleurtje enzo
maar heb je na het spuiten er nog iets van een laagje over gedaan ofzo?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
zal ik doen, binnenkort ( nu licht mijn cfl er ff uit nl )The Dolf schreef op 01 oktober 2002 @ 20:03:
Mooie mod. Maar wil je eens een close-up maken van je raam?
als je goed had gelezenVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:53:
std cooler ? dit lijkt toch echt een TT 7+
pas 3 dage een p4
[ Voor 0% gewijzigd door t!mP op 02-10-2002 15:11 . Reden: omdat ik me pix vooraan heb gezet :D ]
vooral die kleurencombinatie, Hulde!
ik zag in het eerste plaatje dat je drie fans heb gekocht ervoor, je heb er 2 op dat plexiglas gemonteerd, waar is de derde gebleven?
misschien een kleine suggestie: doe er andere kleuren LED's in voor de power en HDD.
maar ja, zo kun je natuurlijk blijven doorgaan
nogmaals hulde
nicely done
Oh, ik heb 2 fans ( die gele ) blazen de lucht in de kast, en ik heb nog 2 fans aan de achterkant bovenin die de warme lucht er weer uitzuigen.shameete schreef op 02 oktober 2002 @ 08:01:
zeer mooie casemod zeg
vooral die kleurencombinatie, Hulde!
ik zag in het eerste plaatje dat je drie fans heb gekocht ervoor, je heb er 2 op dat plexiglas gemonteerd, waar is de derde gebleven?
misschien een kleine suggestie: doe er andere kleuren LED's in voor de power en HDD.
maar ja, zo kun je natuurlijk blijven doorgaan
nogmaals hulde
Ennuh dat werkt prima
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Maar die laatste cooler. Die had je niet helemaal geel moeten maken (vind ik).
Ga zo door!!
STOM!!
vogens mij zie ik er toch echt een dikke thermaltake vulcano hangent!mP schreef op 30 september 2002 @ 22:48:
btw: me temps (was ik ff vergete). Ik heb een p4 533 2.4 met std koeler.
normaal
Case temp: 21 C
CPU temp: 25 C
stressed
Case temp: 25 C
Cpu temp: 35 C
maar voor de rest zie ie er zeker goed uit
ook nog ff een vraagje welke verf heb je gebruikt voor je paintjob
k vind t een vette kleur en wil deze misschien ook toepassen om mn custom case
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
For those about to rock, we salute you!
HeHe die was voor me oude cpu ( athlon xp 1700+ ), is socket a koeler ehalibabba2nd schreef op 02 oktober 2002 @ 17:42:
[...]
vogens mij zie ik er toch echt een dikke thermaltake vulcano hangen
kheb nu p4
[ Voor 0% gewijzigd door t!mP op 02-10-2002 19:58 . Reden: oops ]
Verwijderd
/me Een echte patomaan
Laptop: ATI mobility 9800 P4 3.4Ghz Server: AMD 2400+ Epox 8k3A+
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Check maar
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
maar P4 533 2.53 met std cooler heb ik maar 29C stressed
Ik maaak gewoon een nieuw account aan en laat ik de index.htm wel staan
OK pics werken weer !
[ Voor 0% gewijzigd door t!mP op 11-10-2002 20:50 . Reden: PICS FIXED !!! ]
Verwijderd
ideaal voor de airflow ehVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 11:15:
mooi gedaan! mooi kleurtje ookdenk je dat het met die buizen om je kabels beter is? zo ja.. lijkt me ook wel wat
welke soort verf/kleur heb je gebruikt.... ?
typo
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf