[CM] Case in 3D

Pagina: 1
Acties:

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:02
(kweet niet oftie hier moet of in CME, but here goes)

Heeft iemand voor mij een plaatje van een kast in 3D max formaat ofzoiets?
ik wil em gebruiken om een beetje een idee uit te werken voor een casemod en em te showen, maar ik suck een beetje met 3D...

Ooit nog maar eens een paar tutorials doornemen :Y)

Mijn dank zal groot zijn, ook al hebbie daar niet veel aan :z

Verwijderd

* strijkt hand over zijn hart

http://www.3dcafe.com/asp/comp_pic.asp

en in vervolg zelf zoeken! die dingen zijn echt overal te vinden :/

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Lijkt me toch beter dat je dan nu met die tutorials begint. Want wat heb je aal een *.max file, als je zo hard suckt at 3DSMax? Dan kan je um toch ook niet modden?
Anders misschien eens kijken op www.3dcafe.com? Denk dat er weinig mensen zijn die zin hebben om _voor jou_ een case te modden in Max.. :{

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Okke heeft gelijk, je kan moeilijk met een standaard max file gaan modden, als je er nix van snapt, dan kun je moeilijk gaan modden, alleen standaard dingetjes maken, ik zou idd eerst ff tutorials zoeken ;)

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:02
thanx. ik vroeg ook niet of iemand een case voor me gingen modden. alleen een model van zo'n ding heb ik genoeg aan. een beetje een texture een een plaatje dr op plakken is alles wat ik ermee wil doen :)