Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CaseMod! Leip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een casemod om een case stiller te maken ik heb de case in mn kast gezet. en er een oudebeddenspreiomheengewikkeld zodat alleen de voedingsfan en de voorkant vrij is :p echt superstil!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-11 20:27
pics?

Verwijderd

Topicstarter
momento

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
hoe zit het met je warmte heb je nu niet te veel isolatie?

- Systeem Specs -

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:41:
Ik heb een casemod om een case stiller te maken ik heb de case in mn kast gezet. en er een oudebeddenspreiomheengewikkeld zodat alleen de voedingsfan en de voorkant vrij is :p echt superstil!
:D

bruut :)

afzetten helpt ook :D

nee, maar ik vind t wel droog, maar wordt t idd neit erg war in die kast met dekens eromheen?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

dat is geen casemod, je kan je pc ook wel in een kast zetten, na een tijdje zie je alleen je temp boven de maximaal aangeraden temp komen omdat er gewoon geen koude lucht meer is om te koelen. het rekt de levenstijd van je onderdelen zo gunstig... :)

Verwijderd

Topicstarter
50 graden cpu
43 graden system geen extra fans ofzo wel een speciale voeding een 8 cm aan de achterkant en nog een 12 cm aan de binnenkant die de warme lucht wegzuigt,.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:48:
50 graden cpu
43 graden system geen extra fans ofzo wel een speciale voeding een 8 cm aan de achterkant en nog een 12 cm aan de binnenkant die de warme lucht wegzuigt,.
maar hoe krijg je de warme lucht uit je kast??
ook een fan daarin? :P
:D

Alone at last
Just nostalgia and I

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:48:
50 graden cpu
En dat heb je uitgehaald met de specs uit je sig ?

Verwijderd

Topicstarter
ehm dat doet de voeding. speciale packard bell voeding met een 12 cm fan aan de binnenkant die de warme lucht via de voeding naar buiten zuigt (ik heb natuurlijk wel een gat aan de achterkant van me kast om de stekkers en voeding aan te sluiten)

oh ja hij is ook nog overclocken van een xp 2000 naar een 2200 netjes temp dacht ik zo

Verwijderd

Topicstarter
fleppuhstein schreef op 30 september 2002 @ 21:49:
[...]

En dat heb je uitgehaald met de specs uit je sig ?
kheb ondertussen weer een nieuwe bak. zal zo ff wijzigen.

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Zullen we voorspellen hoe lang ie het nog blijft doen? B)

Kan hij wel mooi warme lucht wegblazen, maar hoe komt hij dan weer aan koude lucht? Ik denk dat het toch niet heel erg gezond is hoor :)

Maar wel leuk gedaan hoor :) Ik wil ook wel pics zien... Moet je hem dan ook af en toe verschonen? :D Is hij wel al zindelijk?

Verwijderd

Topicstarter
oh, is 50 tot 55 graden zo warm dan? en zoals ik al zei speciale soort dubbele voeding, en ik heb een stukje uit de achterkant van me kast gezaagd. dus daar krijgt hij koude lucht weg. Want mn voeding begint ook extra te blazen als ie warmer dan 55 graden wordt.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:56:
oh, is 50 tot 55 graden zo warm dan? en zoals ik al zei speciale soort dubbele voeding, en ik heb een stukje uit de achterkant van me kast gezaagd. dus daar krijgt hij koude lucht weg. Want mn voeding begint ook extra te blazen als ie warmer dan 55 graden wordt.
Ok :)
nja, alsie t doet en blijft doen, kan je blij zijn
performance en stilte :)
als mijn pcs hiet aan staan met zn allen is t beswel luid :D
soort stofzuiger, zo klinkt t :)
maarja

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

LOL :D

Verwijderd

dit is toch die hard oc? ;) lol wat een idee :D,

doet me denken ana een oude speaker die vol met kranten zat, ik had er toen een kappote versterker op en naar een tijdje vloog die speaker in de fik en door die kranten goed ook :( heb hem toen uit het raam gesmeten.

btw hij was van Sony :D

• Kraanwater
  • Laatst online: 19-11 14:38
zal zeker wel lekker warm zijn :D
Pagina: 1