Toon posts:

H600B - Voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag deze case kopen : http://www.aopen.nl/products/housing/h600-series.htm maar ik weet niet of dit een goeie kast is ivm mijn processor ( een amd athlon 2200XP+ en vooral weet ik niet of de voeding goed genoeg is. Heeft iemand hier ervaring mee ?
Aja, weten jullie soms ook of deze kast goed is voor de koeling ?

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Zit minimaal een 300 watt psu in, dus das wel voldoende
En je kan aan de achterkant 2x een 80 mm fan kwijt, dus qua koeling is het ook niet zo'n probleem

(dit was beide gewoon op die link te vinden btw)

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Als je hier kijkt heb je een overzicht van alle voedingen. -> http://www.aopen.nl/products/power/

Als je op die link van jou klikt dan zie je dat de voeding die erin kan is:

Power Supply: 400/350/300 W ATX 12V hight efficiency,
UL/CSA/CE/VDE/S/D/N/ FI/FCC /DoC certified

En al deze voedingen zijn wel goed genoeg voor de 2200+

Of je moet je vraag anders stellen: welke voeding heb ik minimaal nodig voor mijn AMD 2200+ Check this -> Welke voeding heb ik nodig?

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

Btw koop geen A-open kasten wat een knaake dingen zijn dat kep er nu 2 op de werkbank maar het is alle behalfe kwaliteit. Koop anders een antec met 400w voeding voor bijna het zelfde bedrag

Verwijderd

Hmm.. heb zelf de H700 kast van aopen!! Wereld kast naar mijn idee. Je moet gewoon een kast kopen die je een goed gevoel geeft!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Koop een moeie Chieftec DX-01BD
70 Euro kost ie zonder voeding,
en koop daar een goede voeding los bij, is namelijk heel vaak het geval dat er k*t voeding bij aopen kasten zitten,
en ze maken een tering herrie !!!

http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=36995

Verwijderd

Weezer-DC schreef op 30 september 2002 @ 23:39:
...is namelijk heel vaak het geval dat er k*t voeding bij aopen kasten zitten,
en ze maken een tering herrie !!!
Wat een gel*l...

Ik heb zelf een AOpen HQ08A, en voor mijn zus heb ik enkele maanden geleden een PC gebouwd en daarvoor de AOpen H600A gekocht -- ik kan je vertellen dat de voedingen echt niet zoveel herrie maken. Toegegeven, ik kan het niet vergelijken met een Enermax of andere "whisper" voeding of zo (die heb ik nog nooit gebruikt/gehoord), maar m'n ThermalTake Volcano 9 CPU koeler (die niet eens op volle toeren draait) maakt veel meer herrie dan de ventilator van m'n voeding ooit heeft gedaan. En alle voedingen van AOpen zijn AMD Approved, dus "k*t" zijn ze zeker niet.

Just my $0.02...

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

AOpen voedingen zijn zeker niet kut, kwalitatief zijn het prima voedingen, alleen maken ze een stuk meer lawaai dan bv een Enermax...

Verwijderd

er is een lading A-Open kasten geweest waar inderdaat wat mis was met de voedings fan, maar dat is alweer meer dan een jaar geleden en toen bestonden die 600/700/800A's nog niet eens

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 18:02
Kasten van A-Open zijn mooi, sterk en goede kwaliteit! zeker goede kasten voor een redelijk prijsje.

Alleen de voeding, ja die vond ik te hard, dus had de fan vervangen door een andere fan en de temp.control sensor eruit gesloopt. Voeding perfecte kwaliteit

Verwijderd

ik heb zelf de Aopen H600B, TOP KASTJE! en helemaal STIL :)...

en de temps zijn goed bij mijn Amd 2400+

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft totaal niks met Processors, Mobo's & Geheugen te maken :/

Dit hoort eigenlijk in Overige Hardware. Maar via de sticky van deze forum kun je een groot topic over voedingen terugvinden. Daarin staat zeker ook meer dan genoeg informatie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.