Toon posts:

flash resolutie

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe herstel ik de resolutie van mijn site want zo ziet het er niet uit

http://www.xs4all.nl/~jdevos/intro.html

Verwijderd

ok, wat wil je precies ...

Verwijderd

Topicstarter
hoe stel ik in dat ie over de hele page te zien is en niet alleen linksboven in de hoek

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Topicstarter
is ook een leuke, maar daardoor blijft mijn filmpje nog wel linksboven afspelen

Verwijderd

En waag het eens om dat zonder waarschuwing te laten verschijnen op mijn browservenster. Net als de chromeless windows vind ik deze vorm van window manipulation meuk een stevige bugfix waard. Slechts in een enkel geval kan het nuttig uitpakken.

Kijk bijvoorbeeld eens hier: www.feedback.nl (sry als url niet gewenst is). Dit is nou typisch een voorbeeld hoe het niet moet. Ik surf hier op 1280x1024 en die grapjassen vinden het nodig om hun site die prima met 1024x768 en zelfs misschien met 800x600 te bekijken is fullscreen door mn strot te proppen. Wat ik hiermee wil zeggen: denk nog eens na of je dit full screen spul echt nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag was eigenlijk ook niet hoe ik mijn flash film fullscreen krijg, maar hoe ik het filmpje weer op normale resolutie krijg, gewoon in het midden van de pagina op mooie grote, nu staat ie klein linksboven en dat wil ik niet

Verwijderd

Goed, ondanks dat je geen enkele moeite hebt gedaan een fatsoenlijke openingspost in elkaar te zetten en je, als ik het zo zie ook niet even de moeite hebt gedaan te googlen, zal ik je even een duwtje in de rug geven.

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
<script language="JavaScript">
function launchwin()
{
      newwin = window.open("fullscreen.html",
      "WindowName","fullscreen=1, scrollbars=1")
      newwin.resizeBy(15,0) 
} 
</script>
sloop dat er even uit als je het toch nergens voor gebruikt.

Als je deze code nu even om je flashfilmpje heen zet, verschijnt ie mooi in het midden.
HTML:
1
2
3
4
<div style="width: 550px; border: 0 none; margin-left: auto;
margin-right: auto;">
<!-- Flash filmpje hier -->
</div>

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

full screen gaan naar een 404 is nooit grappig...

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
dat was ook niet de bedoeling die 404

ik weet niet wat ik nu fout doe met die <div> code?

Verwijderd

kan je dit

WIDTH="550" HEIGHT="400" id="Untitled-1" ALIGN="">

niet gewoon veranderen in dit?

WIDTH="100%" HEIGHT="100%" id="Untitled-1" ALIGN="">

Verwijderd

Topicstarter
nee dat schiet helaas niet op, dat had ik ook al geprobeerd

Verwijderd

Als je de SWF gewoon opent wordt hij standaard in het volledige venster geopend.

Verder kunnen die formaten in de object tag gewoon in procenten (dus ook 100%). Bewijs: de site van mijn school.

Verwijderd

Topicstarter
dat gebeurt nu toch al , hij wordt nu toch aangeroepen in de html, of ben ik nu een flashdebiel

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53
Wat is nou precies het probleem ?
Wil je je Flash filmpje in het midden van de pagina laten afspelen ?
Maak dan een tabelletje waarin je de flash film plaatst en zorg ervoor dat deze tabel in het midden van de page geplaatst wordt door middel van CSS / div opmaak.....
En je kan inderdaad ook gewoon procenten bij de grootte van je filmpje doen.
Dit is wel vrij basic hoor en ik heb inderdaad het idee dat je niet echt goed gezocht hebt...

Everytime I suffer I become a better man because of it

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Wanneer je zowel in het OBJECT als in de EMBED tag de wijdte en hoogte aanpast naar 100% 100%, dan moet het werken.
Ik heb dat iig al vaak zat aan de praat gekregen.
succes

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Ik heb nog nooit een UTFS / RTFM reactie geplaatst, maar dit is er toch wel echt het moment voor. De site van Macromedia had uitkomst kunnen brengen, maar ook de help van Flash zelf, en zelfs in de publish settings is dit gewoon op te lossen.

Laten we dit forum interessant houden door het te gebruiken om interesante problemen aan elkaar voor te leggen, en het niet te gebruiken als eerstelijns helpdesk...

[ Voor 0% gewijzigd door roytanck op 01-10-2002 10:54 . Reden: typo ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:32
Reactie van Weefselkweekje zegt genoeg lijkt me. Dit is best op te zoeken / op te lossen dmv een klein beetje rondzoeken op internet.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.