Toon posts:

Cambrigde DTT3500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De nodige reviews heb ik er al over gelezen, maar toch blijf ik nog met een vraag zitten die ik niet beantwoord krijg omdat de DTT3500 van Cambridge Soundworks officieel niet meer geleverd wordt, en ik er daarom bij een computer/hifi zaak ook niet naar kan luisteren.
Die vraag gaat over de Subwoofer. Ik zou namelijk graag van een gebruiker, of iemand die ervaring met de set heeft graag willen weten hoe de subwoofer presteerd. Levert het apparaat het vermogen om de bas in je maag te voelen tijdens het gamen of spelen van een spel, of is de subwoofer daar gewoon niet krachtig genoeg voor.
De tech specs. geven 30 Watt RMS (continu vermogen als ik het juist heb) aan, maar ik weet niet hoe ik dit moet ervaren.
Als ik het vergelijk met homecinema sets van JVC bijv. die leveren vermogens van ca. 140 Watt. Dat heb ik zelf mogen ervaren, en da's gewoon prachtig.

Ik hoop dat iemand mij duidelijk kan maken hoe ik de subwoofer van de DTT3500(Inspire 5700 mag ook, die is (bijna) hetzelfde) moet interpreteren.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb dat setje nu 2 jaar, bevalt prima, sterker subwoofer die natuurlijk te regelen is. Hij is inderdaad niet meer leverbaar.

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Ik zal maar niet te veel gaan flamen:

Ik vond t niet veel!

(khad `m ICM met Soundblaster live 5.1 platinum!)

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ik heb deze set nu ook 1 jaar, ben er heel blij mee nog steeds.
Als je de sub op z'n hardst zet, geloof me dat voel je echt wel :D.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Topicstarter
Maar is het ook zo dat je echt die bassen zo door voelt gaan in je maag? Of is het meer een bas die voor het gehoor perfect klinkt, maar qua "fysieke" beleving eigenlijk te kort doet?