Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
dat probleem heb ik dus ook.. maar ik zit er niet zo mee, want m´n zusjes speelden het toch alleen maar, heb ik ook geen last van hun meer tijdens het gamen 
wel een beetje vaag trouwens.. want eerst deed ie het wel onder XP en na het formateren niet meer
wel een beetje vaag trouwens.. want eerst deed ie het wel onder XP en na het formateren niet meer
Jaaaa dat suckt. Als je een rip wil installeren en .reg instelling aan het register wil toevoegen, wil dat ook niet zonder adminrechten. Misschien is een move maar WOS een idee, want in SP zit hier niet bijster veel kennis over, en het is een redelijk algemene WOS-vraag. Ik zal het eens voorstellen in kick-a-mod
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Kick...
Toch makkelijke vraag en ik ben zelf ook wel benieuwd naar het antwoord. Het is iets in systeembeheer, maar wat? Ingewikkelde meuk is dat.
Toch makkelijke vraag en ik ben zelf ook wel benieuwd naar het antwoord. Het is iets in systeembeheer, maar wat? Ingewikkelde meuk is dat.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.