Toon posts:

CD/DVD maakt me dol!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik de PC aanzet gaat mijn DVD steeds open, als ik em dicht doe, dan gaat ie weer open... Als windows is opgestart, dan kan ie wel dicht, maar soms gaat ie dan ook open...

Als ik m'n PC afsluit gaat ie ook weer open... Hoe kan dit? Wat kan ik eraan doen? Heb al 3 keer tegen me laatje aan gelopen, straks gaat ie stuk :(

Verwijderd

Misschien een instelling in het bios :?

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

virusscan?

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

creative? lite-on?
hebben deze kuren wel eens geha'd.
indien garantie: omruilen.
anders. nieuwe halen (vette pech)
als dit al gebeurd vóór windows start, is t hardware lijkt mij.
welkom op GoT btw

eerst kijken dan zeiken

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Hehe, mocht het Creative zijn, direct terugbrengen, dan is het waarschijnlijk een hardware storing, ik heb het nl. ook gehad :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ehhm, een virusscan heb ik al uitgevoerd en de BIOS is niet veranderd, daar zit ik eigenlijk nooit in (als het werkt, dan moet je daar vanafblijven :))

Dus een nieuwe kopen? Of kan ik m zelf misschien repareren? Ik weet wel iemand met een soldeerbout... Misschien is alleen de schakelaar kapot?

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25

Termy

valt er nog wat te fragge?

al in een andere comp geprobeerd?

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:25

TwoR

Gekleurde stippen

Creative zuigt. Die hebben welens wat kuurtjes. Tja je kan hem proberen te maken maar ben bang dat dat niet lukt. Probeer hem eens in een andere pc en anders terug naar de winkel waar die vandaan komt. Als je nog garantie hebt natuurlijk zelf uit elkaar slopen.

• Benadski
  • Laatst online: 09-03 15:35
Kijk ff of je het knopje nog voelt klikken, zou best kunnen dat 'ie lam is toch? Dan gaat ie ook vaag doen... Maar toch ook weer niet, want hij doet het wel gewoon in Windows? :?

Maarre Bollus, ken ik jou niet of wel toevallig?!?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

flasen met nieuwste firmware

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Benadski
  • Laatst online: 09-03 15:35
CD-ROM flashen?!? Kan dat dan bij een drive? Nog nooit van gehoord... (ik ben misschien een beetje doof af en toe, sjeg maar :D)
Pagina: 1