Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

plastic vervanger?

Pagina: 1
Acties:

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
ik ben vandaag met me nieuwe dremel aan het modden geslagen :P
er zitten in me case (duh) standaard blowholes met zon vieze grill ervoor. bij me suckhole is die er nu uit en ik heb een gat in het plexi gemaakt. Om te voorkomen dat je iets kune zien tussen het frame en de plastic front zit een stuk pvc-buis. (verloopstuk pastte goed).
Maar uiteraard is het uitdremelen/vijlen van het plastic niet precies in eens cirkel gegaan.
Dus hierbij de vraag. hoe kan ik die 'gaten' (spleetjes) opvullen en waarmee? Het moet natuurlijk te overschilderen zijn. (wordt een donker rode tint :X (spoiler))...

GEEN PICS TOT HET KLAAR IS DUS NIET VRAGEN

misschien nog een aanvulling op de FAQ. Er staat dat je het beste een doorslijpschijf kunt gebruiken en geen slijpsteentje (voor de afwerking dus). Maar voor plastic kun je het beste WEL een slijpsteentje gebruiken. Ik heb vandaag zo'n oranje kegeltje gehaald en ie werkt super.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• blunt
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
je kunt polyesterhars+verharder kopen, mengen en erop laten druppelen dremelen en schuren dan heb je een mooie afwerking

je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 11:19

Kama

Game Coordinator

pics? :P

drs. Kama

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

dremelen is zoiezo minder handig voor metaal... plastic gaa nog wel...

Electronics development

• Oxi
blunt schreef op 30 september 2002 @ 21:03:
je kunt polyesterhars+verharder kopen, mengen en erop laten druppelen dremelen en schuren dan heb je een mooie afwerking
is dat duur?
ik heb echt maar heel weinig nodig. (het ging best netjes namelijk)

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
ga es naar een autospeciaalzaak en vraag om twee-componenten plamuur. werkt perfect op kunstof en in dunne lagen op metaal 8) en is denk ik goedkoper dan dat polyester spul. hardt ook vrij vlot uit, na een half uurtje kan je het al vijlen/schuren :)

Mn 3D printer blogje..

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Plastic dremelen met een slijpschijfje gaat prima, ik heb afgelopen week ook wat plastic van mn frontje afgedremeld (geen blowhole maar wel een rond stuk uit de onderkant). De meeste dremels draaien rechtsom. Bij ijzer moet je dus naar rechts toe werken omdat je schijfje anders binnen een paar cm is weggesleten (probeer het maar, ik heb het wel over een normaal slijpschijfje... deze vreten zich naar links toe in het metaal). Bij plastic moet je juist naar links werken zodat je het plastic niet verplaatst (omdat een gedeelte licht smelt), maar wegwerkt. Nouja dit zijn mijn ervaringen, dat met een slijpsteentje zal ook best werken :P

System specs

Verwijderd

Je zou het kunnen proberen met staalplamuur. Dat is bij mn buurjongen ook perfect gelukt, maar dan wel voorzichtig doen

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:17
ik heb het gedaan met plamuur
ik heb er de power, reset-knop, gaatjes van ledjes, en gaatjes in de zijkant, en casebadge van een Aopen HX45 opgevult, zie je nix meer van...

• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
en toch wil ik pics :D

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

ik ook :) >:)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

• Oxi
ok dan (straks >:))

ik ga morgen beginnen met de zijkant te dremelen (verrasing). over 2 weken is het hefstvakantie. ik denk dan klaar te zijn met dremelen (ruim) en kan dan gaan verven. dus verwacht pics rond die tijd :P

woei, me 1702ste post :P

Pagina: 1