Toon posts:

Geloof het of niet.... lees toch maar even

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb laatst een PII266(d8 ik) terug gevonden van een ruiltje. ik dacht zal hem eens proberen. mja erin gestamopt 133 mhz :S ok fsb op 100mhz, ok 350 mhz... klopte niet helemaal paar dagen later (vandaag) zat ik wat te kloten ineens kreeg ik het idee of de multiplier es te veranderen voor de lol... wat doet ie t werkt ook nog! ik kan tot de 4 gaan tot nu toe, k snap er nix van dit is geen geintje anders kom je maar langs (Tegelen(gem. Venlo)) maar ik d8 ik kan dit maar beter even melden :) graag jullie meningen ensow want ik ben nogal in de war eigenlijk

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:37
Nice 8)

:)

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
pics. ik geloof er geen bal van

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Was je zo in de war dat je geen normale topictitel kon bedenken? En dit is meer een DOC topic... maar gezien het uitblijven van de pics en het wauw gehalte vermoed ik dat deze op slot gaat ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
kon ik maar pics geven,
1 dat ding staat boven op me kamer
2 daar is geen internet
3 geen digicam :\
4 geen netwerk(w8 op volgende loon voor utp kabels)

als er iemandmet die dingen langs wil komen graag :D(utp of cam) ik vindh et ook vaag, een vriend van me heeft t gezien mja ik ga zo weer verder kloten want ik geloofhet nogsteeds niet

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Er was een tijd dat de Intel processoren niet gelocked waren ja. Leuk hè? :Y)

Siditamentis astuentis pactum.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Beetje hysterisch niet? Post dan iig alle gegevens die op de cpu casing staan en een fatsoenlijke topictitle, dit komt allemaal een beetje, vergeef me de uitdrukking, puberaal over zo.

Oh, de allereerste PII233 en 266'en waren unlocked overigens.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.